Stránka 2 z 4

Napsal: sob lis 29, 2008 17:38
od kuchi
tak já jsem s kvalitou Tlumex plastu spokojený a nemíním platit (dle mého názoru) víc . Ale to je můj názor a podotýkám že jsem s Body nedělal tak nevím

Napsal: ned lis 30, 2008 23:20
od Mirek999
Kdyz je nekde neco orezle,tak to odrbu a chci se zeptat.Natirate to odrezovacem,strikate zakladem a potom nejakym timhle sajrajtem?A nebo odrbat a rovnou striknout sajrajtem.Poradte co je lepsi a co vydrzi nejdele.Neco podobneho me ceka.Diky.Nevim,jak je odrezovac mastny,aby mi to na to potom chytlo.

Napsal: ned lis 30, 2008 23:26
od kuchi
tak nejlepší je to ještě základem natřít, a potom i barvou ale je to zdlouhavý, jinak odrezovač je suchý proto je na něm napsáno bezoplachový tzn natřu, zachne , a natírám barvou .

Napsal: ned lis 30, 2008 23:28
od Maysner
obrousit, odrezovac, zaklad, a pak ta ochrana. musi to prijit uz na natreny

Napsal: stř pro 03, 2008 16:21
od Mirek999
Jasny,diky.

Napsal: ned kvě 09, 2010 21:38
od swics
ja som pouzil raz bodycko ..od vtedy uz ho nepouzivam ,,olupuje sa ,,,,,najlepsi je gumoasfalt co sa dava na strechy s tim som spokojni je pruzny a myslim ze aj vhodny pod blatniky ,,a cenovo je ho asi o 5 nasobok viac ako bodycka....

Napsal: pon kvě 10, 2010 06:12
od tavri
Maysner píše:obrousit, odrezovac, zaklad, a pak ta ochrana. musi to prijit uz na natreny
Právě jsem dělal podlahu a prahy, jen místo klasického základu jsem použil FEST B co zbyl ze střechy. Přilnavost výborná.

Napsal: stř kvě 12, 2010 20:15
od Rankl
je to asi trochu mimo a dost možná jste o tom popsali mnoho stran a já to nenašel.
rád bych přetřel tu věc co drží větrák na chladiči, dekl sání, případně dekl motoru. tuatam to rezne.
co na to mam použít, aby to tim teplem hned neslezlo?

Napsal: stř kvě 12, 2010 20:20
od peet2101
Teplotně odolnou barvu :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: stř kvě 12, 2010 20:49
od Rankl
áno, něco takového mě napadalo.
přijdu do drogerie a řeknu: máte teplotně odolnou barvu?
a pani co je tam už čtyřicet let a má porád tu samou silonovou zástěru mi jakousi barvu vrazí.
zítra jdu pro ni.

Napsal: stř kvě 12, 2010 21:10
od Maysner
na celej motor jsem pouzil barvy ve spreji. na bloku to drzelo ok. viko ventilu se sloupalo(ale tam byl lak na karoserie, michanej do spreje).
na druhej motor alkyton, kterej drzi i na brzdach nekolik let 8)

Napsal: čtv kvě 13, 2010 17:13
od Saša
Rankl píše:co na to mam použít, aby to tim teplem hned neslezlo?
Pokud ti jde o to aby to vydrželo a neslezlo , dej to opískovat a komaxit (práškovou barvu) .

Napsal: stř dub 27, 2011 08:33
od 2103s
zdravim...mam problem..jak mam udelat nakej nater podvozku a tak....podbehy a pod.....jako esi to mam normalne natirat ted zakladem na cisto a pak to jen prestriknout este jednou...bo jak se to dela pod lak...nejsem lakyr takze neviiim

[ Komentář přidal: Laďuša: st duben 27, 2011 12:49 ]
Přesunuto do vhodnějšího chlívku

Napsal: stř dub 27, 2011 18:11
od rosta
taky jsem natřel spodek jen tlumexem-prej antikorozní :cwm10: :puke: pod tou sračkou to elegantně shnilo-před 8 lety měněná sekyra byla na prach...byla natřená tlumexem a na pohled dobrá-jen jsem se jí dotknul kartáčem a doslova zmizela.... doporučuji odrbat dráťákem do čista co to půjde, potom použít kvalitní dvousložkovou základovku ve dvou vrstvách a na tu teprve tmel na podvozky-doporučuji něco na bázi kaučuku a syntetických pryskyřic-do bodýčko je dobrý, ale musí být podetřený kvalitní základovkou jo a odrezovač nedoporučuju-sice to odrezí, ale je to kyselina fosforečná s rezne to snad ještě rychleji.....

Napsal: stř dub 27, 2011 19:42
od MartasBrno
rosta, chceš říct, že ty sekyrky byly ošetřený jen tlumexem na holej plech? To snad ne!
Na plech patří přece základ, vrch, teprve na to potom třeba ten tlumex. Je to proti kamínkům, aby neobouchaly lak, kterej chrání plech, ne proti vodě.

Na každým přípravku je napsanej návod k použití. No a příprava povrchu, to bude asi alfa a omega vší snahy. (A s tím spojenej problém, kontroverzního odrezovače na bázi kyseliny fosforečné)