Napsal: stř dub 16, 2008 19:20
V levotočivé ano, v pravotočivé ne . Ale to už musí být opravdu jízda
Jj, 15-ka se řádně testuje...Vašátor píše:V levotočivé ano, v pravotočivé ne . Ale to už musí být opravdu jízda
Nemo píše:Nojo, zahlíd jsem tě někdy minulý týden najíždět v Krči na jižní spojku směr Barrandov.
Opravdu řádně "testuješ" zvíře!
Už je to fakt síla, bylo by to potřeba. Mňo, schází jen čas, jsem non-stop v práci...Maysner píše:ty lepsi cepy te vyjdou na cca 1000kc za vsechny ctyri
a tuneři (i zde na foru) kupují drahé rámusy (rozuměj Remusy) a jim obdobné příšernosti z Maďarska atp. .... Ty jsi to měl zadarmo . L.Jaykee píše:... laďák byl jak mávnutím kouzelného proutku na světě...
Jsou to tvrdé silentbloky, stejná kostrukce jako závodní, liší se jen volbou materiálu. Já tam budu mít sakra tvrdou gumu, jinak se pro sportovní účely používá silon. Silentblok nebude lisovaný do pouzdra na kosti, ale bude přímo navulkanizovaný, žádná šance se protočit. Auto je pak nepopsatelně tvrdší, nenaklání se při průjezdu zatáčkou, zkrátka něco jako pořádný stabilizátor. Jinak co se týká výdrže, tak je to investice na min. 6 let, to je doba, kterou vydrželi jednomu chlapíkovi na staré BMW 6-ce, s 5l 12V turbo. Dokážete si asi všichni představit, jak se při podlaze chovali, co všechno museli absorbovat...Little Red Riding Hood píše:Jaykee, o jaké silentbloky se jedná??:...