Stránka 2 z 2

Napsal: ned lis 09, 2008 19:35
od vik2
Tak to jsem si oddechl. váha dole se hodi v naklonech....

Uz chápu proc se nekteri modří nivaři tak lekaji, kdyz se Nivka nakloni..... :lol: :lol:

vratim se k tematu, 16tka Niva dif krytej zespoda nema, je schovanej za napravnicí. coz staci

Napsal: ned lis 09, 2008 20:05
od Majo
vaha? hm, jj len zatazuj :mrgreen:
modri nivari naklony nemusi, na tom nieco je :oops:

Kazdopadne moj zadny dif uz dostal ine pecky a stale je nadherny :P

Napsal: pon lis 10, 2008 06:47
od vik2
"vaha? hm, jj len zatazuj "
Safra,,, moje slova se otočila proti mě samému...

O zadnim difu tu nikdo nemluvil, probira se tu odhrana predniho...
:!: :?:

Napsal: pon lis 10, 2008 09:08
od Majo
dobre dobre, chcel som porovnat porovnatelne :P
Moj zadny dif, ktory by mal byt slabsi ako Tvoj predny, uz dostal pekne supy a nikde nie je prehnuty. Raz som okolo neho obkrutil skalou panhardku a ani sa nehol :-D Holt rumunska ehm "ocel"

Predny normalny(teda i pevnostny) dif nema ako dostat pecku, je to schovane to skor kardan, ale kto by to chranil :roll:

Napsal: pon lis 10, 2008 09:14
od vik2
pokud vim, mas oba dify stejne.
No a ten predni pekne schovanej za plechem....

Nejen Rumuni, ale vetsina lidi s auty co maji dve napravy, a jezdi v terenu, dodelava ochranu predniho difu... 8)

Napsal: čtv lis 13, 2008 21:17
od vik2
no tak jelikoš mě ho vyrobce take nedodal, a o nicem nevdel. Uz jsem si ho vyrobil:
:lol: :lol: :lol: :lol:

http://vik2.unas.cz/images/upravy/projekt461/46b.jpg

Napsal: čtv lis 13, 2008 21:39
od Majo
nj, rumunske napravy treba chranit, su to starozitnosti :lol:

Napsal: čtv lis 13, 2008 21:48
od vik2
no jo, stara dobra poctiva prace. zadne moderni ošizene parátka s hlinikovym difem...
8) :lol:
...

Napsal: čtv lis 13, 2008 21:55
od Majo
No esteze ja mam priplatkovu verziu s kovovym obalom difu a hrubsimi polosami :lol:

Napsal: pát dub 03, 2009 22:24
od EL
normálně když jsem skončil na pařízku,ještě jsem si nějak ohnul plech na předním difu a začal mi chcat olej,chtěl jsem ho sundat a srovnta,ale nedostanu se na jednu matičku,snad se to nevyndavá s difem?nakonec jsem tomu trochu namlátil,štěstí,že je tam papírový těsnění a olej už neteče,teda za půl hodiny stání po jízdě jsem nezpoozoroval nic,uvidíme ráno.

Napsal: pon dub 06, 2009 06:19
od vik2
jak se dostat na tu "jednu" maticku by te poradil Netopyr, ten si s ni asi hodinku hral. Naknec se mu to povedlo. :lol:

Ale pokud ti uz netece, tak pohoda. Snad jen, az zase priste pojedes na pařízky, udelej si pod dif nejakej ten plech :lol:

Napsal: pon dub 06, 2009 06:46
od EL
no musím něco vymyslet,bo už zase skáču přes kaluže-spíš do kaluží.....

Napsal: pon dub 06, 2009 23:04
od Netopýr
recept na tu matičku je jednoduchej, otevřenej klíč, na šestkrát zalomený tlapy a moře trpělivosti :c)

ale nepustí ani kapku :cD

Net.

Napsal: úte dub 07, 2009 08:26
od EL
já bych tu matičku i vyndal,ale kdo jí tam bude dávat zpátky??? :!: :!: :!: :?: :?: :?:

Napsal: úte dub 07, 2009 19:14
od Netopýr
to jde líp než jí vyšroubovat :c))

Net.