Stránka 2 z 2
Napsal: čtv kvě 15, 2008 08:45
od Wolf
Marek píše:Nicméně životnosti KATu se opravdu bát nemusíte.
Ó, Marku, zkušenosti kolegů tady jsou jiné. Pokud si dobře vzpomínám, tak Tavri už s tím měl problém a dával sem foto katu, který spíše připomínal dalekohled (byl průchozí). A to, soudě podle roku výroby byl ještě stejný jako mám já, tedy originál GM a nebyl tedy vyroben sovětskými soudruhy. Raději ho ponechám tam, co je, vždyť mám čerstvě po technické.
Napsal: čtv kvě 15, 2008 09:05
od Majo
Ja mam na nive nabehane nieco menej ako 30tkm a uz som zakuril 2 katalyzatory. POvodny sa odlepil od steny, neni zalepeny, ale sudruzi v madarsku usudili ze mi daju novy. Ten som domrdal asi vlastnou vinou, ked som ohol vyfuk, klesol prietok, motor stratil tah a ja som si to vsimol az ked mi kat roztopil asfalt na podlahe a vnutri zacal byt velky smrad. Katalyzator svietil ze hoci to bolo v noci pod autom sme ani baterku nepotrebovali. Od vtedy to stratilo tah, takze asi bude zalepeny - uz aby vyhorel uplne.
Nastastie mam 2 ks v rezerve
Napsal: čtv kvě 15, 2008 09:42
od Marek
Pokud něco odejde díky přičinění majitele, je to něco jiného. Na to se výrobní garance nevztahují.
Ale fakt je, že na Ladě je KAT umístěn hrozně blbě. Místa málo a Kat jak pro LIAZku - nechápu. Další průser je, že je dost daleko od motoru, dlouho se tak ohřívá a jeho účinnost je horší už třeba jen po sjetí kopce s odpojeným palivem, kdy stihne spolehlivě vychladnout. Podle mě měl být hned pod sběrným potrubím, podobně jako u Fabie 1,2 HTP - originální umístění.
Napsal: čtv kvě 15, 2008 11:52
od Trevor
lenze kde by ho tam dali pokial sa jedna o sedan ? ved je tam malo placu pre tie dve trubky a nie to este pre kat