Tedy prubeh regulace predstihu pro motory 1.3 a 1.5 jsem seznal jako znacny.
ámen...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Nuže, Koko se již také stal bezkontaktním, bylo to za pět minut dvanáct, neb na jaře nasazenému z brusu novému rozdělovači po ohledání zjevně docházel dech, odtrh už nebyl pozorovatelný okem a předstih se z 8° změnil na 1° byť oba parametry byly před měsicem kontrolovány s výsledkem uspokojivým, zjevně systém udržovalo při životě elektronické zapalování vlastní výroby, pravda poslední spotřeba přes 12 litrů LPG v kombinovaném provozu naznačovala, že se něco děje. Osadil jsem tedy nový komplet po vzoru JmJ, bohužel bylo nutno, jak je tomu u nových ruských dílů provést před montáží drobný servisní zákrok v podobě vyčištění nohy rozdělovače od špon a řádné namazání v kombinaci s úpravou vedení vodičů vně rozdělovače za účelem zvýšení ochrany před prodřením, obzvláště úsměvně na mě působil mazací kanálek který je slepý neb jeho otvor zakrývá bronzové lůžko osy (mohl by se do toho kapat olej, až do bezvědomí a kde nic tu níc), to je ovšem mucha, osa se dá tu a tam promazat ručně při vytažení. Zatím jsem s tím nacoural pár km, ale je znát stabilní volnoběh, klidný chod v jakýchkoliv otáčkách, až cca do 6500 rpm (dál nemá smysl 1,45 litr trápit). Zejmána mě potěšilo, že z motoru ubyl hluk z kladívkového rozdělovače, což je pro mě snad přínosem největším, nechtěl jsem tomu věřit, ale musím dát Hurikánovi za pravdu, že mechanika dělá kravál. V nejbližší době mě čeká dálková jízda, tak pak poreferuji blíže pro a proti tohoto systému. Na závěr bych rád poděkoval nejmenovanému jedinci za dodávku zapalovacího kompletku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Koko Loko píše: Koko se již také stal bezkontaktním.... V nejbližší době mě čeká dálková jízda, tak pak poreferuji blíže pro a proti tohoto systému....
Nu vida. A ani to moc nebolelo, že? Tak to jsem zvědav na výsledek dálkového testu. Pokud bude pozitivní, tak už vím, co budu chtít pod stromeček.
Tééééda, je až k neuvěření, že se k tomu Koko odhodlal...mno toš ať slouží ke vší spokojenosti, každopádně ten zánovní rozdělovač si seřiď a voz s sebou
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Nuže, mám za sebou cca. 500 Km s Hannibalovým bezkontaktem a zatím jsem velmi spokojen.
- subjektivně o chloupičíček slabší akcelerace
+ motor drží volnoběh na LPG i při ne zcela prohřáté hlavě a tedy "studeném" reduktoru (k dosažení tohoto jevu musel být dříve reduktor plně prohřátý)
+ jev "zfoukávání plynu" téměř vymizel, ale ani před tím nebyl příliš častý
+ spotřeba z 10,5 litrů plynu na dálce klesla na lepší než 9,5/100 (naposledy jsem takhle dobře jel když bylo vše vyladěné do bezvědomí a dif. byl 4,1 teď jezdím na 3,9 .
+ motor má subjektivně lepší tah a chod ve středních a vyšších otáčkách
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
slabsia akceleracia? mozno to chce trosicku šprtnut do zmesi alebo sviecok, ale ked mas viac pozitiv ako negativ, tak to nechaj som rad, ze si s Haniballovym zapalovanim spokojny
Hurikán píše:Ještě o tom určitě hodíme řeč, ale i tak je jasné, že se tato věc u mě přesunula na přední místa v mém pořadníku naplánovaných věcí.
Tajfunku, nechci Ti do toho kecat, ale do Jahod se tohle nemontovalo...alespoň ne tenkrát na východě
Jinak Koko sem rád, že i Ty takový zásadový člověk bez smyslu pro nové věci jsi osadil tento bazmek a seš spokojený. Trochu z toho vyjádření mám ale smíšené pocity...
vysvětli mi prosím pojmy "slabší akcelerace" vs. "lepší tah"
Doposud sem měl zato, že pokud to líp táhne, pak to i líp akceleruje
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
tah - lepší ochota zdolávat stoupání i na vyšší rychlostní stupně, to je u mě pocitově tah, pocit konstantního, ačkoliv ne příliš razantního zrychlování
akcelerace - héén vole, héén ...
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
aha, tagže tah = krouťák a akcelerace = výkon...v tom případě zvyš předstih, nic jiného mne nenapadá. Ale mezi náma, stejně nebudeš nikdy spokojenej, pak to bude třebas líp akcelerovat a stejně napíšeš, že to málo táhne. Takže do toho nerejpej a buď rád, že jsi se dostal pod 10 a běž spat howgh
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.