Stránka 2 z 4

Re: Příprava na brodění

Napsal: čtv pro 11, 2008 08:59
od JmJ
Patrac píše:
jackfree píše::wink: co tedy udělat než se začne brodit? jak tomu všemu předejít? občas se člověk nevyhne hluboké vodě...
Zeptej se Maja ten je na brození "EXPERT" :D:D
ano, jeho vozidl je vybaveno zachrannou bojkou, ktera se v pripade nehody uvolni a vyplave na hladinu, aby oznacila misto nehody. jako to maji ponorky.

Napsal: čtv pro 11, 2008 14:37
od vik2
No tak uplnej zaklad je odvzdusneni diferaku, pripadne prevodovek......
Misto klasickeho odvzdusnovaku, hadicka a tu vyvedes nekam vysoko, nebo dovnitr auta a tak....
Tohle reseni je mimochodem dobre i normalne, vyrovnava tlaky a mene nebo vubec se tlaci olej ven pres gufera.....

Dalsi vec je ochrana zapolovani pred vodou. Majo tvrdí ze "i"čka vodu snesou.....
U klasiky staci dobre obalit rozdelovac igelitkou, nebo trebas udelat zvon z petky....

Co se tyka altíku, neni od veci prodlouzit tu hadici kterou nasava vzduch nekam nahoru. Nemusi preci nasavat blato ze.....
http://vik2.unas.cz/_private/altik.htm

No a pak sání,,,,,,k tomu asi neni treba nic dodat....

Napsal: pát pro 12, 2008 09:25
od Majo
srandicky, srandicky :P

Presne ako pise Vik, akurat by som podotkol, ze odvzusnenie diferakov do interieru je vhodne len pre silne zaludky alebo fetakov :weedman:

Napsal: pát pro 12, 2008 14:07
od vik2
Zadek mam do interieru a nemam problem se smradem........... no ale neco na tom je...

Na jednom zahranicnim WEBu jsem videl odvzusneni prevodovek a difu do filterboxu. Abych rekl pravdu nevim co si o tom myslet. Pokud je tam podtlak, mohlo by to spise skodit. Uz vidim jak je voda s bahnem nasavana do difu.......

Jak velkej je ve filterboku podtlak????

Napsal: pát pro 12, 2008 14:19
od Pisty
0,0nič. Meratelny podtlak je az za skrtiacov klapkou. Vo filterboxe bude fakt maly

Napsal: pát pro 12, 2008 14:21
od Saša
vik2 píše:Jak velkej je ve filterboku podtlak????
Záleží na jakém místě (čím blíž klapce tím vyšší kvůli odporu v sání) . A za filtrem záleží na jeho čistotě .
Pokud se nezapojí "podtlak" pod klapku tak bych se ničeho nebál ale je to zbytečné stačí volně do vzduchu .

Napsal: pát pro 12, 2008 14:29
od Saša
For Pisty : 0,0 nic - nejsem přesvětčen , mám v autě měřák "čistoty" filtru vzduchu (sériovka z nové Avie) a hubou ho máš co "nacucnout" (podtlak tak 0.2bar!)

Napsal: pát pro 12, 2008 14:30
od Majo
problem nastane az v momente ked sa niecim pripcha privod vzduchu...

Napsal: pát pro 12, 2008 14:33
od Saša
:idea: Toť pravda ! A pak platí (tlak nebo podtlak) X plocha .

Napsal: pát pro 12, 2008 14:39
od Pisty
Vam sa tak casto zapchavaju provody vduchu ? Ajtak je to blbost odvetravat dif do filterboxu. :D Jedine ze by tam mal aj druhu hadicku na privod cerstveho vduchu tak to bude mat nuteny obeh :D

Napsal: pát pro 12, 2008 15:39
od Majo
do snorchla sa to odvetrava z principu - pretoze snorchel je najvyssie
ja to mam odvetrane len pod kapotu aj to nie vsetky.

Ked sa diferak alebo prevodovka prudko ochladi vo vode, vznikne podtlak a stejne si cez semeringy potiahne vodu. Ked je odvetrany tak je tej vody akurat o nieco menej.

odvětrání difu

Napsal: čtv led 08, 2009 15:44
od jackfree
Takže pokud tomudobře rozumím, vyšroubuji odvzdušnovák, místo něj si vyrobít trubičku se závitem tu našroubuji místo toho odvzdušnováku a na ni nasadím tu hadičku?

Napsal: čtv led 08, 2009 15:51
od Hurikán
Netřeba demontovat odvzdušňovák. (vyšroubovat stejně nejde, bo je tuším zalisovaný) Stačí z odvzdušňováku sundat ochranný klobouček a na nátrubek odvzdušňováku přímo připojit hadičku.

Dál kdyžtak upřesní Majo. Už takhle mu lezu do kapusty. :D

Napsal: čtv led 08, 2009 19:23
od jackfree
aha, tak to není odvzdušnovák jako na brzdách třeba, dotažený tak že je uzavřený? nebo ano a je třeba jím pootočit a tím ho otevřít, nechat v této poloze a nastavit hadičkou...

Napsal: čtv led 08, 2009 21:01
od hush
Ne, je to jenom vyvod zakryty takovou cepickou,tu sundas a na nej nasadis tu hadicku ,kterou uz vyvedes nekam nahoru.