Stránka 2 z 2

Napsal: pon kvě 19, 2008 21:25
od tavri
Kup si ho na Koněvce, ne od Vašenkova http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#112248

Napsal: pon kvě 19, 2008 22:43
od zelvotron
No já nevím, ještě abych musel sundavat alternátor, abych se dostal k uhlíkům :roll: to mi přijde jako samozřejmost, že jsou dobře přístupný, i když na šestnáctiventilu to asi bude horší se k tomu altíku dostat.
Palivovej filtr by taky moh bejt líp umístěnej, aby člověk nemusel pod auto, ale tak to maj dneska všechny auta, asi to má nějakej důvod, ale co je hlavní výhoda desítky, je že při těhle podvozkovejch pracích se nemusí ani moc zvedat a i kdyby to spadlo, tak to člověka nerozmáčkne, páč tam prostoru zůstane dost, teda když nemá sundaný kolo, no já si většinou jen najíždím na takový menší placatý trámky (držím se zásady hever jen když není zbytí) a to bohatě třeba na ten vejfuk stačí, ale znám i auta co jsou nechutně nízký a i zvednutý na heveru je pod nima míň místa než pod ladovkou normálně.

Napsal: úte kvě 20, 2008 06:03
od Cory
Na samare som menil zadnu a stredu cast vyfuku bez montaznej jamy, bez heveru, bez pokladania, jednoducho som na parkovisku lahol pod auto a vymenil ho :twisted:

Napsal: úte kvě 20, 2008 09:49
od Jiri
plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))

Napsal: úte kvě 20, 2008 14:17
od zelvotron
No ale co vidím v tomhle jako poměrně velkou botu konstruktérů je to, že při výměně vodní pumpy se musí sundavat řemenice vačkovejch hřídelí.

Napsal: úte kvě 20, 2008 16:42
od plavec
Jiri píše:
plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))
On se altík nevysypal, ale za jízdy to mělo napětí tak kolem 12,4V a když jsem zapnul něco co hodně bere třeba mlhovky, nebo výhřev okna tak to napětí šlo dolu,ale pak se už nedorovnalo, tak jsme skoukli tu hřídelku- byla docela ohoblovaná a zaprasenej sběrač, tak jsme to vyčistili a dali zpátky a už je tam krásných 14V během jízdy bez světel, se světlama asi 13.5V možná i víc. I Check Engine už zhaslo.Ale počítám že se zase rozvítí po čase. :lol: na nějakou jinou závadu.

Re: Alternátor a řemen

Napsal: sob kvě 25, 2024 07:40
od FOMA
lada 2112 r.v 2004 s posilovačem řízení. Pokud mě zrak nešálí, tak pro výměnu plochého řemene musím u verze s posilovačem demontovat silenblok motoru :shock: :?: :?: :!: :!: Má s tím někdo zkušenosti? Na verzích bez posilovače je tento úkon hotový během pár minut, ale s posilovačem....to je teda nářez :rolleyes:

Re: Alternátor a řemen

Napsal: ned kvě 26, 2024 11:35
od Cory
Ano, normalka, rovnako to ma aj Priora s klimou :)

Re: Alternátor a řemen

Napsal: pon kvě 27, 2024 19:39
od FOMA
Kua, zase práca navíc :evil: :rolleyes:

Re: Alternátor a řemen

Napsal: pon kvě 27, 2024 20:50
od Cory
Vies, co je praca navic? Ked mas prioru s klimou a potrebujes vymenit alternator :D cele sacie potrubie dole :mrgreen:

Re: Alternátor a řemen

Napsal: úte kvě 28, 2024 19:03
od FOMA
:roll: ještě, že nemá Prioru :mrgreen:

Re: Alternátor a řemen

Napsal: pát kvě 31, 2024 16:56
od zelvotron
Jo, klima nebo hydraulickej posilovač znamená řemen okolo držáku motoru, to je daň za luxus a rozmařilost :-P Ale zas na druhou stranu dneska ty řemeny většinou vydrží a povolit silentblok a trošku vyheverovat motor není zas taková tragédie ne? Co takhle si tam rovnou provlíknout i náhradní a připáskovat :-D

Re: Alternátor a řemen

Napsal: ned čer 02, 2024 09:10
od FOMA
Ty jo to je skvělej nápad :finga:
p
Pravdou je, že posilovač v desítce to auto katapultuje o level výš 8)
Silenblok povoluješ na straně kastle nebo u bloku motoru? Chci si ulehčit práci a nechci objevovat již objevené :)

Re: Alternátor a řemen

Napsal: ned čer 02, 2024 11:16
od JmJ
Nefrflej a pekne opravuj, uz se tesim na RZ Chriby a okoli ;-).

Re: Alternátor a řemen

Napsal: ned čer 02, 2024 11:59
od FOMA
:roll: :prayer: :rabbit: :pale: