Stránka 2 z 6

Napsal: stř lis 26, 2008 22:16
od Vašátor
Gratuluji ke koupi dalšího krasavce. Jen bych měl dotaz. Motor 1300 měl také modrou barvu bloku jako 1600?
Jo a hele, kam ty na ty krasavce chodíš? :D

Napsal: stř lis 26, 2008 22:35
od lionol
Pěkně popořadě:

Vašátor: Ano, blok motoru je modrý jako u 2106. Kam na ně chodím? Znáš to, jako každý váchnivý houbař mám i já svá místečka.

Hurikán: Původ je pochopitelně v zemi bývalého SSSR, konkrétně Litva. Jinak auto samotné je identické s 2103, pouze motor je 21011.

Koko Loko: Manželka. Ale je na tom stejně, ona je motivátor. Vždycky přijdu, řeknu "mám dalšího žigla, ale s.ru na něj" a ona "ukaž ho!" - tedy toho Žigula samozřejmě. No a pak následuje obligátní "vezmeme ho". Hranatci se mi nelíbí, ponevadž vzhledem k mému věku jsem tato auta zažil už jako dospělý - s jedním 2105 jsem jezdil od jeho novoty v r. 1988 jako se služebákem ve Farmakonu v Olomouci - a tehdy jsem jimi začal "okázala pohrdat". Zjistil jsem totiž, že jsou to hranaté kysny tesaný hrubou ruskou rukou, zbavené vší eleganci a kvality. Interiér 2103 a 2105 byl nesrovnatelný, kožený salón oproti papundeklovému tapecu. Tím se nechci dotknout fandů do hranaťáků, ale to už je jenom dým z italského ohně kulaté řady.

Cory: Má to štítek Žiguli 1300S, analogicky s LADOU 1500S (21061).

Kewint a Laďuša: Import z Litvy. Nevedly se, byl to takový ošizenec pro Rusy, nikdy se neexportovaly do ČSSR, stejně jako původně 21061. Ty se sem začaly vozit na přímý popud Motokovu v r. 1979, protože šetrní Češi něchtěli 2106 - to byl přece jenom trochu žralok. Elektrickou saharu to má, je to rok výroby 1979.

Napsal: stř lis 26, 2008 22:42
od Jelen
lionol píše:... s jedním 2105 jsem jezdil od jeho novoty v r. 1988 jako se služebákem ve Farmakonu v Olomouci - a tehdy jsem jimi začal "okázala pohrdat" Zjistil jsem totiž, že jsou to hranaté kysny tesaný hrubou ruskou rukou, zbavené vší eleganci a kvality
Budiž toto vytesáno do kamene, pro vysoké učení přístích generací :mrgreen:

Napsal: stř lis 26, 2008 22:45
od Hurikán
lionol, Díky za poodkrytí roušky. :D Jen se ještě zeptám, To jsi koupil přímo v Litvě, nebo to auto už tady nějakou dobu bylo? Jak je to s TP? Má CS?

Jelen, ale no tak. Už zase začínáte? :roll: :wink:

Napsal: stř lis 26, 2008 22:47
od Marosqo
Krasne auticko ,ticho zavidim ,inac na tento typ som narazil raz v autobazari cca asi 3 roky dozad ...ako este neznaleho odradilo ma to ,ze v tej kasni je ,,len'' 1300 ,to bude nejaky podvod ,nekupil som ju :roll:
Inac k tym hranacom , suhlasim s vami ,mal som prehnitu 2102 ,mal som cukrikovu 2101 ,teraz ma narychlo kupenu 2105 ,ale oproti tym rpedoslim je to vrak ,nie ani koly jej stavu ,ten je priemerny ,ale koly snahe rusov za kazdu cenu modernizovat ,vela veci tam niesu dotiahnute do konca ,cisto len modernizuj ajza cenu kroku spat ...proste je to krabica :!:

Napsal: stř lis 26, 2008 22:50
od lionol
Hurikán: Nákup probíhal přímo v Litvě, momentálně jsme ve fázi vyřizování formalit. Technický průkaz zatím nemám, co je CS? Uvažuji, že auto přepravím až na jaře - v životě nebylo na cestě v zimě - a dám do deponie, zatím bez přihlášení, a musím pořádně promyslet, co a jak.

Jelen: Nechci začínat krvavou řež, upřímně jsem vyjádřil svůj názor podložený reálnou zkušeností. Jenom pro doplnění - tehdy tam dosluhovala náměstkovská 15-ka, a ta byla v permanenci pořád. S 2105 museli jezdit saláti jako já, byl jsem tam teprve 3 měsíce, tak jsem ji dostal tak nějak za trest. Říkali jsme jí trsátko, strašně tam všechno vrzalo - nekvalitní neslícované plasty ...

Napsal: stř lis 26, 2008 22:58
od Hurikán
Aha, tož to je už trošku vyšší liga. :D Nemělo to být CS, ale CZ, čili český TP.

