Stránka 2 z 4
Napsal: čtv zář 18, 2008 15:48
od Křečík Barbuška
Napsal: čtv zář 18, 2008 19:17
od Maysner
rozhodne bych se s tim nechtel celne stretnout z nicim. mozna jen s kamionem bych se nebal
Napsal: čtv zář 18, 2008 19:37
od Little Red Riding Hood
narazník super.. jen ty ostatní plasty ted k tomu moc nehrajou... ale narazník jako takovej ma styl...
Napsal: čtv zář 18, 2008 19:59
od vik2
Vypada robusne...
jak je uchycenej? jenom na tech origo rourach???
ty svetla v narazniku neni dobrej napad....
Napsal: čtv zář 18, 2008 20:15
od Majo
svetla nie su dobry napad veru
v jedovnici uvidis preco
Som zvedavy ked to uvidim na zivo,, ja si to predstavujem podobne, akurat uplne inak
Napsal: čtv zář 18, 2008 22:29
od Hurikán
Na pohled nárazník vypadá dobře. Jen se mi nějak nezdá, když se z nárazníku stane nejpevnější součást auta. To není vždy zrovna výhra. Každopádně dobrá práce.
Majo píše:svetla nie su dobry napad veru v jedovnici uvidis preco
Uvidí, že neuvidí?
Majo píše:ja si to predstavujem podobne, akurat uplne inak
Napsal: pát zář 19, 2008 16:31
od Laďuša
No, pěkný, pěkný...
Hurikán píše:Jen se mi nějak nezdá, když se z nárazníku stane nejpevnější součást auta. To není vždy zrovna výhra.
No ono na nivkach to je o něčom jiným, když tim drtí břízky a jinej plevel
Napsal: pát zář 19, 2008 19:44
od Majo
Ladusa ma ciastocne pravdu, aaale - pevnostny naraznik ma vyznam hlavne na vozidle s ramom, tam sa na deformacne zony nehra, ide skor o to dokazat bez ujmy odtat co najhrubsi strom. U Nivy je vsak cherokacky problem, ze je to bezramove SUV. Ak sa to prezenie s pevnostakom a vyuziva sa ako pevnostak, tak povoli nieco ine....
S rozumom sa ale da vsetko
Napsal: pát zář 19, 2008 19:48
od Hurikán
Majo píše:pevnostny naraznik ma vyznam hlavne na vozidle s ramom, tam sa na deformacne zony nehra. .... U Nivy je vsak cherokacky problem, ze je to bezramove SUV.....
Však na tohle jsem právě narážel.
Napsal: ned úno 07, 2010 16:47
od Luděk Ondrůch
Tak jsem se pustil do úprav předního čela pro použití čirých světel z II golfa.
Napsal: pon úno 08, 2010 08:26
od Majo
vyzera to extremne(a preto ja davam fotky az po streknuti farbou)
preco sroubujes blatniky? U Nivy by som dal prednost pevnosti zvarenim pred snadnou demontazou
Ved ked sa to dobre osetri prezije to zbytok auta
Dotz Dakar
Napsal: ned lis 07, 2010 00:09
od veliz
Ty disky na fotce mají průměr středového otvoru 110mm, zatímco na originál disku jsem naměřil 97,5mm. Nevadí to něčemu?
Napsal: ned lis 07, 2010 08:50
od Luděk Ondrůch
Řekl bych že ničemu, aspoň v provozu se to nijak neprojevuje.
Napsal: pon lis 08, 2010 12:16
od veliz
Dík za odpověď. A středíš to jenom maticemi nebo máš zhotovený středicí kroužek?
Napsal: pát lis 12, 2010 17:38
od Luděk Ondrůch
Jen maticemi.