Stránka 2 z 2

Napsal: ned čer 27, 2010 23:44
od jackfree
Libor1 píše:zdravim vsetkych takze autoservis podla mojich predstav som nezohnal ale podarilo sa mi zohnat diagnosticky prístroj Lada scan a pekne som šiel krok po kroku a tuhla to vyskočilo snímač oktanového čísla vraj za celu životnosť sa nemusí hýbať lenže niekto predomnou ho pootočil a dosť riadne (má byť cca 1V ja som mal 4,09)takže to dávalo nesprávny predzápal a prejavovalo sa to pri vyžších otáčkach. Takže asi tak.
Kde je ten snímač?

Napsal: pon čer 28, 2010 07:44
od TomasNM
matelko píše:vidim ze sa tu bavite o vykone motora. Ja mam na mojej nivke 1.7i jednododove vstrekovanie. Porobil som na nej par uprav (zdvih, sirsie pneu atd) a sem tam v terene nastanu situacie ked mi chyba vykon. Napr strme stupanie v terene.. Preto sa zahravam s myslienkou zvysit vykon motora. Nie som v tejto oblasti uplne zbehli a preto sa vas pytam ci mate nejake prakticke skusenosti.. samozrejme by ma zaujimala aj pripadna financna stranka upravy vykonu. ake su teda moznosti?? :)))))

dakujem.
Moj nazor poznas,ale podelim sa s ostatnymi...
Vyhodit cele to "i" doprec a dat tam karbec. Sice na ukor spotreby,ale chces vykon,otocis srobikom a ide to. Som zvedavy,co spravi moja 16 s dobrymi pneu,ale som toho nazoru,ze to nebude nijako zle.

Napsal: pon čer 28, 2010 17:02
od Saša
jackfree píše:Kde je ten snímač?
U Nivy by měl být pod oknem na motorové stěně za baterkou , ale on tam nemusí být vůbec . Je to tak 50/50 že tam je . Některé "modely" 1.7i ho mají některé ne a místo něj je (z výroby) pevný odpor .

Napsal: ned črc 04, 2010 22:23
od jackfree
Trevor píše:tlak benzinu by sa prejavoval pravaze vo vyssich otackach aj ked tazko povedat. Neprisava to niekde vzduch ? volnobeh nema zvysene otacky ?

Problem moze byt aj stym ze potenciometer ma v urcitej casti drahy vybehanu odporovu vrstvu
Včera mi nechtěli spadnout otáčky volnoběhu pod 2000 , možná 2500 otáček... ale teď je to zase dobrý,... nevíte čím by to mohlo být?

Napsal: ned črc 04, 2010 22:25
od Ivo
Krokový motorek. Vymontovat, vyčistit a vrazit zpátky.

Napsal: ned zář 19, 2010 18:45
od jackfree
Nechci zakladat nove tema a v tomto je zminka o tlaku benzinu u i cka... poradi mi nekdo zkuseny, jestli ma n€NIVA 1.7 SPI ROK 1996 STEJNE PALIVOVE CERPADLO jako 21044; 21074? Je to posledni vec co sem jeste nemenil....motor mi stale nejde za plynem... DEKUJI

Napsal: ned zář 19, 2010 21:14
od Saša
jackfree píše:poradi mi nekdo zkuseny, jestli ma n€NIVA 1.7 SPI ROK 1996 STEJNE PALIVOVE CERPADLO jako 21044; 21074?
Ano má .
Na čerpadle ale zas tak nezáleží . U našeho í-čka je poměrně nízký tlak (1.9bar) to dá i velice mizerné (vychozené) čerpadlo . Změř tlak paliva , jestli není vadný regulátor tlaku , a koukni do nádrže jestli není ucpán sací koš .

Napsal: pon zář 20, 2010 10:30
od Majo
cerpadlo je u nivy sice stejne ako u 21044 a 21074 ale kazde je primontovane na inom plavaku. Odmontovat som to neskusal ale komplet s plavakom to nezamenis....

Napsal: úte zář 21, 2010 19:55
od jackfree
Saša píše:
jackfree píše:poradi mi nekdo zkuseny, jestli ma n€NIVA 1.7 SPI ROK 1996 STEJNE PALIVOVE CERPADLO jako 21044; 21074?
Ano má .
Na čerpadle ale zas tak nezáleží . U našeho í-čka je poměrně nízký tlak (1.9bar) to dá i velice mizerné (vychozené) čerpadlo . Změř tlak paliva , jestli není vadný regulátor tlaku , a koukni do nádrže jestli není ucpán sací koš .
Kde se prosím nachází ten regulátor tlaku? čerpadlo je poslední co jsem nezkoušel, když sešlápnu prudce plyn, motor vubec netahne, jako by nemel benzin...když plyn uberu zase se chytne...jako by sem přivřel klapku, pustil mín vzduchu kterému stačí omezené množství paliva které si myslím že je omezené...

Napsal: stř zář 22, 2010 16:17
od Saša
Regulátor tlaku paliva je přímo na tělese vstřikovací hlavy vedle vstřikovače (u 1.7i SPI) . Je vydět po sundání víka filtrboxu . Má na "sobě" seřizovací šroub .