Stránka 2 z 5
Napsal: pát úno 06, 2009 22:40
od Stanley__001x
V rámci přípravy na STK která mne končí 16.2. jdu zejtra udělat brzdy, protože kůli nim by to stoprocentně neprošlo. Doufám že mne nic nepřekvapí a nějak to proleze, ještě nikdy sem před stk neměl blbější pocit a vědomí asi tisíc věcí který nejsou moc ok. Právě sem poskládal opravný set 1, asi z 5 krabic různě uložených po bytě.
Napsal: pát úno 06, 2009 22:41
od Kewint
budeš dělat jen přední ?
Napsal: sob úno 07, 2009 19:36
od Laďuša
No a co ten chladič? A už to ňák aspoň taky jede? Mnoho zdaru vinšuju
Napsal: ned úno 08, 2009 14:04
od Stanley__001x
Tak, předek hotov, ale stejně to nebrzdí. Uvolnila se totiž taková ta záslepka- průchodka do HBV na který je nasazená hadižka z vyrovnávací nádobky a tak od sub to leje a neudrží podtlak tudíž válec nenasaje. Ještě nikdy sem se st im nesetkal, teď pojedu vyndat z jednoho vraku kde brzdy šli jako víno HBV a zkusím to přehodit, snad do večera to bude ok. Ještě jedna perlička- vodící kolík na brzdový destičky, 3 byly ok čtvrtej měl díru pro závlačku posunutou o 4-5mm směrem k hlavě, něž sem na to přišel tak sem skoro vytek
.
Zadní brzdy přežijou předek, ale taky na ně kouknu, jde teď o čas.
Napsal: pon úno 09, 2009 18:48
od EMI
Stanley__001x píše:takže jediná věc do který sem nehrabal je kondík, kterej jestli to bude rozbiju vzteky kladivem
a neříkal sem ti to na schůzi?
zkus ho schválně vyměnit.... někdy ty prkotiny sou nejhorší
Napsal: sob úno 14, 2009 21:02
od Stanley__001x
Tak operace BRZDY proběhla sice s týdením zpožděním, ale jinak ok. Povedlo se mne zmrvit nebo byl zmrvený
závit v jednom prasátku, proto týden navíc. Dnes po finálním odvzdušnění vše těsné a brzdící suprově. Jen jedna vada na kráse, chladič co jsem koupil od jendnoho chlápka za 5ti kilo teče u horní příruby, takže zítra tam dám nový, který mne dali za reklamaci toho druhého
, no prostě tam půjde čtvrtý chladič za měsíc a půl. V pondělí snad už STK.
Napsal: ned úno 15, 2009 12:02
od Laďuša
A jsi si jistej, že ten novej opravdu zase nepoteče?
Chladičový martýrium
V pondělí tě budu držet palec. Děláš eště v Plzni? Že by se to případně šlo oslavit
Napsal: ned úno 15, 2009 13:18
od Stanley__001x
No už tam je asi hodinu a zatím nikde ani kapka, v Plzni už nedělám a asi rok dělat nebudu
, jsme teď na Vítkově a tam to bude asi až do zimy. V pondělí tam jde, teda jede otec, nechci se hádat s technikem....
Napsal: ned úno 15, 2009 17:58
od Laďuša
Stanley__001x píše:už tam je asi hodinu a zatím nikde ani kapka
A teď?
Napsal: sob bře 28, 2009 00:19
od Stanley__001x
Tak jsem sundal hlavu. Olej mne tekl po bloku v množství 2 litry na 1tkm a vodu to žralo taky tak nějak. Dnes jsem ráno sjel pro potřebné ND a začal odstrojovat. Na spoj vejfuku dal někdo železný kontramatky místo mosaznejch - fakt supr povolování. ve vyndavání chladiče již mám velkou praxi, takže odstrojení ok.
Sundám rozvody, povolím vačku a jdu na hlavu, šrouby na hlavě povoluju jednou rukou na ráčně
, celej problém vyřešen, ale když už jsem v tom tak kebuli sundám ( než jsem dostal sedmu tak byla dělaná hlava v servisu). Hlava i blok celý oblitý nemrznoucí kapalinou a jakým si písečkem, ze kterýho se později vyklubal uvolněný karbon. Písty jsou černý jako bota spalovací prostor v hlavě je taky nějakej divokej a 6 ventilů z 8mi sákne.
Zabrousím ventily vyleštím spalovací prostor a možná necham srovnat hlavu- tak do milimetru. Není ještě nějaká věc na kterou jsem zapomněl potřeba udělat?
Napsal: sob bře 28, 2009 07:35
od Křečík Barbuška
Nová gufera na ventilech, předpokládám, že si je jen zapoměl napsat.
Napsal: ned dub 05, 2009 22:07
od Stanley__001x
Tak motor už je po čtrnácti dnech zase kompletní a já začínám chápat 15tistovku řetěz. Čištění spalovacího prostoru jsem provedl ocelovým kartáčem ve vrtačce, pak jsem je dočistil smirkm v oleji, poslední hrubost byla 1200
, kanály taky vrtačkou, ventili jsem zabrušoval taky vrtačkou přes palivovou hadici nasazenou na ventilu, kůli házivosti. Celý jsem to umil arvou, očistil jsem ventily od nánosů karbonu, všechno poskládal ( na sundavání a nasazování vent. pruřin se mne osvědčil stojan na vrtačku a velký francouzák
na dotlačování).
No prostě všecbo sem poskládal podotahoval a motor jde jako bejk, trochu mne mrzí že jsem nesundal tu hlavu alespoň o ten milimetr, ale co...
Nejlepší na tom všem byl ten smrad když se vypalujou nový těsnění, z motoru šel dým jako kdyby tam něco chytlo
. Lidi co šli po chodníku tak moc nechápali.
Napsal: ned dub 05, 2009 22:41
od jakke
Na to se taky chystám
Napsal: pon dub 06, 2009 12:00
od Mirek999
Jaky jsou ty kotouce od Bremba a jaky mas desticky?
Napsal: pát dub 10, 2009 10:20
od Stanley__001x
Mirek999
Na těch kotoučích mam najeto tak tisíc, možná dva, zatím se chovaj standartně
, nic nepíská, nejsou zvlněný, ale nemůžu moc posoudit, hodně do brzd jdu jenom vyjmečně, většinou tak nějak motorem. Destičky jsou nějaké provience pojď mne j*bať za ucho
, z toho jsou ješte rozdílnýho vzhledu vnější a vnitřní- taky nepískají a brzdí to obstojně.