Stránka 2 z 27

Napsal: pon bře 10, 2008 20:11
od radek mb
ladalover píše:Díky za typ na Skalouše
POZOR :!: Skalouš je tak trochu extremista :D

Napsal: pon bře 10, 2008 21:04
od ladalover
:?: :?: :?: :?: :?: :?:

Jak extremista????????

Já potřebuju vědět na co si dát pozor až to budu projíždět, ne kam mám umístit bomby, aby to neodhalili policisté detektorama kovu až budu objíždět okolí US ambasády. :twisted:

Napsal: pon bře 10, 2008 22:22
od zelvotron
nj, a já proč se mi čas od času zpod sedačky vykutálí nábojnice :lol:

Napsal: pon bře 10, 2008 23:47
od ladalover
Náhodou je Skalouš hodnej a dal mi už nějaké užitečné rady.

Další rady? please please, bitte sehr

Napsal: pon bře 10, 2008 23:52
od Jiri
Jelen píše:U spojky záleží, jak se kní kdo chová. Na mým Nissanu je spojka od výroby a má najeto asi 230 000 a je pořád dobrá.
servisak mi rikal že u r19 by měla vydržet spojka 150 000km , žena tam ma original a najeto cca 105 000
auticka vyssi tridy by měla vyržet vic..podle vseho mam na lagune original a najeto 211 000 až se ozve tak se to bude muset řešit....
u lady mě vydesil technik když rikal že ve 30000km je spojka dost opotrebena..a vydržela do 72 000 prý je to normální...¨
u škody 100 byla spojka tak na 40000km, při ježdění po městě a rychlých rozjezdech i méně...
srovnávejme srovnatelné..mezi ladou a xm je propastný rozdíl

ladalover: jo tohle vypada s tema km docela pravdivě...nějak mě nedšlo že to dlouho jezdilo v česku :-)

Napsal: úte bře 11, 2008 00:46
od Honza 21061
spojka viz. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=7352&start=30 Nezáleží na typu spojky, značce auta, kilometrech, ale na řidiči...
Nezáleží na frekvenci sešlapování, ale v rozjezdech a meziplynu při podřazování je to schováno. :)

Napsal: úte bře 11, 2008 07:54
od Jiri
ano řidič hraje velkou roli ale na všem ostatním záleží taky a dost:-))
a většinou když odjede ložisko spojky tak už se pak mění i lamela... práce je drahá...:-)

Napsal: stř bře 12, 2008 14:58
od Roman
Su aj auta, ktore spojkove lozisko nemaju :D Ale potom sa pri cca 340000 rozlozila lamela na jednotlive diely .....

Napsal: čtv bře 13, 2008 03:29
od ladalover
Až se v tom projedu, uvidí se. Zatím jsem pro koupi. Jsou i jiná auta nenáročná na údržbu, ale pomalu přicházím do doby, kdy už mě auto bude reprezentovat. Většina kamarádů má moderní auta (oktávky, fabie, postarší BMW...) a Lada 1500s je mou srdeční záležitostí. Tzn. nebude po kompletní zevrubné renovaci sloužit pro provoz, ale jen pro moje potěšení.

Proto se mi zdá tato volba za ten peníz dostatečná. I kritiky a recenze nejsou nejhorší. Ba mě spíš potěšily.

Máte-li někdo ještě užitečné rady, sem s nimi. Příští týden bude testovací jízda a zkoumání vozu.

Tak, prosím, na co bych měl dávat ještě největší pozor?

Napsal: čtv bře 13, 2008 04:20
od Honza 21061
Neřekl jsi, že chceš auto na reprezentaci, já myslel pracanta. :P Nechci působit jako škodolibý jízlivec, ale když si nalijeme čistého vína, tak reprezentační vozidlo určitě nebude Citroën XM bílé barvy z roku 91 s jistě napůl slepými koncovkami a vyšisovanými plasty, bouraný přes střechu, s popraskaným tmelem a atmosférickým dieselem. :)
Kdybys řekl 3,0 V6 modrozelená metalíza, elektrony, kůže, Hydractive, poslední model, garážovaný, tak je to jiná. 8) Jenže ten by zase neměl tak pěknou palubovku, jako původní model...
Když ho koupíš, tak budeš mít dříče, při troše štěstí skutečně takového, jak se píše v recenzích a budeš jezdit komfortněji, než někdo s Fábií a Octávií. Ale příliš reprezentující tento 17 let starý kus nebude, tomu věř. Nezachrání to ani jeho velikost. :roll:

http://www.citroeny.cz/galerie/xm/slide ... XM_02.html Tohle je reprezentace! :wink:

Napsal: čtv bře 13, 2008 08:44
od čmelák
kasli na ten chliv, a to ze bolo burane cez strechu je pre mna info ze ruky prec...

kup si za tie prachy radsej nejaku peknu cromu 2,5TD nezere, motor ide ako gula je to velke a pohodlne auto, len zase musis najst nejaky pekny kusok :wink: na bezne vozenie super car mal som odporucam, citroen hentaky stary nie, FIAT je fiat

