Stránka 2 z 2

Napsal: úte bře 11, 2008 08:42
od Luděk Musil
JmJ píše:... se muze clovek slusne priotravit oxidem uhelnatym ...
Obdobnou zkušenost mohu potvrdit!
Sice to nebylo 30 minut a nebyla to díra mezi prvním a druhým dílem. Vezl jsem spolupracovníkovi bicykl z České do Tišnova (asi 15 km/15 minut) a měl jsem trošičku otevřený 5. dveře - skulina snad ani ne 10 cm. A bylo mi potom taky pěkně hnusně. L.

Napsal: stř bře 12, 2008 13:37
od Jiri
opravovat stary vyfuk pastou nebo bandaži co se da takhle koupit je na nic! ztrata casu...
Novy vyfuk nepotrebuje nic dotesnovat proste to musi sedet (no pravda u lady jsou s tim problemy...a než na to navarovat priruby, to je lepsi to dat do servisu ....:-)
vyfuk se da dobre opravit pomoci plechu 0,5mm pokud je dira v obvodu rezonatoru ( cely to obalit dalsi vrstvou plechu a omotat vazacim dratem...opravy trubek a mist svaru ..tam to nefunguje.... varit to nejde ani CO.....

Napsal: stř bře 12, 2008 13:55
od Drobek81
všechno de...jen to nemá smysl vařit vzhledem k ceně nového dílu. Otec před 20ti lety udělal nerezovaj střední díl a zadní jen "obalil" nerezovým plechem. V podstatě se měnil po 150tkm přední díl bo se mi už nezdál...

Napsal: stř bře 12, 2008 20:13
od JmJ
Novy vyfuk taky nemusi tak super uplne sedet a taky tu myslim neopravavol nikdo stary vyfuk pastou, ale treba ja sem si pomohl, kdyz sem si ten vyfuk sam trochu zkurvil v miste spoje.

Napsal: stř bře 12, 2008 23:10
od popest
Yellow01 píše:Grafitkou myslíš jako vazelínu? Ta pasta má těsnící účinek, ne mazací :D
Můj názor je ten, že nejlepší je předělat spoje výfuku. Místo těch nasunovacích konců navařit na oba konce takový ty rozšířený hrdla co se k sobě akorát přiloží a stáhnou sponou. Pak je svatej klid. Dá se to koupit samostatně za cenu asi 50 Kč / ks. Demontáž výfuku je pak otázkou 3 minut a nemusí se ležet pod autem a lomcovat s výfukem doleva doprava.
Prosim te, posli mi nejaky odkaz na ty konce. Neumim si to predstavit. Diky.

Napsal: stř bře 12, 2008 23:12
od Maysner
radsi lomcuju nez rezu srouby :roll:

Napsal: čtv bře 13, 2008 21:21
od dmatej
Já to vždycky v pohodě sesadil - když to do sebe nešlo, vnější část jsem roztáhnul sikovkama, narval to do sebe co to šlo a pak to stáhnul sponou "přiměřeně" tak, aby neprdly šrouby. Nikdy nic nefoukalo ;-)

Napsal: pát bře 14, 2008 09:53
od plavec
Mě poslední díl seděl, ale musel jsem trochu ohnout ten držák, protože mi klepal do zadního nárazníku, a druhý den jsem s tím ješttě jel na stk- tam koukal jako blbec, co to zase je. :lol: Přestože to sedělo, tak jsem to pastou namáznul, a nefouká to.Ale kde mi to fouká, tak vepředu, mezi KATem a dalším dílem, tam co je ten drátěnej kroužek.Když výfuk ssebou cukne, tak to i vrže, dal jsem nový kroužek a pomohlo to tak na týden, pak to zase vrzalo a profukovalo.Tam se asi pasta nedá použít co?A ten kroužek tam má jít nasadit zlehoučka, nebo ztuha?

Napsal: pát bře 14, 2008 11:55
od tavri
Kroužek musí jít lehce http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... Clo#103659
Četl jsem na různých fórech, že to vrže, ale já to ucyhtil asi nějak dobře a je to ok.
Vašenkovy výfuky jsou fajn http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=975 křivý, děravý, drahý a je to replika.