Stránka 2 z 6

Napsal: stř dub 16, 2008 19:20
od Vašátor
V levotočivé ano, v pravotočivé ne :mrgreen: . Ale to už musí být opravdu jízda 8)

Napsal: stř dub 16, 2008 19:35
od Jaykee
Vašátor píše:V levotočivé ano, v pravotočivé ne :mrgreen: . Ale to už musí být opravdu jízda 8)
Jj, 15-ka se řádně testuje... :twisted:

Napsal: stř dub 16, 2008 20:31
od Nemo
Nojo, zahlíd jsem tě někdy minulý týden najíždět v Krči na jižní spojku směr Barrandov.
Opravdu řádně "testuješ" zvíře! :wink:

Napsal: stř dub 16, 2008 20:55
od rosta
tak si dolej olej až po horní rysku :roll:

Napsal: stř dub 16, 2008 22:08
od Maysner
ty lepsi cepy te vyjdou na cca 1000kc za vsechny ctyri :wink:

Napsal: čtv dub 17, 2008 20:37
od Jaykee
Nemo píše:Nojo, zahlíd jsem tě někdy minulý týden najíždět v Krči na jižní spojku směr Barrandov.
Opravdu řádně "testuješ" zvíře! :wink:


:oops: :lol:

Napsal: čtv dub 17, 2008 20:39
od Jaykee
Maysner píše:ty lepsi cepy te vyjdou na cca 1000kc za vsechny ctyri :wink:
Už je to fakt síla, bylo by to potřeba. Mňo, schází jen čas, jsem non-stop v práci... :roll:

Napsal: sob dub 19, 2008 19:35
od Jaykee
Tak dneska jsem se dostal konečně k výsledku spotřeby, z 50% podlaha a je stejná... :lol:

Napsal: stř dub 23, 2008 20:57
od Jaykee
Huráááá!
Dneska se mi konečně vzhledem k pracovnímu vytížení podařilo namontovat všechny 4 kuláky od vámi doporučené značky Lemforder... ( MJAUTO Brno, v po objednané,dnes v Praze za 1280,- vč. dopravy ) Hned poté udělaná geometrie, jede to jak po sametu...:-) Za nedloho asi opět vyměním i řízení za Lemfordery, nejsou zas tak drahé.... :wink:

Napsal: čtv dub 24, 2008 18:47
od Little Red Riding Hood
Jaykee, udělal jsi dobře.. lemforder je jasná volba..

Napsal: pát kvě 02, 2008 10:46
od Jaykee
Ve středu Sršeň dostal další malou změnu, řízení Lemforder ( opět MJAUTO, jsem s jejich službami spokojený, co řeknou, platí..., cena 2090,- ) a plechy v cajk stavu s kulatými dirkami... :wink:
Ještě dobrý poklice, komplet brzdy Ferodo a podvozek bude perfektní... :D

Napsal: stř kvě 28, 2008 14:21
od Jaykee
Tak zase přihodit pár novinek...
Někdy minulý týden, už ani nevím, kdy přesně to bylo, jsem si to frčel po Jižní spojce směr CČM a jako když mávněš kouzelným proutkem, Sršeň dojel. Zůstal jsem stát za sjezdem na D1, za levotočivou zatáčkou na rovince. To že mě vyšplouchl, vem čert, ale jakým způsobem mě objížděli kamiony!!! :shock: Čekal jsem jen na popravu alá procedění chladičem Scanie... Otevřel jsem kapotu, koukám koukám, vytáhnu kabel od cívky, přiložím na kostru, protočím a ani plivanec. Ještě jsem ve slepé naději zkusil trochu opucovat víčko od rozdělovače a po několikátém zoufalém testu startování to chytlo a hurá! Bude se pokračovat! Jízda trvala asi 30 metrů a celé se to opakovalo znova. Kamiony, víčko, start...:-) Po opětovném vstaní z mrtvých jsem tentokráte spokojeně, docestoval až ke sjezdu na Úvaly, kde to pálilo, nepálilo, až si to trošičku nacucalo do výfucku, pálilo, rána jak hovado a ladák byl jak mávnutím kouzelného proutku na světě...:-) Včera se mi konečně podařilo výfuck vyměnit ( BOSAL, komplet 3 díly s těsněním, sponami atd. 1850,- ), jede teď jako samet, tichounko, místo té orazlé fajfky, která vykukovala z pod nárazníku je tam pěkná, nová... :P
Jinak nemůžu se dočkat na sobotu, dopoledne si pojedu vyzvednout zadní kosti s tvrdými silenbloky. Moje jsou totálně deth, a to jsem je měnil relativně nedávno. Zkrátka to bude sedět jako fík, tak až vás neslyšně předjede v zatáčce Yelou Hornet, bude jak pod vodováhou... :lol:

Obrázek

Napsal: stř kvě 28, 2008 14:34
od Luděk Musil
Jaykee píše:... laďák byl jak mávnutím kouzelného proutku na světě... :-)
a tuneři (i zde na foru) kupují drahé rámusy (rozuměj Remusy) a jim obdobné příšernosti z Maďarska atp. .... Ty jsi to měl zadarmo :D . L.

Napsal: stř kvě 28, 2008 17:20
od Little Red Riding Hood
Jaykee, o jaké silentbloky se jedná??:...

Napsal: stř kvě 28, 2008 20:06
od Jaykee
Little Red Riding Hood píše:Jaykee, o jaké silentbloky se jedná??:...
Jsou to tvrdé silentbloky, stejná kostrukce jako závodní, liší se jen volbou materiálu. Já tam budu mít sakra tvrdou gumu, jinak se pro sportovní účely používá silon. Silentblok nebude lisovaný do pouzdra na kosti, ale bude přímo navulkanizovaný, žádná šance se protočit. Auto je pak nepopsatelně tvrdší, nenaklání se při průjezdu zatáčkou, zkrátka něco jako pořádný stabilizátor. Jinak co se týká výdrže, tak je to investice na min. 6 let, to je doba, kterou vydrželi jednomu chlapíkovi na staré BMW 6-ce, s 5l 12V turbo. Dokážete si asi všichni představit, jak se při podlaze chovali, co všechno museli absorbovat... :twisted: