Stránka 2 z 9

Napsal: čtv říj 09, 2008 19:19
od Majo
TRVALE je prilis silne slovo. Momentalne opat funguje bez problemov, ale nedavno som mal problemy. Akurat nemozem posudit ci to bolo vahou vzduchu alebo odtrhnutym nahonom tachometra.... Mozne je oboje, nediagnostikoval som to, auto nemalo vykon a pri rozbiehani malo "dieru"... Kazdopadne za pokus to stoji....

Napsal: pát říj 10, 2008 09:07
od plavec
auto nemalo vykon a pri rozbiehani malo "dieru"... Kazdopadne za pokus to stoji....
Buďto váha, anebo zapalovací blok.Ztrácí to výkon po zahřátí?Jestli ano je to nejspíš blok.

Napsal: pát říj 10, 2008 11:44
od Majo
praveze uz je to v poriadku, mal som odpojeny snimac rychlosti a vahu vzduchu odrazu a blblo to. Ked odpojim len vahu alebo len snimac rychlosti tak ide auto normalne

váha vzduchu

Napsal: stř říj 22, 2008 10:23
od terezab
Tak tohle už mám naštěstí taky za sebou. Auto netahlo ani za boha a při studeném motoru chcípalo. Nakonec mi v Sadské vyměnili váhu (4700,-) a auto už zase jezdí jako drak. Jediné na co nadával technik v Sadský že mu to diagnostika neukázala, byla jsem tam s tím už letos na jaře a váha bylo to první co zkoušel a nic, je tedy pravda že mi ještě musel vyměnit svíčky a kabely ke svíčkám - pak se to o něco zlepšilo asi tak na půl roku. Teď je to dva měsíce po výměně a super. Jo a kontrolka check engine mi nesvítila. Teď se mi pro změnu po... stahování okénka u řidiče. Takže se o víkendu chystám prohodit motorky mezi předníma a zadníma dveřma. 3000,- se mi za nové stahování fakt zatím nechce platit.

Napsal: stř říj 22, 2008 11:44
od plavec
jo s tou váhou jsem taky byl v sadský, ale spíš na radu a diagnostiku, diagnostika mi ukázala že je špatná váha a svítil check engine.Ale už se tam setkali i s tím, že diagnostika řekla špatná váha a byla ve skutečnosti dobrá ale byl špatnej snímač polohy škrtící klapky a ten diagnostiku nezajímal.Tu váhu vzduchu jsem sehnal tu samou Bosch za 2800kč u nás v autodílech ve městě a není s tím problém.
Co se týče check engine, tak někdy svítí, někdy ne, záleží asi jak moc je ta váha špatná, ale když už to auto nejede vůbec, tak svítí, což by ani nemuselo, přeci šofér ví, že je něco v háji,když mu povoz nejede. :P
Stahování oken nemám zkušenosti,tak neporadím, ale takový zelvotron bude vědět k tomu hodně.
Tak ať Ti to šlape s novou váhou jedna radost.Už teď je to znát, co?

váha vzduchu

Napsal: stř říj 22, 2008 12:37
od terezab
Autíčko teď jezdí fakt božsky (až na řidiče :-). Konečně se mohu pořádně rozject do křižovatky a nemusím čekat až je úplně prázdno - a hlavně už mě nepředjížděj kamiony v kopci na dálnici :-)
S tím stahováním okna si myslím poradím - po sobotní akci "vyndej motorek ze dveří" už to horší být nemůže :-) Teď mi i dost pomohlo forum. Je fakt když jsem tatíkovi řekla kolik stojí nové stahování tak ho málem kleplo (já mám 111 a on 112).

Re: váha vzduchu

Napsal: stř říj 22, 2008 13:38
od plavec
terezab píše:Autíčko teď jezdí fakt božsky (až na řidiče :-). Konečně se mohu pořádně rozject do křižovatky a nemusím čekat až je úplně prázdno - a hlavně už mě nepředjížděj kamiony v kopci na dálnici :-)
S tím stahováním okna si myslím poradím - po sobotní akci "vyndej motorek ze dveří" už to horší být nemůže :-) Teď mi i dost pomohlo forum. Je fakt když jsem tatíkovi řekla kolik stojí nové stahování tak ho málem kleplo (já mám 111 a on 112).
schválně jestli klepne i mě nebo někoho tady na klubu.Kolik stálo nový stahování? :shock:

