Stránka 2 z 3
Napsal: stř črc 14, 2010 12:19
od JmJ
Cooper píše:Obracím se zde na pomoc. Postihla mě taková událost. Výfuk mi visí jen na svodech a na posledním silentbloku. Výměna je dost akutní. Problém je, že v obchodě měli jen výfuk pro sedany. Nevíte jak moc je třeba výfuk poohýbat? S tím že k ruce mám autogen
ja mam doma pouzity, ale funkcni posledni dil, ovsem to ti asi moc platne nebude. kdyby nejak bylo, tak dej vedet.
Napsal: stř črc 14, 2010 18:33
od Cooper
Tak. Rozdíl mezi sedanovým a kombi výfukem je opravdu jen v tom zahnutí na konci.......
Napsal: úte zář 07, 2010 18:44
od dmatej
Tento výfuk nedoporučuji. Krátká životnost (2 roky), tenký plech (0.4mm?!), první ureznou úchyty po stranách.
http://picasaweb.google.com/dmatej79/La ... 0677640258
Zvuk ujde, ale existuje lepší varianta, byť míň častá.
Napsal: úte zář 07, 2010 19:01
od MartasBrno
Vypadá jako originál žigulácký. Jde nějak rozeznat, kromě odhadu tloušťky plechu? Kde byl kupován? každopádně vypadá hooodně nešťastně.
Napsal: úte zář 07, 2010 19:54
od dmatej
MartasBrno píše:Vypadá jako originál žigulácký. Jde nějak rozeznat, kromě odhadu tloušťky plechu? Kde byl kupován? každopádně vypadá hooodně nešťastně.
Originál žigulácký neznám. Tohle je tuším polská nebo česká druhovýroba, objevuje se ještě jeden typ, který je podle mě lepší.
Hledám kdy jsem to měnil v deníčku ... mmnt ... jo.
22.12.2005, 132650km. Teď má Laďka 153964 km + asi 80km, poslední tankování 24.3.2009.
Napsal: úte zář 07, 2010 20:04
od Cooper
Mě výfuk i po třetí úpravě bouchá o panhardskou tyč. Už toho mám plné zuby a rezignuju......Nevím co nepasuje, poslední díl je originál pro kombíky...
Napsal: úte zář 07, 2010 20:08
od dmatej
Cooper píše:Mě výfuk i po třetí úpravě bouchá o panhardskou tyč. Už toho mám plné zuby a rezignuju......Nevím co nepasuje, poslední díl je originál pro kombíky...
Že by byl krátkej druhej díl? Kolik místa máš před nápravou v tom oblouku. Buď je blbej oblouk, nebo je krátkej druhej díl (nebo první
).
Šlo by to snad poroztahovat ze sebe a zakápnout příruby. Jinak na dotěsnění používám kamnářskej tmel od Soudalu
Napsal: stř zář 08, 2010 21:32
od plavec
Tyjo, tak ten je snad ještě horší než ten můj ruskej koncovej díl na 111ku po dvou letech. Ten byl sice děravej, ale nepadala z něho roura ven.
Jinak to bouchání je šílenost, to znám taky.Ať jsem to nakroutil jakkoliv, tak to po čase začalo bouchat vzadu nad nápravou. Chce to aby všechny spoje byly pevný, a taky uchycení (silentbloky) motoru aby nebyly vykloktaný.Pokud sebou totiž motor trhá, tak je to pak jako docela pěkný bubenický koncert.
Napsal: čtv zář 09, 2010 06:30
od Michal Pokorný
dmatej píše:Jinak na dotěsnění používám kamnářskej tmel od Soudalu
A já zrovna včera na kamna používal pastu na výfuky od Sonaxu
Napsal: čtv zář 09, 2010 17:14
od dmatej
Michal Pokorný píše:dmatej píše:Jinak na dotěsnění používám kamnářskej tmel od Soudalu
A já zrovna včera na kamna používal pastu na výfuky od Sonaxu
Podle toho, co píšou, je to beztak to samý. Napřed se to maže, teplem (a vzduchem) to vysychá a tvrdne. Překvapivě je to i celkem pevný, nepraská to - teda aspoň ten Soudal, Sonax neznám.
Napsal: čtv zář 09, 2010 23:05
od vintera
za ty roky s ladami a výfuky jsem dospěl k názoru, že každí díl výfuku je zcela originální ruční práce, jejíž věrnou kopii nelze již nikdy zhotovit. Vždycky s koupí nového kusu s odstupem doby přemýšlím čím mě nově výrobce překvapí.
Napsal: pát zář 10, 2010 14:37
od JmJ
vintera píše:za ty roky s ladami a výfuky jsem dospěl k názoru, že každí díl výfuku je zcela originální ruční práce, jejíž věrnou kopii nelze již nikdy zhotovit. Vždycky s koupí nového kusu s odstupem doby přemýšlím čím mě nově výrobce překvapí.
presne tak. to me docela stve, protoze nejen ze nejde odhadnout, jak to na sebe bude pasovat, ale ke vsi hruze to dokaze mit i zcela jiny zvuk. nakopal bych je do riti za tohle.
nastesti sem svou novou variantu vyfuku nejak poladil tak, ze zvukove uz se da snest, ale jeslti me to bude stvat, tak je posledni moznost a tou je nechat udelat vyfuk na miru.
výfuk
Napsal: pon říj 25, 2010 20:16
od RIKIJAN
chtěl bych se zeptat co se stane když místo prvního tlumíče výfuku od motoru dám jen trubku jde mně o to že ten první tlumíč je děravý a díky tomu auto ztratilo na vykonu a zrychlení a tak bych to chtěl to opravit nejlevnejším kmožním zpusobem jde mně hlavně o vykon zrychleni a spotřeba zvuk je až na posledním míste
Napsal: pon říj 25, 2010 20:33
od plavec
Vejfuk na ladu není tak drahej, aby se vyplatilo experimentovat.
Taky je možnost ho zavařit COčkem, pokud není jak řešeto. A zas to chvílu vydrží.
výfuk
Napsal: úte říj 26, 2010 15:06
od RIKIJAN
cočkem bych ho vaříl stejne problem je v tom že ten vyfuk na tom aute není ani dva roky a už je na kaši tak to je lepši tam dát trubku když to nebude znát na výkonu protože vydrží díl kámoš to ma na Fávu a tak se chci zeptat jestli by to nedálo problem na ladě 053??
a on není tak drahej ale zas když ho nahradí trubka tak se snížej náklady na auto při bezproblemovém provozu