Stránka 2 z 26
Napsal: čtv lis 20, 2008 09:35
od zelvotron
Tu nádobku měnil Raduz, a myslím, že za ní dal něco kolem pětistovky a hlavně už dostal
plastovou. (jinak když jsem sundaval levej buben, tak sem z ní trošku oloupal bahno a od tý doby mě krapet z podběhu smrdí benzín, taky jí asi budu vyměnit
)
Jo spoje plechů s tím mám taky problém, ale co s tím, jak jsou přeplátovaný a mezi tím to rezne, maximálně ty hrany nastříkat resistinem nebo voskem, ale k příčině se to stejně nedostane...
Nulašestka: Ta nádobka má cosi do činění s expanzí, záchytem a kondenzací benzínových par, ale blíž jak ten systém funguje ti nepovím.
Napsal: čtv lis 20, 2008 10:21
od Chester
no tato je ještě krásná na té naší chyběl prakticky celej vršek
Napsal: čtv lis 20, 2008 10:33
od Petr HC
zelvotron píše: Ta nádobka má cosi do činění s expanzí, záchytem a kondenzací benzínových par, ale blíž jak ten systém funguje ti nepovím.
Pro info přikládám překlad části ruské dokumentace :
K systému vstřikování paliva patří systém kondenzace par paliva .Ten sestává z absorberu umístěného v motorovém prostoru , ventilů a propojovacích potrubí . Páry paliva z nádrže částečně kondenzují v separátoru , odkud se kondenzát vrací do nádrže . Další páry procházejí přes gravitační a zpětný (dvoucestný) ventil Gravitační ventil zabraňuje průtoku paliva při převrácení vozu , zpětný ventil brání nadměrnému zvýšení nebo snížení tlaku v nádrži .
Páry paliva se dále dostanou do absorberu , kde jsou pohlceny aktivním uhlím . Druhý výstup absorberu je propojen hadicí se sacím potrubím a třetí s atmosférou . Při vypnutém motoru je výstup do atmosféry uzavřen. Při chodu mototru systém vstřikování přivádí na ventil impulzy s frekvencí 16 Hz ??? . Ventil propojí cestu atmosféra - separátor – sací potrubí a dochází k regeneraci aktivního uhlí . Délka impulzů je úměrná podtlaku v sacím potrubí . U vstřikovacích systémů bez zpětné vazby se toto řeší separátorem s dvoucestným ventilem .
Napsal: čtv lis 20, 2008 11:28
od Teepee
Takže je to?:
Petr HC píše: Páry paliva z nádrže částečně kondenzují v separátoru, odkud se kondenzát vrací do nádrže
Copak se asi stane, když to dospěje do takového stavu, jak je popisováno výše? Benzín nesmrdí?
Napsal: čtv lis 20, 2008 13:28
od žež
Došla mi nová nádobka separátoru a je už plastová
Konec koroze
Až někdo seženete ty zadní plastový podběhy tak dejte vědět.
DÍK
Napsal: stř lis 26, 2008 22:30
od honzat
Dneska jsem tak ze zvědavosti koukl pod auto a co nevidím-plech pod katalyzátorem je prožraný korozí na několika místech. Po 24 000 km a po 34 měs. stáří aota.
Napsal: čtv lis 27, 2008 12:03
od zelvotron
žež: a vyšla tedy na těch jedenáct stovek?
honzat: nic zvláštního, tohle je fotka 3 letech
jinak se to vyřešilo samo, protože to upadlo
Napsal: čtv lis 27, 2008 14:37
od martina
hm, zvláštní, náš katalyzátor vypadal z venku dosti zachovale. úplně sem si říkala, že snad ani nejni možný, že je vysypanej, když je takovej hezkej
jinak měl něco přes 3 roky a asi 65 tkm. vyfotit mě to nenapadlo...
m.
Napsal: čtv lis 27, 2008 15:05
od zelvotron
Martino, kde ten kat skončil?
Že bych si ten plech když tak vzal.
Napsal: pát lis 28, 2008 15:05
od martina
na mělníce, na mělníce.....taky jsem chvíli uvažovala o tom pro jeho zachovalost ho vyklepat a založit na horší časy. no, nakonec z toho sešlo.
příště všechny měněné součástky beru domů a rozesílám po ladaforu
(teda jen doufám, že to nebude hned tak)
m.
Napsal: pát lis 28, 2008 19:08
od honzat
Jak je tam ten plech přidělaný? Ještě mi nejspíš odchází plynové vzpěry pátých dveří. Délkově tam budou pasovat z fabie combi, akorát nevím to uchycení-jestli je to u Lady jen nacvaknutý nebo je to celý i čepem jedna součást. Nevím kolik stojí original na Ladu, ale na fabku jsou od 150 Kč.
Napsal: pát lis 28, 2008 19:37
od tavri
Napsal: ned lis 30, 2008 21:28
od žež
zelvotron píše:žež: a vyšla tedy na těch jedenáct stovek?
Nádoba separátoru 1020 a držák separátoru 210.
Nádoba tam sedla jako ulitá akorát měla jeden vývod tenčí na připojení hadičky. Tak jsem dával hadičku s menším průměrem.
Ale jinak vše ok
Napsal: čtv úno 12, 2009 18:24
od tavri
Letošní zima je pěkně nasolená... jsou chycené zadní podběhy, prahy, trochu všechny dveře...
...kde že je ten pozink?
Koroze a separátor
Napsal: pát úno 13, 2009 08:54
od plavec
Prahy nemám nejhorší ale podběhy a dveře jsou horší.Blatníky- víc zadní přetírám barvou na podvozky pořád dokola.Nejhorší je ten konec prahu u zadních dveří v místech mezi dolním rohem dveří a blatníkem jak je ten prolis, tam pokaždý asi odletí kamínek a tu barvu vezme sebou tidíž to tam rezne a přetíráno nesčetněkrát hlavně v zimě.
Jo a ten separátor mám taky z plastu.