Stránka 2 z 3
Napsal: ned říj 19, 2008 12:11
od Pan Petr
Ahoj, až na to přijdeš, čím to je, tak to semprosím napiš.
Měl jsem podobnej problém na 2102. Myslel jsem si, že to je ventilama. Pokoušel jsem se je štelovat, ale stále to nepomáhalo. Chodil jsem pro rady, jak to udělat co nejlíp, přemýšlel, kde jsem udělal chybu, ale ten cvakavej zvuk tam pořád byl. Tak jsem se nakonec po třech pokusech smířil s tím, že to prostě asi udělat neumím.
U mě ty projevy nebyly tak markantní, jak píšeš, ale také jsem je pociťoval, jen v menší míře.
Napsal: ned říj 19, 2008 12:25
od Puhi
Cory píše:posunute rozvody?
Tak to vyzerá, inak by mu to asi tiahlo lepšie
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Napsal: ned říj 19, 2008 14:02
od kubahosi
pan petr: zkousel si to davat do servisu?
Napsal: ned říj 19, 2008 16:12
od Pan Petr
kubahosi píše:pan petr: zkousel si to davat do servisu?
Ne, já jsem to prodal.
Napsal: pon říj 20, 2008 10:40
od popest
Jak můžou posunutý rozvody cvakat? Dokud nezkontroluješ tu vůli, tak tady zbytečně spekulujete... Ještě lepší by bylo, sundat vačku a zkontrolovat opotřebení vahadel a vačky... Mě taky cvakal motor a bylo to prostě ventilama. Nevím co jiného by na motoru mohlo cvakat.
Zkontroluj, pak napiš. Jinak špatně nastavené ventily mají také za následek zhoršení výkonu... aspoň Marek to vždycky říkal.
Napsal: pon říj 20, 2008 10:56
od Cory
mal som posunute rozvody a bol tam taky cvakavy zvuk....
Napsal: pon říj 20, 2008 11:23
od Laďuša
Ono to taky může cvakat z rozdělovače.... I když to zas neni takovej brutál, i když zase taky nevim, jak to cvaká tady.
Napsal: pon říj 20, 2008 20:10
od Maysner
omrknout jestli sedi rozvody je podle me jednodussi nez serizovat ventyli, nedejboze sundavat vacku a kontrolovat stav vahadel a vseho tam
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
a kontrolou rozvodu nic nezkazi. ja bych je nejdriv zkontroloval a pak zacal laborovat s ventilama
Napsal: úte říj 21, 2008 08:30
od popest
Ale proč by je měl seřizovat?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Nejdřív je snad zkontroluje ne? Otočim motor do správné polohy, strčim měrku a mám jasno. A takhle to opakuju na všechny ventily.... Nehledě na to, že aby zkontroloval rozvody, tak stejně musí sundat kryt ventilů.
Napsal: čtv říj 23, 2008 10:51
od Miso
popest píše:Jak můžou posunutý rozvody cvakat?
Ze by tak ze ventily narazaju na piest?
Napsal: pát říj 24, 2008 19:39
od Vašátor
Pokud by ventily narážely na píst, tak by už motor dávno nejel.
Cvakání slyšitelné zvrchu hlavy bych přisuzoval opotřebeným vahadlům, seřizovacím šroubům či vačky. Cvakání dieselového charakteru jsem řešil na jedné řemenové 2105 a po několikerém seřizování ventilové vůle, kontroly rozvodů a všeho možného to byl právě výše popsaný problém.
Napsal: stř říj 29, 2008 20:53
od Dusan
A predstih..ked to cvaka nie.... pripadne loziska kluky
Napsal: čtv říj 30, 2008 07:18
od irut
mám stejný problém. Teda až nato,že autem nejezdím. Ale jednou jsem šel po přechodu a stála tam 2103 a taky cvakala takhle. jsem zvědav čím to bude,kdyžtak písni potom. dík
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Napsal: čtv říj 30, 2008 13:17
od Vašátor
Dusan píše:A predstih..ked to cvaka nie.... pripadne loziska kluky
Při špatném předstihu by motor necvakal, ale cvrlikal a to při zátěži. Na volnoběh ne, respektive ano, ale to by už musel být přestih sakra posunut a to bych se už hádal, jestli by motor vůbec nastartoval.
Kdyby byla špatná ložiska kliky, motor by spíše tvrdě mlátil.
Lokalizace odkud jde zvuk je naprosto jednoduchá, stačí použít metodu stetoskopu - přiložit prkénko a poslouchat.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: pát říj 31, 2008 17:45
od Dusan
VOlna retaz royvodu pripadne ulomena lista tlmica kmitov ?