Stránka 2 z 20

Napsal: pon led 21, 2008 16:12
od plavec
honzat píše:Jaké svíčky patří na Ladu 16v?
Champion RN9YC u 67 kW a u 70kW je to champion RC9YC4 Ale myslím si že dneska v každých autodílech, kam přijdeš mají katalog a tam Ti to taky najdou. :wink:


ještě na 70kW Brisk DR15YC-1

Napsal: pon led 21, 2008 19:19
od zelvotron
Manuál udává pro 1,5 16v BRISK DR15YC-1 nebo AC Delco R42XLS.

Plavec: Asi tam maj nějakou chybku, ne? Jakejch 70kW? :wink:

Napsal: pon led 21, 2008 19:55
od tavri
Teda nejsem si jistý jestli na 16V, ale já mám na 8V BRISK LR15YC-1
Byly tam vždycky tyhle a nebyly s nimi problémy.

Napsal: úte led 22, 2008 07:04
od plavec
zelvotron píše:Manuál udává pro 1,5 16v BRISK DR15YC-1 nebo AC Delco R42XLS.

Plavec: Asi tam maj nějakou chybku, ne? Jakejch 70kW? :wink:
Za správnost údajů nberučím, takhle to maj v katalogu u autoštangl. 16v nebyly 70kW? :cyclopsani:

Napsal: úte led 29, 2008 21:26
od rudo.
Mne nízke napetie v sieti, počítač Gamma hlásil vždy po štarte asi dva týždne a na to mi odišla baterka. Tak som ju dal pod nabíjačku nabiť a na minime asi na tri hodiny povrieť, toto som zopakoval po mesiaci ešte raz, pretože počítač stále hlásil po štarte nízke napetie. Teraz je už skoro dva mesiace všetko OK. Kúpu baterky som preto odložil. Sviečky mám Bošky trojelektródové a číslo neviem. Myslím, že nabudúce by som skúsil NGK ako tu niekde radil už Pilotek.

Napsal: pon srp 25, 2008 19:11
od honzat
Dneska jsem si nechal vyměnit svíčky (ještě originál-najeto 22500 km) a místní autoelektrkář říkal, že 3 a čtvrtý válec spaluje ještě něco jiného než palivo-asi víc oleje než ostatní dva. Svíčky byly tmavší.

Napsal: pon srp 25, 2008 20:39
od rudo.
Honzo, keď vieš po rusky tak choď na http://autolada.ru/viewtopic.php?t=173805 a hladaj diagnostiku motora podľa sviečok. Ináč ak si mal povodné sviečky RU, tak sú pravdepodobne na figu. :roll:


Pre všetkých: A ešte ak si naozaj tu chcete pomáhať a nielen kecať, tak založte novú tému: Kto vie po rusky?
(Ja to neviem urobiť.) A nech Ladári, ktorí vedia po rusky a vedia to aj s počítačom idú na www.ladaonline.ru a nech prekladajú a dávajú k tomu obrázky. Nech konečne tento klub poskytuje aj nejaký konkrétny úžitok, su tam rady na vsetky problemy. A toto by ignoroval iba hlupák, lebo toto je cesta, v danej situácii iba jediná mimo (znackovy) servis. :!: :roll:

Napsal: úte srp 26, 2008 08:57
od plavec
Pokud oleje neubývá a jede dobře, tak bych to neřešil.

Napsal: úte srp 26, 2008 09:41
od zelvotron
Rudo: Hlavní strana fóra -> klikneš na "Nová řada" -> klikneš vlevo nahoře nebo vlevo dole na tlačítko "Nové téma" -> vyplníš předmět (název tématu) a text a dáš odeslat ;)
Jinak pokud budu mluvit za sebe, tak mě ladafórum přineslo konkrétní užitek mockrát.

Motor sotva naskočí,tak zdechne

Napsal: ned srp 31, 2008 16:42
od plavec
Motor nastartuje a ještě než se usadí volnoběh, tak chcípne, když přidám plyn chcípne ještě rychleji. Roztáhnout nepomáhá, benzín v nádrži mám.Svíčky jiskru dávají. Auto stálo sice sobotu a neděli na sluníčku, ale tím to snad nebude :lol: . TAk se ptám zde zkušených odborníků, jak tento povoz nabudit k životu? Díky za všechny rady a tipy.

Celá akce chodu- nechodu motoru trvá jen několik vteřin. Můj tip je na počítač. Poslední dobou to možná o maličko hůř jelo na lpg, ale na benzín to bylo letadlo.Možná by to mohlo mít i souvislost s tím že tam není imobilizér, jenže ten už někdo vykuchal pár let zpátky, ale že by se to ozvalo až teď?

Napsal: ned srp 31, 2008 18:57
od Petr HC
Zkontroluj si , zda v bodě 1 je tlak 2,8 až 3,2 Atp . Pozor na ev. vystřiknutí benzinu !

Napsal: ned srp 31, 2008 21:47
od plavec
Petr HC, benzín tam stříká, s největší pravděpodobností je to váha vzduchu teďka jsme ji odpojili a jede to o poznání líp a i volnoběh to umí držet. Potíž byla v tom, že když jsem nastavil určitou úroveň plynu, tak to chviličku běželo, ale pak to chcípalo.Když se ale šlapalo na plyn tak jako na starým šicím stroji, tak se to udržet při chodu nechalo.Taky podezříváte váhu vzduchu?

Napsal: pon zář 01, 2008 07:01
od Petr HC
Plavče , pokud jsi tlak neměřil manometrem, tak teď to může být cokoli . Pokud umíš rusky projdi si tento přiložený help kde máš řadu návodů jak si poradit pouze s multimetrem . K uvažované chybě si vždy najdi „poledovanosť dějstvij“ – psáno „bukvami“ . (Pokud máš ŘJ MP7….) . Jestli to máš dovezené z Ruska s ŘJ Janvar
nebo jinou ,tak to platí pouze přibližně .

P.S. soubor *.hlp mi nejde připojit - pošlu e-mailem . Nejde to ani přes SZ a těď nebudu mít k internetu pár dní přístup - takže zkusím jako *.txt a přejmenuj si ho pak na *.hlp

Napsal: pon zář 01, 2008 09:09
od rudo.
Nemôžem povedať, že by sa mi tu chcelo byť nejako aktívny. Neznášam prechytralých a lenivých ľudí. Takýto by nemali mať auto zn.Lada. Nehádžem všetkých do jedného vreca.

Napsal: pon zář 01, 2008 14:04
od tavri
rudo. píše:Nemôžem povedať, že by sa mi tu chcelo byť nejako aktívny. Neznášam prechytralých a lenivých ľudí. Takýto by nemali mať auto zn.Lada. Nehádžem všetkých do jedného vreca.
rudo. nemusíš v každém druhé příspěvku psát o líných lidech a hloupých radách. Moc dobře víš, že když se někdo na něco zeptá, rádi poradíme, pokud to víme.
Jestli ty chceš něco vyzobávat na ruských serverech, můžeš začít, nech sa páči.