Stránka 2 z 3
Napsal: pon dub 10, 2006 18:55
od Kamil Teplárek
Ivo píše:Ty štefty by tam měly být jenom zašroubované.
Je to pravda.Na 02 jsem řešil strhnutý závit na sacím potrubí.Vyšrouboval jsem zbývající,vyřezal M8 (jinak je tam M6),v karbecu odvrtal průměr 8,2 a bylo po problému.
Napsal: pon dub 10, 2006 19:06
od Pool
Kamil Teplárek píše:Ivo píše:Ty štefty by tam měly být jenom zašroubované.
Je to pravda.Na 02 jsem řešil strhnutý závit na sacím potrubí.Vyšrouboval jsem zbývající,vyřezal M8 (jinak je tam M6),v karbecu odvrtal průměr 8,2 a bylo po problému.
O.K. to je dobře... Mně se neprotáčí, ale jsou moc dlouhý a nejde skrz ně usadit jinčí karburátor

(a nechci je řezat, pokud by se úprava nepovedla a původní karb šel nazpět)
Napsal: úte kvě 09, 2006 22:53
od expa
Nechcem Vam kazit diskusiu o brzdeni, ked je rec o sacom ... bol som za to, ze ten "sosak" trubickovy bola redukcia na hadicu k ekonomizeru

Napsal: sob kvě 13, 2006 16:08
od Tomáš
expa píše:Nechcem Vam kazit diskusiu o brzdeni, ked je rec o sacom ... bol som za to, ze ten "sosak" trubickovy bola redukcia na hadicu k ekonomizeru

..
ee..výstup na ekonomizer je vlastní trubička viz obr.na předešlé stránce....jinak pokud někdo na staré ředě bez tohoto výstupku řeší zapojení ekonomizeru a má posilovač ..je jednodušší použít T kus z favorita ...přifikne se hadice k posilovači vloží "téčko " a odbočka je akorád ten průměr na hadičku k pneuventilu
Napsal: sob kvě 13, 2006 21:17
od Honza 21061
Ještě k tomu posilovači: Když jsem poprvé jel s Ladou s posilovačem, tak jsem měl v plánu ho odpojit, protože jsem byl neustále zavěšený do pásu. Brzdy u žigula hlavně s posilovačem jsou zatím nejlepší, které jsem kdy na celé řadě i nových aut zažil. S výjimkou Octavie, ta nemá brzdy, ale lepidla a je tím proslulá.
Potom jsem si zvykl a jsem rád, že jdou brzdy tak lehce a přitom účinně.
V žádném případě posilovač neodpojovat, pokud je jím auto vybaveno z výroby. Jde hlavně o převod mezi pedálem a brzdovým válcem.
Dvanáctka nemá posilovač, ale tlačnou tyčku má uchycenou na jiném místě a posilovač nepotřebuje, Trabant a Wartburg taky ne a flekuje, ale když tam je, je převod udělaný jako kompromis mezi jemným dávkováním účinku a silou na pedál, takže bez posilovače to skutečně nejde normálně ušlápnout tak, aby to brzdilo jako s ním. Proto si u patnáctky dobře rozmýšlím, v jaké koloně vypnout z kopce motor a kde ne, abych náhodou někomu neskončil v kufru...
Napsal: sob kvě 13, 2006 22:56
od Little Red Riding Hood
hmm.. mám 01.. namontovanej posilovač, ale až tet sem se dostal k tomu připojit podtlak.. do tet to jezdilo s posilovačem (pedálama pro něj) a s odpojeným podtlakem (takže jakoby bez něj) a brzdit se to dá v pohodě.. takže sem věru zvědavej jak to bude tet brzdit..
(podtlakáči: skoušely ste někdo odvzdušnovat brzdy s puštěným motorem??..)
Napsal: sob kvě 13, 2006 23:13
od Brandy
Little Red Riding Hood píše:podtlakáči: skoušely ste někdo odvzdušnovat brzdy s puštěným motorem??..
Zkousel jsem to. Mam pocit, ze to vyjde nastejno jako s vypnutym.
Napsal: ned kvě 14, 2006 08:21
od Tomáš
Little Red Riding Hood píše:hmm.. mám 01.. namontovanej posilovač, ale až tet sem se dostal k tomu připojit podtlak.. do tet to jezdilo s posilovačem (pedálama pro něj) a s odpojeným podtlakem (takže jakoby bez něj) a brzdit se to dá v pohodě.. takže sem věru zvědavej jak to bude tet brzdit..
(podtlakáči: skoušely ste někdo odvzdušnovat brzdy s puštěným motorem??..)
tak to je divný já když vypnu motor a potřeboval bych tak 3x za sebou intenzivně brzdit nevím nevím....když mi naposledy vlítl jeden chodec do silnice a ja na to musel hupsnout...auto udělalo málem kotrmelec a vše co bylo v zadu na sedadlech bylo u mě ve předu..a nedovedu si představit jak by to vypadalo,kdybych měl vyplej motor
Napsal: ned kvě 14, 2006 08:50
od JmJ
Tomáš píše:Little Red Riding Hood píše:hmm.. mám 01.. namontovanej posilovač, ale až tet sem se dostal k tomu připojit podtlak.. do tet to jezdilo s posilovačem (pedálama pro něj) a s odpojeným podtlakem (takže jakoby bez něj) a brzdit se to dá v pohodě.. takže sem věru zvědavej jak to bude tet brzdit..
(podtlakáči: skoušely ste někdo odvzdušnovat brzdy s puštěným motorem??..)
tak to je divný já když vypnu motor a potřeboval bych tak 3x za sebou intenzivně brzdit nevím nevím....když mi naposledy vlítl jeden chodec do silnice a ja na to musel hupsnout...auto udělalo málem kotrmelec a vše co bylo v zadu na sedadlech bylo u mě ve předu..a nedovedu si představit jak by to vypadalo,kdybych měl vyplej motor
tak tak. jednou sem brzdil bez posilovace kopec dlouhy cca 4 km a hodne zatacek. smrad v aute jako prase, ke konci uz sem tahal malem i za rucni brzdu a ucinost brzd... no na zacatku to slo ale na konci sem si na ten pedal musel malem stoupnout

