Stránka 2 z 3
Napsal: pon lis 24, 2008 18:11
od Maysner
tak to drzi volnobeh kolem 800ot. konecne

ted mi zas prestalo fungovat tacho. asi odesel nahon v prevodovce

Napsal: úte lis 25, 2008 07:47
od Patrac
Maysner píše:tak to drzi volnobeh kolem 800ot. konecne

ted mi zas prestalo fungovat tacho. asi odesel nahon v prevodovce

tak že bych ho taky vyčistil

Napsal: úte lis 25, 2008 11:31
od Saša
Na ten krokový motorek OPATRNĚ je tam šroubovice kterou můžete poškodit divím se že "přežil" Maysneruv zásah kleštěmi ve svěráku . Chce to také skontrolovat odpor vinutí jestli není jedno přerušené . (jsou tam 2) . Při spětné montáži nesmí bejt konec "jehly"ventilu vysunutý více než 28mm od dosedací plochy motorku !
Napsal: úte lis 25, 2008 19:58
od Maysner
mno. o sverak jsem to jen zasunul a klestema vysunul. ve sveraku sevreny nebylo. pri osazovani to bylo 26mm vysunuty. studeny drzi 500ot(pri teplotach co sou venku) nez se chvilku prohreje a pak drzi vpohode kolem 800

Napsal: stř lis 26, 2008 06:52
od Patrac
Maysner píše:mno. o sverak jsem to jen zasunul a klestema vysunul. ve sveraku sevreny nebylo. pri osazovani to bylo 26mm vysunuty. studeny drzi 500ot(pri teplotach co sou venku) nez se chvilku prohreje a pak drzi vpohode kolem 800

nemělo by to být obráceně?? tzn že studený drží 1000 a teplý pak 800
Napsal: stř lis 26, 2008 17:44
od Maysner
melo. ale studeny mi to nedrzi vyssi volnobeh. vubec nevim proc. cidlo teploty v hlave je jiny, cidlo teploty na natrubku co je na hlave namontovanej je jiny, kontrolka ChE nesviti. zatim jsem se nedostal k tomu abych zkusil vyblikat chyby

Napsal: stř lis 26, 2008 19:01
od Saša
Změř odpor čidla teploty nasávaného vzduchu a skoukni hadičku k snímači tlaku vzduchu .
Napsal: čtv lis 27, 2008 07:01
od Patrac
já mám přesně obrácený problém po nastartování na benál drží přesně 1000 ot když přepnu hned na LPG drží cca 1100-1200
po ohřátí už třeba do bílého pole padá voplnoběh na 600 ot na benzínu i na LPG a po ohřátí na provozku je volnoběh na nule (doslova) prostě ručička vyazuje 0 koplik sou skutečné otáčky nevím. kontrolka mazní nesvítí stejně tak alternátor je O.K. moto má kulatý chod leč myslím že otáčky by měl mít "krapet" vyšší

Napsal: pon pro 08, 2008 14:12
od Patrac
takže o víkendu jsem shodil vstřik ven vyjmul volnoběžný motorek. byl jak když ho namočíte do pryskyřice stejně tak kanálek ve vstřikovacím bloku takže jsem jej opatrně oškrábal , vstřikovací motorek očistil dratěným kartáčkem a opláchl štětečkem a technickým benzínem. po složení to bylo jako z výrobní linky. Motorek resp uzávěru trysky bych dovnitř bez použití většího násilí nezastrčil takže jsem to ani nezkoušel. po nastartování ohřátí a projetí konstatuji. Výška volnoběhu se mi vůbec nezvedla.

pouze volnoběh přestal kolísat a troufám si říct že přechod volnoběh - chod je takový pružnější.
takže problém trvá jak zvednout volnoběh..

Napsal: pon pro 08, 2008 14:21
od Patrac
na radu Maja zvažuju toto :
seřízení volnoběhu
Než ale budu zasahovat do volnoběhu tímto stylem otestuju dvě věci. Mám doma druhý vstřik. protože krokový motor volnoběhu nemá pevně nastavené nulování ale nuluje se při každém vypnutí motoru.
Takže z druhého vstřiku zdemontuju nejprve volnoběžný ventil a otestuju zda se něco nezmění. pokud ne jsou buď oba motorky" mrtvé" a nebo oba o.k a chyba je jinde. takže vyměním vstřik za vstřik. pokud ani pak nebude volnoběh vyšší provedu zásah do volnoběžného šroubu. o výsledcích testu budu informovat.
Napsal: pát pro 19, 2008 20:44
od Maysner
mam takovou otazecku. ten krokovej motorek volnobehu to nejak reguluje i kdyz to mam zrovna prepnuty na lpg? je tam starej podtlakovej system. na lpg mi to drzi po ujeti 1km nadherne 700-1000ot. a co me fakt dost zarazi ze kdyz jsem tam mel snizenou hlavu(-2,5mm) tak to drzelo pekne volnobeh 800. jakmile jsem nasadil druhou, celkove snizenou o 0,5mm tak zacly problemy

v te dobe lpg nefungovalo(nebylo dozapojeno)
Napsal: sob pro 20, 2008 11:15
od Saša
Ten motorek to řídí pořád .
Napsal: úte pro 23, 2008 20:52
od Maysner
takze ten co jsem ho vytahoval a zatahoval je ok. pres svatky bud vyndam celej ten bazmek z auta nebo vemu druhej, vycistim to cely a zkusim jestli to bude lepsi
EDIT:
tak jsem o vikendu rozdelal ten druhej, procistil a s krokovym motorkem, co jsem drive vytah z auta, vrazil do auta. studeny porad drzi nizko. po ohrati to drzi 500-800 ale pri vyslapnutui spojky za jizdy to padne skoro na nulu a pak teprv vyleze vejs, toto jen na benzin. to cidlo nasavanyho vzduchu je v aute druhy(vymenil jsem ho s filtrboxem. predtim byl orezanej, ted je serie i s tim bimetalovym prepinacem teplo/chlad) hadicka k snimaci tlaku vzduchu jeste nebyla prozkoumana. jen mam pocit ze na ni mam rozdvojku na podtlak k lpg nebo od ni vede hadicka na ekonomer
kdyz jsem to mel rozdelany koukal jsem na to. na sroubu je krytka jak pisi na obrazku, zatim jsem se ji nijak moc nesnazil vydloubnout, ale timto docilis jen pootevreni/privreni klapky. tak jak u karbecu
Napsal: úte led 06, 2009 07:45
od Patrac
krytka je na štelování dorazu klapky. resp ten šroub co je pod krytkou
myslím že změna volnoběhu bude souviset s instalací směšovací příruby LPG

Napsal: čtv led 29, 2009 21:45
od Maysner
tak jsem tam dal vsechny cidla co tam byli s predchozi hlavou (cidlo teploty na natrubku, a cidlo ve filtrboxu), hadicka k tomu cernymu bazmeku na pricce motoru pruchozi, a porad je to blby. napada me uz jen zkusit druhej zapalovaci modul nebo rj. nechapu proc to s vysokyma tlakama makalo normalne a kdyz sou temer seriovy je to na kkt. studeny na benzin furt nedrzi zvyseny otacky a drzi strasne nizky. teply uz to drzi kolem 600-800. pri vyrazeni padne na nulu a pak to vyleze kam ma. svicky mam novy tribodovy. nabehano asi 300km. na lpg to nedela. drzi pekne jak ma(prepinam na nej pri cca 50°C, ale i kdyz prepnu po chvilce bezeni motoru i u studenyho to drzi volnobeh pekne

).