Stránka 2 z 3

Napsal: čtv črc 03, 2008 10:13
od Atex
Tomáši popravde, ja si na tuning srazech pripadam jako debil, mam vetsinou nejtizsi auto ze vsech, az na nejake seriovky :-D potrebuju trosku ozvucit to sve auto i zvenku :-)

Napsal: čtv črc 03, 2008 10:17
od Tomáš
Atex píše:Tomáši popravde, ja si na tuning srazech pripadam jako debil, mam vetsinou nejtizsi auto ze vsech, az na nejake seriovky :-D potrebuju trosku ozvucit to sve auto i zvenku :-)
tak to chápu :lol: :lol: pak bych opravdu navařil lešenářskou trubku na ni rezonátor a hotovo...na konec si dáš nějakou pěknou koncovku aby to vypadalo a hotovo....

jen mě tak napadá já měl vždycky pocit,že právě délka a průměr výfuku a všechno to ohýbání je navrženo tak aby měl motor co nejnižší spotřebu a nej výkon

Napsal: čtv črc 03, 2008 11:13
od paves
Tomáš píše: jen mě tak napadá já měl vždycky pocit,že právě délka a průměr výfuku a všechno to ohýbání je navrženo tak aby měl motor co nejnižší spotřebu a nej výkon
ale houby, v tovarne tomu nerozumi :twisted:

Napsal: čtv črc 03, 2008 11:16
od Tomáš
paves píše:
Tomáš píše: jen mě tak napadá já měl vždycky pocit,že právě délka a průměr výfuku a všechno to ohýbání je navrženo tak aby měl motor co nejnižší spotřebu a nej výkon
ale houby, v tovarne tomu nerozumi :twisted:
tak teď už konečně chápu,proč se žigul dožil takové dlouhověkosti...všichni byli blbí a ničemu nerozuměli a skládali to jak je napadlo :lol: :lol: :lol: věčně byli na mol....dneska musí být kázeň a pořádek a proto se auta furt serou

Napsal: čtv črc 03, 2008 13:01
od čmelák
na vyfuky som tu odbornik ja!

Napsal: čtv črc 03, 2008 13:03
od lada1600ttt
Este otazka. Odkedy som kupil auto bol tam hned za Y taky plosky "tlmic" alebo je to ten uhasac plamenov? a potom bol az koncovy tlmic taky pomerne tenky a gulaty inak nic a rura nebola nikde zvarana. Chyba mi tam nieco alebo nie? :) Na 2101 co mal tatko aj 2105 co mal stryco bol pred zadnou napravou este jeden tlmic ale moja 1600 vyzera tak ze to tam ani byt nema tak teraz neviem.

Napsal: čtv črc 03, 2008 15:10
od Puhi
ja na obidvoch ladach to tam mam, takže asi tam má byť :)

Napsal: čtv črc 03, 2008 15:57
od Marek
Výfukový systém motorů LADA vypadá takto (viz obrázek):

Skládá se ze tří základních částí: Díl přední, díl střední a díl zadní.

Díl přední č.1 (od motoru dolů pod podlahu do prostoru převodovky) = svody dvou trubek, které se sbíhají do jedné trubky.
Díl střední č.10 (od převodovky k zadní nápravě) = detonátor a rezonátor (u motorů 1200 / 1300 detonátor není).
Díl zadní č.11 (pod podlahou kufru) = tlumič.

Napsal: čtv črc 03, 2008 17:01
od lada1600ttt
Dik Moc takze ja mam na vyfuku len detonator a zadny tlmic.

Napsal: čtv črc 03, 2008 17:15
od utia
lada1600ttt píše:Dik Moc takze ja mam na vyfuku len detonator a zadny tlmic.

Jak je to u tebe s hlasitosti? Uz drive jsem premyslel ze bych si zadni tlumic odmontoval a nahradil jen trubkou (montaz jen pred STK, vizualne uz moc nevydrzi). Ale obavam se ze to bude fakt rvat... :roll:

Napsal: čtv črc 03, 2008 17:18
od Atex
utia píše:
lada1600ttt píše:Dik Moc takze ja mam na vyfuku len detonator a zadny tlmic.

Jak je to u tebe s hlasitosti? Uz drive jsem premyslel ze bych si zadni tlumic odmontoval a nahradil jen trubkou (montaz jen pred STK, vizualne uz moc nevydrzi). Ale obavam se ze to bude fakt rvat... :roll:
bude to fakt rvat :-D zkus jen sundat zadni dil a nastartuj, rve to jak krava a ten zvuk ani neni nijak hezky..

Napsal: čtv črc 03, 2008 17:23
od utia
Atex píše:
utia píše:
lada1600ttt píše:Dik Moc takze ja mam na vyfuku len detonator a zadny tlmic.

Jak je to u tebe s hlasitosti? Uz drive jsem premyslel ze bych si zadni tlumic odmontoval a nahradil jen trubkou (montaz jen pred STK, vizualne uz moc nevydrzi). Ale obavam se ze to bude fakt rvat... :roll:
bude to fakt rvat :-D zkus jen sundat zadni dil a nastartuj, rve to jak krava a ten zvuk ani neni nijak hezky..
Dobrej napad, az prestane prset tak to otestuju :idea:

Napsal: čtv črc 03, 2008 18:40
od Ondra 07
Marek píše: Každý výfukový systém musí mít rezonátor.
Aha, a ten rezonator/dynamizer, cim blize zacatku (mysleno od motoru) vyfuku tim lepe? Pac se plyny drive srovnaji a budou pak lepe plynout, nebo je to jedno kde je? Samozrejmne ze ho nedam hned za turbinu aby trpel tech 900°... No a tedka otazka co koupit, v tuzing shopech se prodava asi za litr takovy plechovy bazmek, vypada trochu jako koncovej tlumic akorat nema koncovku, po nahlednuti dovnitr je videt takove jakesi struhadlo zatocene do spiraly, to je ONO? Jak poznam ze ma koncovy tlumic (absorber) v sobe i ten rezonator? Prodejci oto z pravidla prd vi.

Napsal: čtv črc 03, 2008 18:45
od Ondra 07
čmelák píše:na vyfuky som tu odbornik ja!
Ano to jsou pak ty dlouhe vecery u piva a vodecky s hlavou v dlanich a dumani, proc to porad ne a ne jet... :ANAL: :mrgreen: :ANAL:

[ Komentář přidal: Hurikán: čt červenec 03, 2008 19:49 ]
A co takhle použít funkci UPRAVIT?!? :axe:

Napsal: čtv črc 03, 2008 22:11
od lada1600ttt
ked tam je len origos zadny tlmic a chyba tam dynamizer tak to ma len trochu ostrejsi zvuk. Ale ked vyhodis zadny tlmic tak ... Bol si niekedy na rallie :) ale co aby som to nemal jednoduche tak som dnes zistil ze ked zoslapnem plyn na podlahu a chcem zagumovat tak mi zacne nieco na kardane mlatit o karoseriu ako hovado. Skur.ene auto! To nemozem mat ani jednu vec normalnu! Pred pol rokom mi trhaloharddiskspojku alebo jak sa to pise. tak som vymenil na kardane komplet vsetko co sa dalo za funglace a teraz tomu jebe nanovo ja uz nevim...