Výfuk

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Cooper píše:Obracím se zde na pomoc. Postihla mě taková událost. Výfuk mi visí jen na svodech a na posledním silentbloku. Výměna je dost akutní. Problém je, že v obchodě měli jen výfuk pro sedany. Nevíte jak moc je třeba výfuk poohýbat? S tím že k ruce mám autogen ;-)
ja mam doma pouzity, ale funkcni posledni dil, ovsem to ti asi moc platne nebude. kdyby nejak bylo, tak dej vedet.
VAZ 2104 1.3 1989
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Tak. Rozdíl mezi sedanovým a kombi výfukem je opravdu jen v tom zahnutí na konci.......
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Tento výfuk nedoporučuji. Krátká životnost (2 roky), tenký plech (0.4mm?!), první ureznou úchyty po stranách.

http://picasaweb.google.com/dmatej79/La ... 0677640258
Obrázek

Zvuk ujde, ale existuje lepší varianta, byť míň častá.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Vypadá jako originál žigulácký. Jde nějak rozeznat, kromě odhadu tloušťky plechu? Kde byl kupován? každopádně vypadá hooodně nešťastně.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

MartasBrno píše:Vypadá jako originál žigulácký. Jde nějak rozeznat, kromě odhadu tloušťky plechu? Kde byl kupován? každopádně vypadá hooodně nešťastně.
Originál žigulácký neznám. Tohle je tuším polská nebo česká druhovýroba, objevuje se ještě jeden typ, který je podle mě lepší.

Hledám kdy jsem to měnil v deníčku ... mmnt ... jo.
22.12.2005, 132650km. Teď má Laďka 153964 km + asi 80km, poslední tankování 24.3.2009.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Mě výfuk i po třetí úpravě bouchá o panhardskou tyč. Už toho mám plné zuby a rezignuju......Nevím co nepasuje, poslední díl je originál pro kombíky...
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Cooper píše:Mě výfuk i po třetí úpravě bouchá o panhardskou tyč. Už toho mám plné zuby a rezignuju......Nevím co nepasuje, poslední díl je originál pro kombíky...
Že by byl krátkej druhej díl? Kolik místa máš před nápravou v tom oblouku. Buď je blbej oblouk, nebo je krátkej druhej díl (nebo první ;) ).
Šlo by to snad poroztahovat ze sebe a zakápnout příruby. Jinak na dotěsnění používám kamnářskej tmel od Soudalu :)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

dmatej píše:Tento výfuk nedoporučuji. Krátká životnost (2 roky), tenký plech (0.4mm?!), první ureznou úchyty po stranách.

http://picasaweb.google.com/dmatej79/La ... 0677640258
Obrázek

Zvuk ujde, ale existuje lepší varianta, byť míň častá.
Tyjo, tak ten je snad ještě horší než ten můj ruskej koncovej díl na 111ku po dvou letech. Ten byl sice děravej, ale nepadala z něho roura ven.
Jinak to bouchání je šílenost, to znám taky.Ať jsem to nakroutil jakkoliv, tak to po čase začalo bouchat vzadu nad nápravou. Chce to aby všechny spoje byly pevný, a taky uchycení (silentbloky) motoru aby nebyly vykloktaný.Pokud sebou totiž motor trhá, tak je to pak jako docela pěkný bubenický koncert.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

dmatej píše:Jinak na dotěsnění používám kamnářskej tmel od Soudalu
A já zrovna včera na kamna používal pastu na výfuky od Sonaxu :lol:
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Michal Pokorný píše:
dmatej píše:Jinak na dotěsnění používám kamnářskej tmel od Soudalu
A já zrovna včera na kamna používal pastu na výfuky od Sonaxu :lol:
Podle toho, co píšou, je to beztak to samý. Napřed se to maže, teplem (a vzduchem) to vysychá a tvrdne. Překvapivě je to i celkem pevný, nepraská to - teda aspoň ten Soudal, Sonax neznám.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

za ty roky s ladami a výfuky jsem dospěl k názoru, že každí díl výfuku je zcela originální ruční práce, jejíž věrnou kopii nelze již nikdy zhotovit. Vždycky s koupí nového kusu s odstupem doby přemýšlím čím mě nově výrobce překvapí. :shock:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

vintera píše:za ty roky s ladami a výfuky jsem dospěl k názoru, že každí díl výfuku je zcela originální ruční práce, jejíž věrnou kopii nelze již nikdy zhotovit. Vždycky s koupí nového kusu s odstupem doby přemýšlím čím mě nově výrobce překvapí. :shock:
presne tak. to me docela stve, protoze nejen ze nejde odhadnout, jak to na sebe bude pasovat, ale ke vsi hruze to dokaze mit i zcela jiny zvuk. nakopal bych je do riti za tohle.

nastesti sem svou novou variantu vyfuku nejak poladil tak, ze zvukove uz se da snest, ale jeslti me to bude stvat, tak je posledni moznost a tou je nechat udelat vyfuk na miru.
VAZ 2104 1.3 1989
RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

výfuk

Příspěvek od RIKIJAN »

chtěl bych se zeptat co se stane když místo prvního tlumíče výfuku od motoru dám jen trubku jde mně o to že ten první tlumíč je děravý a díky tomu auto ztratilo na vykonu a zrychlení a tak bych to chtěl to opravit nejlevnejším kmožním zpusobem jde mně hlavně o vykon zrychleni a spotřeba zvuk je až na posledním míste
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Vejfuk na ladu není tak drahej, aby se vyplatilo experimentovat.
Taky je možnost ho zavařit COčkem, pokud není jak řešeto. A zas to chvílu vydrží.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

výfuk

Příspěvek od RIKIJAN »

cočkem bych ho vaříl stejne problem je v tom že ten vyfuk na tom aute není ani dva roky a už je na kaši tak to je lepši tam dát trubku když to nebude znát na výkonu protože vydrží díl kámoš to ma na Fávu a tak se chci zeptat jestli by to nedálo problem na ladě 053??
a on není tak drahej ale zas když ho nahradí trubka tak se snížej náklady na auto při bezproblemovém provozu :)
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“