martina píše:ahoj eriku
no, aby to bralo konce, museli bychom to vyřešit jak ty
ale v servisu sem viděla novou dodávku laduší včetně dvou prior, takže pokud se někdo třese na to jak vypadaj, tak opravdu už dorazily. černej hatch a stříbrnej sedan
m.
joo? A kde si je už viděla?v Sadský? Až mi to časově vyjde, tak jedu na čumendu.
nee, v mělníce, vzhledem k mohutným problémům v poslední době jsme se dohodli, že do univerzálu nejdeme, bo bych si pak nebyla jistá, zda to třeba nezlobí kvůli tomu (i když je to asi teoreticky blbost, tak v našem případě bych se nedivila ničemu...) tak sme jeli zrovna tam.
no ten hatch se mi i líbil, pěkně slícovaný uvnitř i zvenku, vypadalo to jak nový a ne lehce bouraný a pooslepovaný, ale je to podle mě hodně podobný desítkový řadě, trochu mě zklamala přístrojovka, na druhou stranu předělali stahování okýnek inteligentně vše k řidiči a každý pak svoje u sebe (možná to má i kalina, já sem si jí neprohlížela), drobet zádrhel byl s otvíráním kufru - trochu ho museli pohledat, místo vlevo dole je teď myslím na středovém panelu, ale nevím stopro, já to moc nechtěla vočumovat, když sme tam prudili
m.
zelvotron píše:
ale to jsi mohla a měla, jsi Zákazník on by se pan B nepo
ale to já sem teda zase vočumovala, to zase jo, poskakovali jsme mezi kalinama a priorama co zaváželi do dílny a čuměli, ale přiznám se, že zase až tak moc mě to nebere, zajímám se pouze o kombíky a navíc mě zrovna víc zajímalo co bude s tím mojím šrotem.....no, denska sme ho snad přivezli definitivně opravenýho - ono to totiž po výměně katu zase kleklo přímo jim v servise když to jeli projet, takže pátrali a hledali a našli nakonec nečekaně opět zapalovací modul - no, takže po 70 kkm tam máme už čtvrtej, tenhle zcela jistě kvůli špatný kostře neodešel, bo ta závada, co na ňom byla to vylučuje (prej), takže nakonec možná ta kostra byla ok už před tím a fakt jen máme auto co jezdí na benzín a zapalovací moduly.....což teda zrovna není z nejlevnějších
m.
však jsem to taky myslel s jistou nadsázkou.To víš že bych tam nejel.To radši pojedu k panu N. To bude jiný kafe.Prostě vesnickej opravář s citem a znalostmi pro ladu.
Dusan píše:Mohol by som poprosit o jeden ten zly zap. modul. Vidiet vyskusat opravit...nedaruje niekto ..za postovne ?
o něco podobného se pokouší čahoun, jen s tím rozdílem, že na to nemá čas a když už ho má tak na mě zapomene.Bývají špatný ty tranzistory, je tu někde i odkaz od tavriho na ruský návod.
edit: Tak jsem to nešel.Pro pana Dušana tedy zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#129320 první příspěvek tavriho shora a odkaz na ru- http://avtobandit.narod.ru/REP/repair.htm Jinak mám to přeložený od jednoho vasila, můžu překlad poskytnout, jen co ho najdu.
plavec píše:však jsem to taky myslel s jistou nadsázkou.To víš že bych tam nejel.To radši pojedu k panu N. To bude jiný kafe.Prostě vesnickej opravář s citem a znalostmi pro ladu.
tos mě asi nějak divně pochopil, myslím, že tam jsou na ladu machři a fakt příjemný a opravud se hodně snaží, včetně pana B, ale on je takovej zvláštní typ člověka, radši řekne o čtyři věty míň než aby řekl o půl slova víc a člověk z toho je pak trochu nesvůj
jo jinak zapalovací moduly nemám, tudíž poskytnout nemohu, opravám aut se nemáme ani chuť ani čas věnovat, takže žádné vadné ND domů netaháme
ale dobrá zpráva je, že ceny klesají, 1. modul byl za 9, tenhle už je za necelejch 6(nebo že by nám už dali množstevní slevu?)
za desítku? tak že by opravdu ta množstevní sleva? no kdysi byl na ladě seznam náhradních dílů i s cenama a tam byl ten modul asi za 7,5 tácu bez daně. kde že ti ho tak pěkně prodali?
martina píše:za desítku? tak že by opravdu ta množstevní sleva? no kdysi byl na ladě seznam náhradních dílů i s cenama a tam byl ten modul asi za 7,5 tácu bez daně. kde že ti ho tak pěkně prodali?
m.
Tenkrát to právě nebylo v žádném LadaServisu, ale u jednoho elektrikáře, který ho snad prý bral z Koněvky a kdoví jestli mezi nima nebyl ještě někdo z autoštanglu, jak zaváží autodíly, takže on se chtěl asi každý nažrat ale aby koza zůstala celá
Chlapi prosim o radu, stala sa mi takato vec: pri normalnej jazde poobede z nicoho nic zacalo auto pri pätke trhat tak nepravidelne, zastavim a kukam pod kapotu a motor si na volnobezne otacky robi co chce, klesaju raz dole, skoro sa zadusi, cely sa trasie a potom vybehnu zase do normalu a tak sa to opakuje. Ide o Ladu 110 1,5 Li 8 ventil rok 1999. Auto za studena ide kvazi normalne sem tam trhne, nieje to tak citit, ale pri akceleracii ked sa to zohreje, tak sa s tym neda jazdit, nereaguje na plyn, sem tam sa chyti, ma vykon, ale v zapäti sa zase zacne dusit a trha. V stredu s tym idem do servisu, neviem fakt co sa mohlo udiat. Snazil som sa s tym nieco robit, myslel som ze som natankoval zly benzin s vodou, tak som potom skusal vymenit palivovy filter, vycistit nadrz, palivove cerpadlo, nic nepomaha, riadiaca jednotka chybu nehlasi. Katalyzator ako novy, mal som ho vonku.
Stretol sa niekto s takymto problemom?
Na nete som toho precital hodne, ale nic konkretne k mojmu pripadu som nenasiel:(
V prilohe je 3gp-cko spravene pocas volnobehu
Miroslav Mitrík píše:ale pri akceleracii ked sa to zohreje
Mohl by to být zapalovací blok.Studený jede v pohodě a po zahřátí, netáhne.
Check engine nesvietí? Čo diagnostika, přečetli ste závady?
Pokud to nieje zapal. blok, tak tipuji váhu vzduchu popřípadě a to spíše KROKOVÝ MOTORČEK VOLNOBEHU- je za škrtiací klapkou vzadu vede k němu svazek drátů.Ještě vyzkůšaj odpojit a zapojit bateriu, nič za to nedáš a možná se to na chvilku zlepší.