Napsal: čtv bře 13, 2008 09:05
od Jiri
Lidi nechte toho....Reprezentace ..jak se to vezme.... on nalesteny veteran ve stavu temer noveho kusu taky reprezentuje majitele., sousedy tim clovek neohromi ale je pravda že když s auten jezdím denne tak ho umeju tak jedno za 14 dni nebo za mesic. Ti co maji auto na reprezentaci nevahaji pred každým jednáním nebo každíé ráno bez ohledu na pocasi projet myčkou... Někoho reprezentuje jen to to že auto stalo 5 mega..
Kupovat auto kvuli reprezentaci je dle meho blbost.. na druhou stranu dokažu si predstavit že se najde dost lidi kteri když videj žigula, tak reknou že majitel je bud socka nebo cikan...
když jsem jezdil autem jen občas a měl jsem pres 20let starou s100, byla vždy nalestena, origo chromy žádný tuning a nikde nesla prehlednout:-) holt na deení ježdění to nebylo, rodinka se do ni nevesla... musela pryc:-(
Za ladou se lidi ohliželi jako za exotem:-)
Laguna je tuctovka, nenapadne elegantni a prostorne auto...vic se mi libil Safrane ale neni to kombik...a je to vlajkova lod - takže sice luxus ale mel jsem obavy z dražsich dilu, horsi dostupnosti. A to je treba duvod proc jsou safrany jako ojetiny levnejsi než laguny..podobne je to u citroenu..

Napsal: čtv bře 13, 2008 12:12
od Honza 21061
No jasné, já mám také o reprezentaci jiné představy. Neznám majitele běžných aut, na které by někdo pokřikoval "to je hustý, to jsi teď koupil ne?", "ty vole, já se tady dělám s Audinou a koukni na tohle" apod. kdykoliv jedu s umytým a vyleštěným Žigulem, a potom vedle někoho zastavím na světlech a kupodivu i bez nasazených poklic. :)
Ovšem každému vyhovuje něco, Aleš potřebuje na reprezentaci něco jiného, než je krásný vyleštěný Žigul, tak je třeba ho respektovat a něco mu tady poradit. :)

XMko dokáže také dobře reprezentovat, ale jestli jde o toho bílého, tak to bude na tahání a já bych ho i docela koupil. Na ježdění, jaké od toho Aleš očekává, to bohatě stačí a když to bude hodně špatné (ta cena je podezřelá), tak se to prostě za rok dá pryč, třeba i na díly. Pokud do toho během toho roku vyjma výměny filtrů a nějakých olejů nenatečou žádné peníze, tak to bude ještě dobrý kup...

Napsal: čtv bře 13, 2008 12:18
od ladalover
Tak za slovo reprezentaci se omlouvám. Měl jsem spíš na mysli to, že se jedná o modernější auto, které vevnitř má určitý prostor a styl a pohodlí. A taky, že mě nebudou policajti stavět na každým rohu.

A k tomu pracantovi: právě, že XM odveze spoustu věcí a taky je relativně spolehlivé. A pak za 17000 asi nekoupím auto někde z bazaru, protože to bude troska, do které se vysypu. Do XMa bych šel jen proto, že vím, jak bylo servisováno a že bych do něj asi nemusel téměř vůbec investovat.

Děsí mě však povinné ručení (cca 9000Kč / rok).

edit:

To Honza 21061: To je to, co mám na mysli. Teď si to napsal přesně. Žigula si chci nechat a udělat ho, aby byl hezký aspoň jako tvůj. (viz nákup dílů od Toma 007) To je důkaz, že nebudu opouštět řady Ladystů. XM bude jen "modernější auto" na 2-3 roky pro cca 30tkm. Nebudu do něj sypat prachy. Jakmile se s ním něco začne dít, jde na prodej nebo vrakoviště.

Ad cena: je to od kamaráda, kterého znám dlouho a dobře. Pomáhal jsem mu s elektrikou na baráku a on si koupí fungl novou C4ku. Tohoto mu je líto, tak mi ho nabídl za tu cenu. Jinak by ho prodal okolo 25000. Tak se ostatně prodávají.

Napsal: čtv bře 13, 2008 12:59
od Wolf
No, ja jsem slysel jiz od hodne lidi, kdyz jsem nekde zastavil s Ladou, ze je zachovala nebo otazku jestli jedu z autosalonu (o cemz by ovsem pri dukladnejsi prohlidce jiste zmenili nazor :) ), a vzdy to potesi. Je mi jedno, jestli si treba nekdo mysli, ze jsem socka, on mi na chleba stejne nikdo neprida a z toho duvodu jsem nikdy netouzil ani po nejakem aute na reprezentaci. Je ale pravda, ze by mne asi nebavilo jezdit s autem, ktere neni zcela v poradku a hlavne kterych je vsude okolo plno (v praci mi nic jineho nezbyva), vzdy jsem byl ulitlej na auta, kterych je malo a to mi asi i zustane :wink: .