Napsal: stř říj 22, 2008 14:35
od rudo.
Zdravím všetkých majiteľov najpredávanejšieho auta na Ukrajine. :D Váha vzduchu? Ďakujem Petrovi za informáciu o premývaní váhy vzduchu. Viem, že som tu spomínal vzájomné vymenenie VV z auta do auta, ale toto už neodporúčam. Skúsil som skoro všetky možnosti, čo som načítal na RU klube, ale nepodarilo sa mi auto opraviť svojpomocne. Potrháva a neide ako by malo, ale ak si strážim hladký chod motora, priemerná spotreba sa drží na 6,5 priemer dlhodobo. Vymenil som VV, vysokonapeťové káble, sviečky, benzínový, vzduchový filter, čidlo škrtiacej klapky cca 2 500sk, okrem sviečok som toto nakúpil v Užhorode. Skontroloval som tesnosť prívodu vzduchu. Podoťahoval som všetky kostry. No musím zájsť do Užhorodu ešte raz a vyzerá to z toho čo som načítal RU fóre, že bude treba vymeniť a naprogramovať pameť v riad. jednotke. Pre informáciu RJ za hranicami všedných dní :) stojí 3500 sk a je to Janvar 5.1. Podľa slov UA mechanika RJ sa opravujú a programujú až vtedy, keď motor už naozaj kľakne. A toto je už asi môj prípad. :evil: Možno sa aj mýlim, ale uvidím. Diagnostika motora tam stojí od 150 do 400 sk. Podotýkam, že toho času nemám dostatk financií a nemám vôbec chuť robiť na auto, možno preto tu takto dávam ceny. Keby som nemal poblízku ten Užhorod, tak so svojimi súčasnými príjmami, by moje auto muselo zostať zamknuté v garáži.

Napsal: stř říj 22, 2008 14:52
od plavec
Ta spotřeba 6,5litrů je bezva ale co je to platné když motor skoro kleknul?Asi taky záleží kdo tu ŘJ bude přegrogramovávat,aby to dělal někdo kdo již má s tím zkušenosti.Jo vy bratri Slovenský se máte.Takovej kousek cesty pro levnější díly. :wink:

Napsal: stř říj 22, 2008 20:09
od rudo.
Samozrejme, že aj v tom mnou spomínanom Užhorode, je spústa mechanikov, ale elektroniku zďaleka nezvládajú všetci. V prvom servise v ktorom som sa zastavil, samozrejme mi boli ochotný auto začať opravovať, ale keď mi povedali, že na počítači nič zlé nevidia a čo mi začnú vymieńať a premeriavať, tak som z neho rýchlo vycúval. Nechal som tam 150sk za diagnostiku a spomínané možnosti okrem premeriavania kompresie motora som urobil hneď vedľa obchodu s náhradnými dielmi a kontaktoval som sa aj hneď s automechanikom, ktorý by to mal už nabudúce zvládnuť a to samozrejme za úplne iné prachy ako značkocvý servis na Slovensku. Sám som na to zvedavý. :roll:

Napsal: stř říj 22, 2008 23:13
od Cory
rudo., aj ty chodis na Kinčeš?

Napsal: čtv říj 23, 2008 12:05
od martina
rudo, nemám čas dočítat, tak možná žes o tom taky už dřív uvažoval a vyloučil to, ale co třeba zapalovací modul?
nám odešel třikrát pokaždé se zcela jinými příznaky (jednou totál jasně motor jel na dva válce, podruhé to tak spíš jakoby občas zacuklo a potřetí to za tepla chcípalo a nestartovalo - viz téma vedle), taky prej už zlobil modul i tak, že do určitých otáček špatný a pod plynem to jelo či naopak (to už si nepamatuju, je to už asi čtyři roky, co mi to říkali).

jestli je to úplná blbost tak se omlouvám, já autům nerozumím, sem jen uživatel :-)
m.

jo a ještě sem si vzpomněla - teď tu poslední závadu elektronika taky nebyla schopná objevit.

Napsal: čtv říj 23, 2008 13:58
od Petr HC
Martina a Rudo , u našich vozů jsou ještě dvě součástky, které mohou způsobit Vámi popisované chování motoru a nejsou „změřitelné“ pomocí diagnostiky . Je to benzinové čerpadlo a redukční ventil na napájecím potrubí vstřikovacích trysek . Kontrolu jejich bezvadné funkce lze provést pouze manometrem (na potrubí je kontrolní bod zakrytý bakelitovou čepičkou – proti krytu rozvodového řemenu ). Tlak zde musí být min . 2,2 Atp a měl by stoupnout při prudkém přidání plynu . Za běhu motoru v konstantních otáčkách nesmí kolísat . Měřili Vám to někde ?
Viz také „http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9016&start=0
Rudo , pokud jsi vůz nekoupil v RU nebo UA , nebude mít ŘJ Janvar , ale Bosch MP7.0xxx a ty jsou nezáměnné.

váha vzduchu

Napsal: čtv říj 23, 2008 14:26
od terezab
pro plavce:
jak jsem psala výše nové stahování stojí 3000,- dle informací od Lady na Koněvce. Já jsem zatím neplatila nic - raději si to zkusím prohodit se zadníma dveřma. :?

Napsal: čtv říj 23, 2008 17:32
od martina
Petr HC píše:.... Měřili Vám to někde ?

jejda, petře, tak to teda nemám tuchu, ale teď teda zrovna dost chci věřit tomu, že je to opravené a bylo to opravdu nějakou tou vnitřní svorkovnicí v zapal. modulu. jen teda škoda, že to ti rusové zablili všechno do toho plastu a nejdou měnit jednotlivé dílky, že...

jsi moc hodnej, že se mi snažíš pomoct, ale mně v tomto ohledu asi není pomoci, bo autům vůbec nerozumím, ale pokud by se to nedej bože znovu objevilo, tak v servisu řeknu, ať se na to zkusí podívat, pak-li že to nezkoušeli (ale teda fakt doufám, že k tomu nebudu mít příležitost)


m.