Stránka 2 z 2
Napsal: stř črc 30, 2008 22:28
od Maysner
co voloda vzal to tam dal. u kulatych jsou packy se trema polohama svetel standart. pokud ne tak to asi bude neci bastl. hranati nejsou na stopro tak nebo tak. nekteri maji tri polohy na svetla na packach a dve na vypinaci, nekteri(a asi casteji) maj tri polohy na vypinaci a dve na packach. zamenovat by to melo jit mezi sebou normalne(jen se pri vymene pacek da druhej vypinac aby se nestalo ze to prepnete do "tmy"
Napsal: čtv črc 31, 2008 10:15
od Luděk Musil
Měli by jste se vrátit zpět k tématu!!! L.
To Jimmi: pokud máš (novější) 2103 - tedy s elektromotorkem stěračů, tak by záměna měla spočívat pouze ve výměně zařízení. Pokud máš jeden z prvních modelů 2103 - mechanické čerpadlo ostřikovače a místo páčky na stěrače pouze kolébkový spínač na palubní desce - tak výměna bude poněkud složitější (a to včetně výměny konektoroých patic. L.
Napsal: čtv črc 31, 2008 13:22
od Jimmi
Luděk Musil píše: ...pokud máš (novější) 2103 - tedy s elektromotorkem stěračů...
Ale já už nemám stěrače na kličku
Chápu omyl, samozřejmě, jedná se asi o ostřikovače. Mám starou verzi s mechanickým ostřikovačem na nohu (pouze s implantovaným elektrickým ostřikovačem ze Š105/120 spínaným tím nožním spínačem) a přepínačem stěračů na palubovce. Předpokládal jsem, že alespoň konektory světel a blinkrů budou u starší verze stejné, jenom se uzpůsobí konektory stěračů a ostřikovače.
Nová verze trojpáčky, kterou mám, má všechny konektory jiné. Navíc si myslím, že přepínače nejsou dimenzované pro přímé přepínání světel a musel bych doplnit jejich relé. Na stěrače a ostřikovač si jinak troufám, tam to tak složité nebude.
Jeden z důvodů plánované výměny tropáčky je i ten, že ta stará dvoupáčka popraskala (prostě se ten plast nějak smrštil a tak to visí na tom drátu uvnitř). Jenže ta nová trojpáčka má i úplně jiný design a nevypadá to vůbec hezky.....!
Napsal: čtv črc 31, 2008 13:34
od Luděk Musil
Ano - potom jsme se shodli ..... .
Takže nyní chce "jen" sehnat protikusy konektorových patic a měřit a měřit a měřit .... . L.
Napsal: pát srp 01, 2008 11:10
od Jimmi
A jak je to s těmi relátky, příp. zatížitelností páček? Víte někdo?
Napsal: pát srp 01, 2008 11:53
od Luděk Musil
značka ideal by bylo, aby jsi páčky pod volantem příliš nezatěžoval.
Jinými slovy: potřebnost relátek (minimálně na světla) je velmi vhodná.
Páčky byly při projektování a konstrukci stavěny na max. zatížení 90 W. L.
Napsal: pát srp 01, 2008 12:25
od Jimmi
To je pravda, že původně měl žigulík ještě klasické žárovky - halogeny jsem dával až později. Asi o překopání elektriky zauvažuji tak jako tak. Jinak díky všem za odpovědi a když si ještě někdo na něco vzpomenete tak sem s tím...!
Napsal: sob srp 02, 2008 17:22
od Miichaal
Luděk Musil píše:
Páčky byly při projektování a konstrukci stavěny na max. zatížení 90 W. L.
tak proto se mi rozouštěli konektory(myslim ty plastove zmetky
) hlavně přímo u světel sem to podchytil jen tak tak..už byli trochu seškvařený
a o vypálenejch spínačích na světla a opálenejch kontaktech na páčkách už ani nemluvim
Napsal: ned srp 03, 2008 17:23
od Maysner
Miichaal píše:Luděk Musil píše:
Páčky byly při projektování a konstrukci stavěny na max. zatížení 90 W. L.
tak proto se mi rozouštěli konektory(myslim ty plastove zmetky
) hlavně přímo u světel sem to podchytil jen tak tak..už byli trochu seškvařený
a o vypálenejch spínačích na světla a opálenejch kontaktech na páčkách už ani nemluvim
to sou ti co tam maji 90/100W zarovky
musim koupit keramicky patice na H4ky