Stránka 2 z 14
Napsal: pon zář 15, 2008 08:48
od Majo
Spravne. Reinkarnacia bude hlavne az ked bude cas, priestor a tie peniaze tiez. Lebo momentalne je to tak, ze nema ani to co mam, kde parkovat
Este aj tu havarovanu kastlu mam furt doma
Ale kedze mi to neda, pomaly som sa aj do Samary pustil. Uz som vymenil brzdove hadice, kolesa prehodil ako maju byt, vycistil karburator lebo v nom bol strasny humus - inak je to AXTEC a vyzera ze zatial funkcny - spotreba benzninu je pod 7l a plynu pod 9. Teda plyn je kapitola sama o sebe, budem to musiet cele prerobit, zatial som prerobil len plnenie, ale ani elektormag. ventil v motorovom priestore 100percentne nedrzi a furt tam citit plyn v karburatore. Prirubu uz dostal z Orecha a maximalka je hned o 20km vyssie
A vcera som sa pustil do interieru, zatial:

Napsal: pon zář 15, 2008 10:00
od Štěpán
Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému. Akorát ty trubky na vodu alternátor a pravá polousa

nevím, jestli by se to spolu nehádalo, ale mít pod kapotou tak o 10 - 15kW na tak lehkým autě je lákavé...

Napsal: pon zář 15, 2008 10:20
od Majo
to neni problem - staci vymenit kliku za 80ku

blok zostava

2106 from austria
Napsal: úte zář 16, 2008 09:22
od FOMA
príděš s nou do Jedovnic?
Napsal: úte zář 16, 2008 09:26
od Tommel
Napsal: stř zář 17, 2008 07:49
od Majo
tak. Touto pojdem na jarny zraz

Napsal: pát zář 19, 2008 20:14
od Trevor
no tak stym tak hadam na jarne upratovanie do kovosrotu

Napsal: sob zář 20, 2008 20:41
od Majo
ty aby si si neodpustil blbe pripomienky
radsej rychlo naval to MPIcko
Napsal: ned zář 21, 2008 11:22
od OndrejGTi
Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.
Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.
Napsal: ned zář 21, 2008 17:44
od Štěpán
OndrejGTi píše:Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.
Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.
Odlišné řešení jj, ale na samarácký převodovce ( mimochodem je uchycená ve dvou silenblocích ) je schválně pro jedno oko pro uchycení k bloku válvu navíc. A motor se upevňuje jen na jednom silenbloku, kterej je hned pod chladičem. Jedinej problém by byl asi ve výfuku, karburátoru, trubkách chlazení a možná i alternátoru, kterej by byl nebezpečně blízko k pravý poloose. Osobně si myslím, že by to šlo, akorát nevím, jestli by nebylo jednodusší a lepší tam hodit nějakou 1.6 16V z Priory...

Napsal: ned zář 21, 2008 19:50
od Majo
altik na opacnej strane a mnoho dalsich drobnosti...
to uz radsej dvojliter z fiata

Napsal: pon zář 22, 2008 10:57
od Trevor
Napsal: pon zář 22, 2008 11:10
od Tommel
Napsal: pon zář 22, 2008 17:38
od Puhi
vás zabije

Napsal: pon zář 22, 2008 18:04
od Majo
nechaj ich, skodovkari su neznali, kazdu chvilu nejakemu vysvetlujem ze to neni Favorit.
ale dam spravit na zadne okno nieco taketo:
Oznam pre skodovkarov:
Ja nie som Favorit, ja som Lada Samara.
Som krajsia, rychlejsia a bola som tu skor, nez sa Bertone naucil kreslit