Mno, jestli mohu radit, tak bych šel asi cestou koupě nějakého vraku s papíry a s následným přepsáním litevského auta na tyto staré. Vyhneš se tím výpalnýmu 10.000 Kč. Jen možná bude malý problém s motorem 1300, ale to není věc, co by se nezvládla. :wink:

Přihlášení dovozu tak jak je, totiž asi taky nebude zrovna jednoduché.

Napsal: stř lis 26, 2008 23:00
od Marosqo
Aneb na vetranske papiere ,vraj je to u vas lahsie ako u nas +toto je uz vazne rarita ,ale pan majitel vie urcite najlepsie sam

Napsal: stř lis 26, 2008 23:01
od Jelen
lionol, Jasný, vždyť je to legrace, většinou jen takové kamarádské pošťuchování. Ale jsou tu lidi, co hlásají, že hranatci jsou kvalitnější :-D

Hurikán, ale tím, že to hodí na nějaký 15kový papíry, utrpí auto na originalitě. To pak každej vidlák může říct, že si tam tu 13ku strčil sám...

Napsal: stř lis 26, 2008 23:15
od Hurikán
Jelen píše:Hurikán, ale tím, že to hodí na nějaký 15kový papíry, utrpí auto na originalitě. To pak každej vidlák může říct, že si tam tu 13ku strčil sám...
To je sice fakt, jenže já stejně bezproblémovému přihlášení moc nevěřím, takže bych to asi řešil takto, nehledě na to, že bez přítomnosti auta zde, nelze toto do registru zapsat (oficiálně).

A kdybys to chtěl mít dokonalý, tak by šlo nechat si vystavit nový TP. Tím pádem by "zmizela" historie 1500 motoru, předchozích majitelů atp. :wink:

A hlavně se na tom pořád ušetří nemalé peníze. 8)

Napsal: stř lis 26, 2008 23:16
od lionol
Hurikán: Jak říkám, auto je ve stavu tvé Jahody a mé červené 2103 CLA, takže možná opravdu zadeponuji a vyjížďky pouze v neděli okolo stodoly. To výpalné mi jde neskutečně, ale opravdu neskutečně na nervy. Získat TP by snad neměl být problém, pokud se rozhodnou těch 10 papouchů obětovat. Je to země EU, nevidím důvod, proč by mi ho neměli dát. Doufám tedy, oni jsou schopni všeho.

Stavět to na neoriginál bych nerad, protože paíry na 21033 prostě nenejdu. V ČR nemožné.

Marosqo: Zatím nulová zkušenost, mám se začít bát?

Jelen: Blahoslavení chudí duchem, neb nevědí, co činí.

Napsal: stř lis 26, 2008 23:18
od lionol
Hurikán: vidím, že máš variantní řešení, jestli transakci dotáhnu, určitě to spolu proberem. Brno jezdím imrvére furt, rád se někdy zastavím, stejně musím zkouknout Jahůdku. Jo, a ty se taky snad už půl roku chystáš do Olomouce na mé muzeum :lol:

Napsal: stř lis 26, 2008 23:21
od Hurikán
lionol píše:Je to země EU, nevidím důvod, proč by mi ho neměli dát.
Teoretický důvod není, jenže praxe je poněkud odlišná. Loni jsem chtěl dovést a přihlásit auto do 6 let stáří ze "staré" členské země EU a co jsem si zjišťoval, tak by to bylo šílené martyrium. A to jen proto, že nejde o zemi blízkou, ze které se vozí auta běžně. Takže není země EU jako země EU. :?

No jo na obhlídku se chystám. Jen toho času se nějak nedostává. :( Co to v létě spojit s nějakým veteránským srazem či podobnou akcí někde na "půli" cesty? :wink:

Napsal: stř lis 26, 2008 23:31
od lionol
Jéžiš Hurikáne, já mám ty auta tři, a nejspíš teď budou čtyři :) :) Jak je mám dovézt na půl cesty? V pohodě, ještě je nevyhazuju, takže až se budeš někdy v létě nudit a budeš chtít vyvenčit auto, k nám je to 70 km ... jinak rád se stavím u tebe v Brně na pokec o tom přihlášení. Mám jedinou výhodu ... šéfka DI v Olomouci je moje spolužačka a dávná, velmi dávná bejvalka, majitel jedné STK zase kluk od nás z baráku. Tak to budu tlačit přes ně.

Napsal: stř lis 26, 2008 23:40
od Hurikán
:D Tím jsem nemyslel, že bys je měl dovézt všechny, ale že by nebylo špatné se něčeho společně zúčastnit. :wink: Jinak jsem rád, že auta zatím nevyhazuješ :lol: a rád se při nějaké vhodné přiležitosti stavím. 8)
lionol píše: Mám jedinou výhodu ...
:roll: Potom nevím, co řešíš. To musí jít jako na drátkách. Jen se musíš rozhodnout, jestli to zrealizuješ ještě letos - šel bych cestou přihlášení na "čistopis", nebo až příští rok. Potom bych to udělal jak jsem psal výše.