Stránka 2 z 25

Napsal: úte říj 21, 2008 16:23
od plavec
Asi je u mě něco špatně, protože když i s nohou na plynu vám to bere kolem 7mi litrů. Plynu by to sice mělo brát víc, ale o litr a půl? :shock:

Napsal: úte říj 21, 2008 20:59
od r520
tak jsem ujel 455 km.

z toho: 150 km na max. výkon (neděle ráno, prázdná silnice, ujeto za 1h a 22 min)
70 město - běžný provoz
75 km - jsem táhl nepojízdný favorit
a zbytek svižná jízda (často hodně nad povolený limit)

výsledná spotřeba? 6,8 litru :!: nechápu. prostě v režimu "prase" to auto jede pod sedm

Napsal: stř říj 22, 2008 07:45
od plavec
r520 píše:tak jsem ujel 455 km.

z toho: 150 km na max. výkon (neděle ráno, prázdná silnice, ujeto za 1h a 22 min)
70 město - běžný provoz
75 km - jsem táhl nepojízdný favorit
a zbytek svižná jízda (často hodně nad povolený limit)

výsledná spotřeba? 6,8 litru :!: nechápu. prostě v režimu "prase" to auto jede pod sedm
Benzínu nebo plynu.Už jsi tam ten plyn nechal namontovat?

Napsal: stř říj 22, 2008 08:10
od r520
to Plavec: benzín, ještě jsem tam LPG nedal

Napsal: stř říj 22, 2008 08:32
od Majo
plavec píše:Asi je u mě něco špatně, protože když i s nohou na plynu vám to bere kolem 7mi litrů. Plynu by to sice mělo brát víc, ale o litr a půl? :shock:
Pokial nemas sekvencne vstrekovanie tak je spotreba plynu znacne vyssia. Toho 1,5litra navyse by sedelo. To je dokonca minimum co som zatial pocul - vacsinou to robi tak 2 litre naviac(u karburatoru kludne aj 3)...

Napsal: stř říj 22, 2008 09:07
od plavec
myslím, že mám to sekvenční, protože mi nabízeli tenkrát dvě možnosti jednu dražší(32tis kč-tu mám) a pak pod 30tis.kč. Obojí byl elpigaz.Ale víc k tomu asi nevím, ledaže bych to nějak našel v dokumentaci k lpg.

Napsal: stř říj 22, 2008 09:26
od Saša
plavec píše:ledaže bych to nějak našel v dokumentaci k lpg.
"Sekvenci" poznáš na první pohled do motoru . Přibily tam na sacím potrubí čtyři elektroventily a vedou do nich gumové hadičky z takového filtru .

Napsal: stř říj 22, 2008 11:17
od plavec
Saša píše:
plavec píše:ledaže bych to nějak našel v dokumentaci k lpg.
"Sekvenci" poznáš na první pohled do motoru . Přibily tam na sacím potrubí čtyři elektroventily a vedou do nich gumové hadičky z takového filtru .
No tak gumový hadičky u vstřikovačů jsem neobjevil.ze vstřikovačů vede po dvou drátech z každýho, ale na víku motoru mám tu věc, jak cvaká při dávkování, hodím fotku.Tak teď nevím, jestli je to sekvenční nebo ne.

Napsal: stř říj 22, 2008 12:09
od Saša
plavec píše:tohle je ta věc na víku motoru, jak cvaká
Ano to je ono , jen trochu jiné provedení je to v bloku. Dnes se více používájí samostatné elektro ventily . Ale to je jedno (4 el.ventily = sekvenční) . U některých se používá tzv. polosekvence kdy "jdou" vždy dva el.ventily spolu .
Tady jestli Vás to zaujímá je vše http://www.hlpropan.cz/

Napsal: stř říj 22, 2008 12:25
od Majo
to v strede na prvom obrazku je benzinovy vstrekovac...
na vstrek LPG je len ta divne tvarovana hadicka.

Neviem ci to moze mat vplyv, ale dlzka hadiciek od vtrekovacov k saniu by mala mat rovnaku dlzku. A umiestnenie v sani by tiez malo byt rovnake. Ja som to cele prerabal ked mi to namontovali len rukami som nad tym zalamoval. Kazdopadne rozdiel v spotrebe ani vykone nemam ziadny. Teda ziadny - plynu to berie tolko isto ako benzinu za rovnaku vzdialenost. Akurat pri plyne to berie este + benzin na startovanie a studene jazdy....

Napsal: stř říj 22, 2008 12:39
od plavec
vím že se ptám blbě, ale přesto.Mám teda to sekvenční vstřikování nebo ne? V plynu se moc nevyznám.Kdyby mi tam dali místo reduktoru plechovku od rybiček a místo nádrže sud od piva tak bych to bratru nepoznal. :lol:

Napsal: stř říj 22, 2008 12:45
od Saša
plavec píše:sekvenční vstřikování nebo ne?
Sekvence to jistě je , Jsou tam čtyři samostatné ventily a vedou k nim dráty . Jesti je to polosekvence se pozná jen podle zapojení nebo testem .
PS: na konzervu od rybiček by to nejelo , ale sud od piva by jako nádrž LPG posloužil .

Napsal: stř říj 22, 2008 13:07
od plavec
Každopádně to sekvence je a tak by to mělo žrát přibližně stejně plynu jako benzínu.Je to tak správně? Věřím že bych šel i pod těch 8,5litru plynu, ale musel bych jezdit ne stylem "prase", ale stylem "klídek"

Napsal: čtv říj 23, 2008 12:59
od martina
plavec píše:Asi je u mě něco špatně, protože když i s nohou na plynu vám to bere kolem 7mi litrů. Plynu by to sice mělo brát víc, ale o litr a půl? :shock:
u kombíka je,myslím, spotřeba vždycky o něco vyšší, u oktávky třeba zhruba o litr.
klídek, nám to teda pod sedm bere vyjímečně. většinou se pohybujeme kolem 7, spíš lehoulince nad, tak 7,2 a to manža jezdí stylem klídek, ale zase je to po praze. pokud to naložíme a dáme káru, tak si to v praze vezme v klidu i přes 9, jinak s károu tak kolem 8 pokud jedem tak 60% dálnice 40% nějaký okresky a couračky.

minimum to vzalo asi 5,8 při naší památné jízdě předpisově po okreskách v chorvatsku asi 400 km vkuse.

m.

Napsal: čtv říj 23, 2008 18:43
od radek mb
Laděna mi bere kolem 6,5l / 100 km.Plyn pro mne nemá cenu,když to benzinu žere málo.Řekl bych,že spotřeba je ta nejlepší věc na desítkové řadě.Pak už jsou jen samá negativa a sociální nejistoty...