Trojpáčka hranatá x kulatá řada

Moderátor: Moderátoři

Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

co voloda vzal to tam dal. u kulatych jsou packy se trema polohama svetel standart. pokud ne tak to asi bude neci bastl. hranati nejsou na stopro tak nebo tak. nekteri maji tri polohy na svetla na packach a dve na vypinaci, nekteri(a asi casteji) maj tri polohy na vypinaci a dve na packach. zamenovat by to melo jit mezi sebou normalne(jen se pri vymene pacek da druhej vypinac aby se nestalo ze to prepnete do "tmy"
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Měli by jste se vrátit zpět k tématu!!! L.
To Jimmi: pokud máš (novější) 2103 - tedy s elektromotorkem stěračů, tak by záměna měla spočívat pouze ve výměně zařízení. Pokud máš jeden z prvních modelů 2103 - mechanické čerpadlo ostřikovače a místo páčky na stěrače pouze kolébkový spínač na palubní desce - tak výměna bude poněkud složitější (a to včetně výměny konektoroých patic. L.
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Luděk Musil píše: ...pokud máš (novější) 2103 - tedy s elektromotorkem stěračů...
Ale já už nemám stěrače na kličku :D

Chápu omyl, samozřejmě, jedná se asi o ostřikovače. Mám starou verzi s mechanickým ostřikovačem na nohu (pouze s implantovaným elektrickým ostřikovačem ze Š105/120 spínaným tím nožním spínačem) a přepínačem stěračů na palubovce. Předpokládal jsem, že alespoň konektory světel a blinkrů budou u starší verze stejné, jenom se uzpůsobí konektory stěračů a ostřikovače.
Nová verze trojpáčky, kterou mám, má všechny konektory jiné. Navíc si myslím, že přepínače nejsou dimenzované pro přímé přepínání světel a musel bych doplnit jejich relé. Na stěrače a ostřikovač si jinak troufám, tam to tak složité nebude.
Jeden z důvodů plánované výměny tropáčky je i ten, že ta stará dvoupáčka popraskala (prostě se ten plast nějak smrštil a tak to visí na tom drátu uvnitř). Jenže ta nová trojpáčka má i úplně jiný design a nevypadá to vůbec hezky.....! :)
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Ano - potom jsme se shodli ..... .
Takže nyní chce "jen" sehnat protikusy konektorových patic a měřit a měřit a měřit .... . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

A jak je to s těmi relátky, příp. zatížitelností páček? Víte někdo?
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

značka ideal by bylo, aby jsi páčky pod volantem příliš nezatěžoval.
Jinými slovy: potřebnost relátek (minimálně na světla) je velmi vhodná.
Páčky byly při projektování a konstrukci stavěny na max. zatížení 90 W. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

To je pravda, že původně měl žigulík ještě klasické žárovky - halogeny jsem dával až později. Asi o překopání elektriky zauvažuji tak jako tak. Jinak díky všem za odpovědi a když si ještě někdo na něco vzpomenete tak sem s tím...!
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Miichaal
Příspěvky: 391
Registrován: pát led 20, 2006 18:07
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Miichaal »

Luděk Musil píše: Páčky byly při projektování a konstrukci stavěny na max. zatížení 90 W. L.
tak proto se mi rozouštěli konektory(myslim ty plastove zmetky :lol: ) hlavně přímo u světel sem to podchytil jen tak tak..už byli trochu seškvařený

a o vypálenejch spínačích na světla a opálenejch kontaktech na páčkách už ani nemluvim :lol:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Miichaal píše:
Luděk Musil píše: Páčky byly při projektování a konstrukci stavěny na max. zatížení 90 W. L.
tak proto se mi rozouštěli konektory(myslim ty plastove zmetky :lol: ) hlavně přímo u světel sem to podchytil jen tak tak..už byli trochu seškvařený

a o vypálenejch spínačích na světla a opálenejch kontaktech na páčkách už ani nemluvim :lol:
to sou ti co tam maji 90/100W zarovky :mrgreen: musim koupit keramicky patice na H4ky :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“