Stránka 2 z 2

Napsal: pát úno 22, 2008 21:21
od rosta
a není to vymlácenej křížek na kardanu u rozvodovky?

Napsal: pát úno 22, 2008 21:42
od Yellow01
A na to uložení kardanu jsi se díval?

Napsal: pát úno 22, 2008 22:20
od Hurikán
Křížek by to dle popisu být neměl, protože ten se projevuje ostrým cvaknutím a to hlavně (spíš pouze) při prudkém přidání nebo ubrání plynu.

Středové uložení zase bouchá přímo pod podlahou pod sedadly a je taky závislé na přidání/ubrání, takže by mělo být snadno rozeznatelné za jakých okolností a hlavně odkud zvuk vychází.

Samozřejmě můžete mít pravdu. Já jen vycházím z napsaných informací a usuzuju na nejpravděpodobnější věc.

Napsal: sob úno 23, 2008 15:27
od Wenca084
Křížek je v pořádku, uložení je taky v pořádku ( bez vůle ) .

Napsal: sob bře 01, 2008 18:53
od tomikal
hele nevíte někdo jestli vedení lanka na ručku má vést v trubce vrchem přez výfuk nebo spodem? mám ladu 2105 protože mi při jízdě klepe o tu trubku výfuk a dělá to rány

Napsal: sob bře 01, 2008 19:00
od Yellow01
Spodem.

Napsal: sob bře 01, 2008 19:19
od tomikal
jj dík já to skusim nějak udělat abyto neklepalo

Napsal: sob bře 01, 2008 19:20
od Laďuša
A nemělo by se to dotýkat.
Mě se to boužel dotýká a už je ten bowden tam pěkně rozškvařenej, měl bych to asi urychleně řešit, ale stejnak už je asi pozdě.... Takhle ňáká azbestová izolace nebo něco takovýho pro izolaci od zdroje tepla kdyby existovala... :P

Napsal: sob bře 01, 2008 19:35
od Maysner
nesmis met vyfuk tak spadlej. ja sem kvuli tomu dodelaval drzak z pasoviny jeste za katalyzator abych ho vzadu zvedl

Napsal: sob bře 01, 2008 19:39
od Laďuša
Maysner píše:nesmis met vyfuk tak spadlej. ja sem kvuli tomu dodelaval drzak z pasoviny jeste za katalyzator abych ho vzadu zvedl
Tak on je takovej nižší :P Ale víš jak, neni čas, nejsou prostory... :P Spíš přizvednu ten bowden, to bude snažší :D

Napsal: sob bře 01, 2008 20:38
od Majo
ja to davam vrchom
ale tak ze povodny uchyt dam prec a ide to tesne popri podlahe(dorobit uchyt neni veda)