. no hnus.
Napsal: ned kvě 14, 2006 09:45
od Nulašestka
Souhlas,bez posilovače to je tak na tři,možná čtyři šlápnutí a pak je šlus,posledně jsem si taky málem rozbil hubu,jsem při popojíždění v koloně ve městě z kopce vypnul motor,pak někdo předemnou zničehožnic pustil na křižovatce jiný vůz a měl jsem co dělat(ruční mi v současné době prakticky vůbec nebrzdí)...jinak otec dříve jezdil s Ladou z každého kopce zásadně s vypnutým motorem a na ruční,což je hazard nejvyššího kalibru,úplně mi stačilo když se mu párkrát v zatáčce zamknul volant,kdyby tam někdo vlezl tak bylo po něm no a motor na necelých 170 000 km na odpis...A to se vyplatí

...Navíc teď se bude muset pořád svítit,takže to nebude mít cenu ani u modelů bez posilovače...
Napsal: ned kvě 14, 2006 11:30
od Tomáš
Nulašestka píše:Souhlas,bez posilovače to je tak na tři,možná čtyři šlápnutí a pak je šlus,posledně jsem si taky málem rozbil hubu,jsem při popojíždění v koloně ve městě z kopce vypnul motor,pak někdo předemnou zničehožnic pustil na křižovatce jiný vůz a měl jsem co dělat(ruční mi v současné době prakticky vůbec nebrzdí)...jinak otec dříve jezdil s Ladou z každého kopce zásadně s vypnutým motorem a na ruční,což je hazard nejvyššího kalibru,úplně mi stačilo když se mu párkrát v zatáčce zamknul volant,kdyby tam někdo vlezl tak bylo po něm no a motor na necelých 170 000 km na odpis...A to se vyplatí

...Navíc teď se bude muset pořád svítit,takže to nebude mít cenu ani u modelů bez posilovače...
my co máme v autě ekonomizer jezdíme z kopce z darma aji se spuštěným motorem

Napsal: ned kvě 14, 2006 11:40
od Křečík Barbuška
Tomáš píše:my co máme v autě ekonomizer jezdíme z kopce z darma aji se spuštěným motorem

A jsi si tím opravdu jistý?

Napsal: ned kvě 14, 2006 11:47
od Honza 21061
Vy sjíždíte i kopce při běžné rychlosti bez motoru?

Hlavně kvůli akceschopnosti bych se toho bál.

Někdy je lepší nedávat ani ten neutrál, aby to bylo pořád v pohotovosti... V kolonách to dělám, přepínám na parkovačky abych neničil halogenky a paraboly, tak se klidně dá vypnout motor a bez posilovače je to holt trochu tělocvik.

Napsal: ned kvě 14, 2006 12:02
od Křečík Barbuška
No jezdit bez motoru mi připadá poněkud nepraktické spíše, až nebezpečné neb brzdy na mé 05 při zhaslém motoru brzdí o poznání hůře u 07 jsem to zatím ani nezkoušel. Co se týče brždění motorem, tak je to má oblíbená kratochvíle, ale při dlouhodobém brždění motorem tu a tam dochází ke zhasnutí motoru při vyřázení rychlosti, čemuž předcházím brnknutím o plyn. Tento jev mi dělá jak 05ka tak i 07čka, přitom jednotky, pneuventily, spínače a ekonomizéry jsou v pořádku, možná je problém v bohatosti směsi, čert ví. Každopádně je, ale to brždění motorem třeba praktikovat nad 1800 či raději nad 2000 rpm, neb jednotka pod tyto otáčky spojuje pneuventilem podtlak do ovládání jehly ekonomizéru.
Napsal: ned kvě 14, 2006 12:20
od Honza 21061
Se zhasínáním problémy nemám, ale zase když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu. I po kompletní kontrole a seřízení, ale ne, že by mi to vadilo...