Stránka 2 z 4
Napsal: úte črc 22, 2008 21:43
od jakke
aa propojil si to dobře
Napsal: úte črc 22, 2008 21:47
od Zajda
jakke píše:aa propojil si to dobře
tak jak na te fotce dratem, jde to spatne videt
Napsal: úte črc 22, 2008 22:00
od jakke
musiš propojit ty dva v první řadě uplně napravo nevim jak to říct
Napsal: úte črc 22, 2008 22:05
od Zajda
jakke píše:musiš propojit ty dva v první řadě uplně napravo nevim jak to říct
asi sem to spatne pochopil
Napsal: úte črc 22, 2008 22:14
od Pepa
Podle fotky to vypadá, že propojuješ horní a dolní řadu. Propoji musíš ty v horní řadě podle obráízku, potom zapnout zapalování nestartovat!!!! (když to uděláš správně roztočí se větrák chladiče, pokud funguje
) Pepa
Napsal: úte črc 22, 2008 22:15
od Zajda
uz se podarilo
) diky
dle me to vyblikalo asi
kod 12,
kod 15,
kod 54,
to by melo byt vse, potom bylo zase 12
Napsal: úte črc 22, 2008 22:39
od Pepa
Kód 15- Teplota chladící kapaliny (Zvýšené napětí signálu) Asi špatný čidlo (na výstupu vody z hlavy motoru do chladiče)
Kód 54 - Oktanová korekce (zvýšené nebo nedostatečné napětí signálu) U některejch aut se vyskytuje v motoru na pravom podběhu potenciometr mělo by na něm být 1 až 5V) já ho tam nemam tak kde přesně hledat neporadím. Pepa
Napsal: stř črc 23, 2008 06:09
od Luděk Musil
Aha! Sorry!
Omlouvám se za mystifikaci propojení prvního horního a prvního dolního pinu. Opravdu má být správně první horní a druhý horní. Dlouho jsem toto vyblikání závad nedělal - proto si nepamatuju osazení dia-zásuvky. Jen vím, že ten osamělý krajový se
NESMÍ k ničemu zapojit. Slouží jen k propojení s diagnostickým přístrojem (diagnostický přístroj není multimetr).
Kod 54 - oktanový korektor se opravdu nachází na pravém podběhu. Je to krabička velikosti relé a je na ní shora šroubek, kterým se (proti chodu hodinových ručiček) snižuje předstih (tedy od cca 4 V do 1 V / 8° - O°) nebo po směru hodinových ručiček zvyšuje předstih (od 1 V do 4 V / 0° - 8°). Z výroby je nastaven na 1 V
Při zapnutém zapalování (motor neběží!!!!!) změříš napětí na jeho svorkách multimetrem.
Zajímala by mě jeho hodnota. Změř a dej vědět. L.
Napsal: stř črc 23, 2008 07:53
od Zajda
tak zda se ze opraveno, myslim si ze tam byl jenom spatny kontakt. Vytahl jsem konektor dal Z5 a nastartuju a C-E zhasl. Jinak prave to napeti je 4,37V ??? neni to moc? Kolik tam dat, kdyz jezdim na klasicky Natural 95?
Napsal: stř črc 23, 2008 07:56
od Luděk Musil
Necvrliká to? Nehřeje se to? Obzvláště do kopců? L.
Napsal: stř črc 23, 2008 08:00
od Zajda
Luděk Musil píše:Necvrliká to? Nehřeje se to? Obzvláště do kopců? L.
Nekdy si to zacvrlika
Prisuzoval jsem to velke vuli na ventilech. S hratim nedokazu posoudit, ale asi vic nez cerveny. (1500ccm) Staci jet pri otackach kolem 3500ot/min a teplota jde i za polovinu rozsahu.
Napsal: stř črc 23, 2008 10:30
od Luděk Musil
Zajda píše:Nekdy si to zacvrlika ...
hlavně když tomu šlápneš na krk
je potřeba tímto korektorem snížit předstih ... minimálně o 2 spíše však o 3 V. L.
Napsal: stř črc 23, 2008 20:48
od Maysner
Pepa: kdyz ho na podbehu nemas jsou ty dva draty(zelenej a cernej) co do nej vedou bud spojeny natvrdo nebo pres nejakej odpor a strceny v tom cernym husim krku s elektrikou k icku. normalni vec. v servisech asi nevedli co s tim a tak to zkouseli a pak korektor vzali
Napsal: čtv črc 24, 2008 19:18
od Zajda
jsem vymenil olej v prevodovce a ona porad knoura (nejvic na 5ku). jak to polecit aby nemusela ven ? jsem tu cetl diskusi o nejakem pripravku (i do motoru) pomohl by ?
Napsal: čtv črc 24, 2008 19:49
od Marek89
Aký maš olej v prevodovke ? Ten prípravok tomu nepomôže.