Stránka 2 z 2

Napsal: sob dub 12, 2008 21:39
od dandy
Hlavnému valcu pôvodne nič nebolo, ale keď mi to nešlo odvzdušniť tak som si myslel, že nová čistá kvapalina mohla povoliť nejakú špinku atď.

Napsal: pon dub 14, 2008 16:21
od Stanley__001x
Taky chviličku trvá než si ty gumičky sednou, oni se s tím asi moc v těch gumárnách ne*erou, a ty gumičky se musí po obvodu zbrousit, aby nekladly takový odpor. Po čase by se měl tento problém postupně zlepšovat až nebude vůbec :lol: . Nebo taky ne, jestli tě spojka vystavuje a pedál je jen měkčí nebo do třetiny bez odporu, tak to nech být a čekej na zlepšení nebo velký únik brzdovky... :P

Napsal: pon dub 14, 2008 16:27
od Saša
No napadla mně možná blbost ale kdo ví ? Koukl ses jestli nový díl má stejný průměr vnitřku válce ! Dnes to dělá kde kdo :( Tím by krátký chod byl vysvětlen)

Napsal: úte dub 15, 2008 15:51
od dandy
Menil som iba gumičky, nič viac. Piestiky aj valčeky sú pôvodné. Tá kvapalina pri odvzdušňovaní vyzerala v plastovej flaške ako pena na pive.

Sú spojkové valce, hlavný aj pracovný, na všetkých klasikách (2101-2107) rovnaké?

Napsal: stř dub 16, 2008 06:29
od Luděk Musil
dandy píše:Sú spojkové valce, hlavný aj pracovný, na všetkých klasikách (2101-2107) rovnaké?
Řekl bych, že při pohledu na: www.apcentras.sk najdu pro všechny modely vč. Nivy katalogové označení začínající 2101-... .

Napsal: pát dub 18, 2008 19:04
od Jaykee
Mňo, co se týče kvality Krče, je na fíkus. Měnil jsem čepy i s rameny a jsou totálně v koncích, to je to cca měsíc. Horní ramena mi neseděla, tak jsem tam dojel, přizvedl pumpikem, pujčil si jedno a to moje bylo o 1cm menší!!! Volal jsem na Koněvku a prozradili mi sladké tajemství. Díly jsou sice z Ruska, ale není to první jakost, tzn. každá jiná automobilka to snad nepustí ani do oběhu, Česi si je koupí... :roll: :evil: :lol:

Napsal: ned dub 20, 2008 12:52
od dandy
Mám to vyriešené. Bola prilepená spojka. Tri krát som štartoval so spiatočkou, dva krát na jedničku, vždy dup na brzdu a zrazu auto pri ďaľšom štartovaní ostalo stáť. Len nerozumiem, prečo Tůma píše posun na páčke pracovného valčeka 35mm, keď mu stačí 30mm.

Napsal: ned dub 20, 2008 20:20
od Maysner
nebudu zakladat novy tema. u bratrovyho auta mam problem se spojkou. vule dole u paky v prevodovce je nastavena tak jak ma byt. na kvalty co jsou dopredu bere spojka bez problemu. nemuzu si stezovat. ale problem u zpatecky. i kdyz spojku zarazim uplne do podlahy a chci po zahrati radit zpatecku ozvou se trosku zuby. studeny to nedela. delalo to i u 4q a ted i u 5q :roll: cim to muze byt

Napsal: ned dub 20, 2008 22:11
od Saša
Maysner píše:cim to muze byt
Buď Máš nedostatečný "chod" spojky a "unáší" nebo (a to z větší pravděpodobností) se špatně posouvá lamela po drážkové hřídeli (drhne) a tím pádem špatně vystavuje (tře se o setrvák) .