Stránka 2 z 2
Napsal: úte bře 11, 2008 08:42
od Luděk Musil
JmJ píše:... se muze clovek slusne priotravit oxidem uhelnatym ...
Obdobnou zkušenost mohu potvrdit!
Sice to nebylo 30 minut a nebyla to díra mezi prvním a druhým dílem. Vezl jsem spolupracovníkovi bicykl z České do Tišnova (asi 15 km/15 minut) a měl jsem trošičku otevřený 5. dveře - skulina snad ani ne 10 cm. A bylo mi potom taky pěkně hnusně. L.
Napsal: stř bře 12, 2008 13:37
od Jiri
opravovat stary vyfuk pastou nebo bandaži co se da takhle koupit je na nic! ztrata casu...
Novy vyfuk nepotrebuje nic dotesnovat proste to musi sedet (no pravda u lady jsou s tim problemy...a než na to navarovat priruby, to je lepsi to dat do servisu ....

vyfuk se da dobre opravit pomoci plechu 0,5mm pokud je dira v obvodu rezonatoru ( cely to obalit dalsi vrstvou plechu a omotat vazacim dratem...opravy trubek a mist svaru ..tam to nefunguje.... varit to nejde ani CO.....
Napsal: stř bře 12, 2008 13:55
od Drobek81
všechno de...jen to nemá smysl vařit vzhledem k ceně nového dílu. Otec před 20ti lety udělal nerezovaj střední díl a zadní jen "obalil" nerezovým plechem. V podstatě se měnil po 150tkm přední díl bo se mi už nezdál...
Napsal: stř bře 12, 2008 20:13
od JmJ
Novy vyfuk taky nemusi tak super uplne sedet a taky tu myslim neopravavol nikdo stary vyfuk pastou, ale treba ja sem si pomohl, kdyz sem si ten vyfuk sam trochu zkurvil v miste spoje.
Napsal: stř bře 12, 2008 23:10
od popest
Yellow01 píše:Grafitkou myslíš jako vazelínu? Ta pasta má těsnící účinek, ne mazací

Můj názor je ten, že nejlepší je předělat spoje výfuku. Místo těch nasunovacích konců navařit na oba konce takový ty rozšířený hrdla co se k sobě akorát přiloží a stáhnou sponou. Pak je svatej klid. Dá se to koupit samostatně za cenu asi 50 Kč / ks. Demontáž výfuku je pak otázkou 3 minut a nemusí se ležet pod autem a lomcovat s výfukem doleva doprava.
Prosim te, posli mi nejaky odkaz na ty konce. Neumim si to predstavit. Diky.
Napsal: stř bře 12, 2008 23:12
od Maysner
radsi lomcuju nez rezu srouby

Napsal: čtv bře 13, 2008 21:21
od dmatej
Já to vždycky v pohodě sesadil - když to do sebe nešlo, vnější část jsem roztáhnul sikovkama, narval to do sebe co to šlo a pak to stáhnul sponou "přiměřeně" tak, aby neprdly šrouby. Nikdy nic nefoukalo

Napsal: pát bře 14, 2008 09:53
od plavec
Mě poslední díl seděl, ale musel jsem trochu ohnout ten držák, protože mi klepal do zadního nárazníku, a druhý den jsem s tím ješttě jel na stk- tam koukal jako blbec, co to zase je.

Přestože to sedělo, tak jsem to pastou namáznul, a nefouká to.Ale kde mi to fouká, tak vepředu, mezi KATem a dalším dílem, tam co je ten drátěnej kroužek.Když výfuk ssebou cukne, tak to i vrže, dal jsem nový kroužek a pomohlo to tak na týden, pak to zase vrzalo a profukovalo.Tam se asi pasta nedá použít co?A ten kroužek tam má jít nasadit zlehoučka, nebo ztuha?
Napsal: pát bře 14, 2008 11:55
od tavri
Kroužek musí jít lehce
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... Clo#103659
Četl jsem na různých fórech, že to vrže, ale já to ucyhtil asi nějak dobře a je to ok.
Vašenkovy výfuky jsou fajn
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=975 křivý,
děravý, drahý a je to replika.