Stránka 2 z 2

Napsal: sob srp 12, 2006 18:35
od Majo
urcite by to slo, ja ale nie som elektrotechnik a to vyzaduje zasah do otackomera. Mozno niekto navrhne riesenie...

Napsal: ned srp 13, 2006 21:11
od Ondro
denis píše:když dám blinkry,začne se pohybovat ručička Vmetru, tudíž ta elektrika žije opravdu svým životem. :wink: :lol:
to asi bude bezne, tiez mi to robi :wink:

Napsal: ned srp 13, 2006 21:33
od Křečík Barbuška
Zkusil bych před otáčkoměr prsknout toto. Je to z jednoho zapojení z AR, otázkou je zdali by to příliš nezmenšilo citlivost ruského otáčkoměru, ale za zkoušku by to stálo, ev. se dá se laborovat s hodnotami součástek. Ještě by stálo za to mrknout se jak je zapojen vstup originálního a přizpůsobit ho zvětšením hodnoty ev. předřadných odporů pokud tam nějaké mají.

Napsal: pon srp 14, 2006 17:24
od Pool
Tak dnes ráno jsem vzal z domu pár starých reostatů (drátových potenciometrů) a šel si s tím pohrát... metodou pokus omyl :wink: Výsledek? Otáčkoměr funguje pouhým napojením přes odporový dělič. Hodnoty odporů možná mohou být i větší, ale při hodnotách v kilo Ohmech se otáčkoměr nevybudil. Tak jsem je zvolil s ohledem na protékající proud a stav domácích zásob součástek. Myslím si že proud 10-ítky mA protékající děličem je ideální... no, jenom se domnívám... :D Najel jsem něco přes 50 km a otáčkoměru se nic nestalo, tak uvidím časem...

Napsal: pon srp 14, 2006 17:39
od Křečík Barbuška
A pálí ti to dobře?

Napsal: pon srp 14, 2006 17:51
od Pool
Koko Loko píše:A pálí ti to dobře?
Zapojením děliče jsem žádnou změnu na zapalování nezpozoroval.

Napsal: ned zář 10, 2006 18:28
od zeek
mě před měsícem odešel alternátor při cestě do Prahy...vždy když se zvýšil odběr(zapnul jsem rádio, šlápl na brzdu, dal blinkr) tak otáčoměr začal lítat jako bláznivej.....od minima po maximum....po výměně alternátoru je klid :D