Stránka 2 z 3

Napsal: čtv črc 17, 2008 20:20
od Vaz2112
Nezná někdo z vás nějaký e-shop, ve kterém bych mohl sehnat sadu náhradních žárovek pro 211x řadu? Ptal jsem se už v několika kamenných obchodech v mém okolí, ale nikde ji neměli.

Napsal: čtv črc 17, 2008 20:48
od tavri
Já ji mám, originál. Ale kde ji sehnat to nevím, byla v autě, když jsem ho kupoval.

Napsal: čtv črc 17, 2008 22:08
od plavec
Tak si kup univerzální a co tam bude chybět tak si dokoupíš.Já měl taky v autě tu krabičku, když jsem ho kupoval.A je tam přímo sada od elta tuším. Ale když jsem kupoval na citroena, tak jsme s prodavačem dávali dohromady univerzální s tím, že jsem mu řekl jaký jsou tam všechny pojistky, jaký žárovky a on mi tam ty chybějící věci dostrkal bylo to vyřešený. :wink:

Napsal: pát črc 18, 2008 08:50
od tavri
Zapojení pípáku:

Napsal: pát črc 18, 2008 09:04
od tavri
Umístění pípáku:

Napsal: pát črc 18, 2008 10:52
od plavec
Tavri děkuji za inspirativní fotky, Jednosušší to už být nemůže s tím pípátkem.Jdu montovat. :wink:

Napsal: pát črc 18, 2008 11:12
od Petr HC
Takto zapojený "pípák" bude spolehlivě hlásit zapomenutá rozsvícená světla při otevření dveří, ale pokud dveře zavřeš dříve než se rozjedeš (což je obvyklé) ,neohlásí nerozsvícená světla za jízdy - takže funkce je jen poloviční . Pozor, mám na mysli pípák zapojený do diagonály můstku jak jsem popisoval . Pokud takto zapojíš samotný pípák zakoupený v obchodech s radiosoučástkami, nejspíš ho zničíš závěrným napětím (zase se to nemusí týkat všech typů - nekteré mají vestavěnou ochrannou diodu) .

Napsal: pát črc 18, 2008 11:48
od tavri
Petr HC: Moje verze je i pro úplného elektrolaika a navíc za pár desetikorun. Taky by se mi hodilo něco, co mi řekne, že nesvítím. Ale to bych bral až ve chvíli, kdy se rozjedu. A to by bylo hodně složité zapojení.

Napsal: pát črc 18, 2008 15:26
od Vaz2112
tavri píše:Umístění pípáku:
Kabel na pojistky ale napojit jde, mám to roky vyzkoušené ve formanu (kde mají pojistky tvar z 99% stejný, jako v ladě).

Napsal: pát črc 18, 2008 22:05
od plavec
se zapnutím problém nemám,skočim do auta dám si pás zapnu světla, pobídnu koně a hyjé :lol: S vypnutím, už jsem se párkrát nachytal, jak jsem nezhasnul. No tak jsem to dal podle toho jednoduchýho shématku od Tavriho, ale má to jeden háček.Nevím jak vy, ale já mám zpožďovač vnitřního osvětlení, takže zavřu dveře a světýlko na stropě ještě chvilku svítí pak postupně domžourává až zhasne úplně.No a to samý dělá to pípátko, po zavření dveří ještě chrčí chvilí a pak ztichne.Dá se tam dát nějaká dioda, nebo něco takovýho?Měl by nám poradit Saša. :wink:

Napsal: pát črc 18, 2008 22:12
od plavec
Vaz2112 píše:
tavri píše:Umístění pípáku:
Kabel na pojistky ale napojit jde, mám to roky vyzkoušené ve formanu (kde mají pojistky tvar z 99% stejný, jako v ladě).
Favoritácká pojistkovka je ale úplně jinak řešená.Má ty patice vlastně jakoby výstupky z tý desky a tam se to asi nechá podstrčit, ale u lady je ta patice pro pojistku vlastně díra a šlo by to asi blbě. U favorita to pípátko mám jinak.Má to 3 vývody.Jeden vede ke spínačce, aby fungovalo jen při vypnutým klíčku, druhý mám podstrčený pod jedním vypínačem,resp. pod jeho podsvětlením a ten třetí vývod vede ke dvěřnímu spínači.Přijde mi to i logický když bude běžet motor není třeba pískat že svítím, když třeba někdo bude vystupovat tak to bude zbytečně pískat.

Napsal: sob črc 19, 2008 19:12
od Vaz2112
plavec píše:
Vaz2112 píše:
tavri píše:Umístění pípáku:
Kabel na pojistky ale napojit jde, mám to roky vyzkoušené ve formanu (kde mají pojistky tvar z 99% stejný, jako v ladě).
Favoritácká pojistkovka je ale úplně jinak řešená.Má ty patice vlastně jakoby výstupky z tý desky a tam se to asi nechá podstrčit, ale u lady je ta patice pro pojistku vlastně díra a šlo by to asi blbě. U favorita to pípátko mám jinak.Má to 3 vývody.Jeden vede ke spínačce, aby fungovalo jen při vypnutým klíčku, druhý mám podstrčený pod jedním vypínačem,resp. pod jeho podsvětlením a ten třetí vývod vede ke dvěřnímu spínači.Přijde mi to i logický když bude běžet motor není třeba pískat že svítím, když třeba někdo bude vystupovat tak to bude zbytečně pískat.
To máš na mysli zřejmě provedení pojistkové skříně do 8/1991,
ale já měl ročník 1992, kde mají ty pojistky stejný tvar jako v ladě. OK?

Napsal: sob črc 19, 2008 19:30
od plavec
Vaz2112 píše:
plavec píše:
Vaz2112 píše: Kabel na pojistky ale napojit jde, mám to roky vyzkoušené ve formanu (kde mají pojistky tvar z 99% stejný, jako v ladě).
Favoritácká pojistkovka je ale úplně jinak řešená.Má ty patice vlastně jakoby výstupky z tý desky a tam se to asi nechá podstrčit, ale u lady je ta patice pro pojistku vlastně díra a šlo by to asi blbě. U favorita to pípátko mám jinak.Má to 3 vývody.Jeden vede ke spínačce, aby fungovalo jen při vypnutým klíčku, druhý mám podstrčený pod jedním vypínačem,resp. pod jeho podsvětlením a ten třetí vývod vede ke dvěřnímu spínači.Přijde mi to i logický když bude běžet motor není třeba pískat že svítím, když třeba někdo bude vystupovat tak to bude zbytečně pískat.
To máš na mysli zřejmě provedení pojistkové skříně do 9/1991,
ale já měl ročník 1992, kde mají ty pojistky stejný tvar jako v ladě. OK?
Ne, já mám na mysli ty nový pojistky,jako máme v ladě.Mám taky favorita, ročník 1992.

Napsal: sob črc 19, 2008 19:56
od Vaz2112
Aha, játotiž tu ladu nemám ještě tak prozkoumanou, jako svého bývalého formana.

Napsal: sob črc 19, 2008 20:21
od plavec
Tak to já taky ne z toho si nic nedělej.Já toho favorita mám delší dobu než ladu a udělal jsem si z toho nouzový povoz, kdyby lada stávkovala. :mrgreen:


ale k věci, jak se to nechá udělat s tím pípátkem zaplých světel, aby po zavření dveří dál nekňouralo?