Stránka 2 z 2
Napsal: sob dub 23, 2011 09:43
od Saša
PAVEL S. píše: dá se ta směs seštelovat doma?
Samozřejmně že dá . Co tam máš za typ reduktoru (Lov... , BRC atd) ?
Pokud to nechytá po "nastříknutí" je naprosto jasné že je směs příliš bohatá .
PAVEL S. píše:dá se to nějak opravit, když by ten plyn ucházel?
Většinou se to řeší jednoduchou výměnou membrán a gumových sedel ventilů . U některých typů se dájí sedla otočit a výrazně prodloužit interval potřebný k výměně celé opravné sady .
Napsal: úte kvě 10, 2011 09:05
od PAVEL S.
Tak už jsem tady zas. Na reduktoru je napsaný AGO, ale nevím jistě jestli je to značka, nebo co.Nic jinýho tam není(pokud je teda reduktor takoví to kulatý stříbrný a vede z toho moc hadic) teď mi to zas v lese kleklo. Když budu jezdit ne denzín, tak tento problém odpadne?
Napsal: sob črc 30, 2011 14:53
od PAVEL S.
Zdarec. Tak už mi ten motor zas blbne, po zahřátí nechce chytnout, ale jak trošku zchládne, tak naskočí bez potíží. Už nevím co stím mám dělat.
Napsal: pon srp 01, 2011 10:18
od PAVEL S.
tak pořád stejný problém a auto blbne víc a víc, jezdí pouze na plyn a auto když chytne tak jede a pak samo chcípne a nejde nastartovat a tak pořád do kola. myslíte, že když budu jezdit na benzín, že to bude jezdit v pohodě,