pohodicke nieje problem,ved kludne sa mozme dohodnut cez icq:)mayo456 píše:Seal: dakujem.Ja by som sa tiez rad niekedy stretol avsak auto na fotke nie je moje.ja zigu pre seba riesim ale este som nic neporiesil tak nechcem hovorit viacej ako treba.Ak ti nevadi ze nemam este zigu tak vonku ist mozeme
Zigulator,Červeny blesk:)my love
Moderátor: Moderátoři
No, ja by som ostru vačku nedaval pokial to nechceš na preteky videl som na zraze ju mal Majo a ešte niekto vyššie otáčky, nepravidelnejší chod a zaberá to vo vysokých otáčkach. Ja plánujem zohnat vačku z 1.7 a bude stačiťSeal píše: Ja sa az tak do tych vnutornych veci v motore nevyznam, ale ja si myslim ze pre zaciatok by mi stacila uplne ta ostra vacka a brusena hlava,najpodstatnejsie su premna brzdy podvozok a gumy, to je podla mna vzdy zaklad:)ale ako sa poznam budem sa snazit viac toho.a takyto motorik ako si popisal by som rad chcel vyskusat,kamos ma 1.7L motor na karbeci,ostru vacku brusenu hlavu a ide to ako sialene to auto.aj ked tam ma uz spotrebu cca20litrov co je doost
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
No urcite je treba zvazit na co to budes mit, ja musim minimalne 5 minut po nastartovani stat na plyne aby se motor trochu probral a zacal neco delat, pokud je to studene tak ani nevyjedu z garaze, sytic je na takovy motor tak mozna na ozdobu.. . motor steluju jak blazen uz docela dlouho a troufam si rict ze uz to zacinam mit vychytane, ale i tak je za studena totalne mrtvy.
Nepocitej s tim ze se pak s autem da normalne jezdit do prace a zpet.
Nepocitej s tim ze se pak s autem da normalne jezdit do prace a zpet.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
No ja by som ju praveze chcel postavit na zabavu,tj na drift, ale kym nasporim na difik to potrva,ale v podstate auto na zrazy,amaterske rally a tak,nie na bezne jazdenie.Mozno ta vacka tam nepojde neviem to su hrube plany,ja sa zatial k zigulackemu motoru len dostavam,este ho nepoznam tak neviem ake finty nanho platia:Dale cchel by som vyssi vykon.
Od tej 1.5 aspon 80-90koni,uvidime co sa mi podari.na 120ke som mal zbrusenu hlavu vylestene sanie a sportovy filter.bola dokopy kusok zivsia a vytlacil som z nej nejakych 140 145km/h ale po mesiaci mi praskla nova hlava.Ani sa podstate necudujem.a vtedy som si povedal ze koncim zo skodarnou.Viem ze zigul motor znesie viac toho tak asi preto aj ak padla volba.neviem no kazdopadne to je vsetko len v stadiu mojej hlavicky:Dnedavno som sa dopocul ze by bolo dobre hodit difik aspon zatial z kombika,ale prvo rade bude premna podvozok brzdy a gumy.najprv chcem vsetky capy vymenit,dat ju nizsie,stvrdsit ju,pneu nahodit,posilovac brzd a samozrejem nove hadicky,vnutro valcov,dosticky atd...a vpredu zdvojeny stabilizator a dozadu tiez nieco vymysliet:)a az potom spekulovat z motorom prevodovkou a difikom
Od tej 1.5 aspon 80-90koni,uvidime co sa mi podari.na 120ke som mal zbrusenu hlavu vylestene sanie a sportovy filter.bola dokopy kusok zivsia a vytlacil som z nej nejakych 140 145km/h ale po mesiaci mi praskla nova hlava.Ani sa podstate necudujem.a vtedy som si povedal ze koncim zo skodarnou.Viem ze zigul motor znesie viac toho tak asi preto aj ak padla volba.neviem no kazdopadne to je vsetko len v stadiu mojej hlavicky:Dnedavno som sa dopocul ze by bolo dobre hodit difik aspon zatial z kombika,ale prvo rade bude premna podvozok brzdy a gumy.najprv chcem vsetky capy vymenit,dat ju nizsie,stvrdsit ju,pneu nahodit,posilovac brzd a samozrejem nove hadicky,vnutro valcov,dosticky atd...a vpredu zdvojeny stabilizator a dozadu tiez nieco vymysliet:)a az potom spekulovat z motorom prevodovkou a difikom
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
hele to neni skodovka.. . tim jsem snad objasnil tve plany na upravy motoru - smele do toho
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
nase seriova 120 litala 155 tacho s 4q. motor porad ok
dif z 1200 kombika. a i to si musis omrknout nebo odmerit dle navodu zde na foru. novejsi kombiky nemaji dif 4,44
puhi: on se mu neotviral vubec termostat. takze lada chladic nechladil
dif z 1200 kombika. a i to si musis omrknout nebo odmerit dle navodu zde na foru. novejsi kombiky nemaji dif 4,44
puhi: on se mu neotviral vubec termostat. takze lada chladic nechladil
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
auto som videl nazivo sice to bola taka mala nahoda na parkovisku (seal bol v robote)
a mozem povedat ze auto vizera presne podla fotiek, vidno ze o auto bolo starane,chromy sa krasne lesknu.Ak seal zvladne tie upravy o ktorych pisal je sa na co tesit.
a mozem povedat ze auto vizera presne podla fotiek, vidno ze o auto bolo starane,chromy sa krasne lesknu.Ak seal zvladne tie upravy o ktorych pisal je sa na co tesit.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.