Stránka 2 z 2

Napsal: stř úno 13, 2008 19:19
od Jelen
mohla klidně něco poškodit, co cvrdliká v určitejch otáčkách...

Napsal: stř úno 13, 2008 20:20
od Štěpán
Ale co? Je tam jenom ventil a svíčka... :roll:

Napsal: stř úno 13, 2008 20:25
od Jelen
No a ventil nemůže dělat bordel?

Napsal: stř úno 13, 2008 20:32
od JmJ
Ja nevim jak velka to byla matka a jak velka se dela mezera mezi sedlem a sacim ventilem, ale co kdyz ta matka skace na tom ventilu :-) (jen tak fantaziruju :-) )

nebo proste matka nekde bydli a nemuze tam ani zpatky :P

Napsal: stř úno 13, 2008 20:39
od Štěpán
Já to typuju na rozvody...

Napsal: stř úno 13, 2008 20:45
od Luděk Ondrůch
Též bych se přikláněl k rozvodům, připadá mi to jako málo napnutej řetěz nebo ulomenej tlumič kmitů. Mě drží tlumič kmitů na jednom šroubu (pokud se už neválí ve vaně) protože druhej vypad a ozývají se z motoru podobný zvuky. Budu to muset o víkendu vyměnit :?

Napsal: čtv úno 14, 2008 11:43
od Jimmi
Mě tohle dělalo, když mi praskl napínák řetězu. Kolem 2500 - 3000 otáček téměř ticho. Se staženou pr.... jsem s tím odjel ještě asi 300km domů a pak do servisu. Ale řetěz není řemen.

Napsal: čtv úno 14, 2008 12:48
od Laďuša
Štěpán Getsko píše:
Laďuša píše:Rok výroby? Od 1980 měly OZOuNa s podtlakem ;)
Nevím, jak 2106 - 1600-ka, ale otec má 2103 z 12/1980 a je tam WEBER 2106 ...
Zas sovětská special edition, 1.7.1980 se OZONy začly montovat na poslední auta, a to byly 2103 a 2106....

Napsal: sob úno 16, 2008 22:11
od dmatej
Spálení matičky - na to bych nespoléhal, záleží z čeho jí máš. Rozhodně bych neriskoval omlácení spalovacího prostoru kusem kovu.

Zdvih ventilu podle Jurčenka (str. 34) je 9,728 mm, takže matka tam propadne úplně v pohodě!

Spíš než napínák řetězu praskne tlumič, rachtá to pořádně a můžu potvrdit, že při vyšších otáčkách to přejde (najel jsem s tím asi 120 km po dálnici).
Předstih se ti z ničeho nic většinou nezmění ... za zkontrolování ale nic nedáš, dej si ale pozor na jinou věc: pokud máš vytahanější řetěz, je seřízení "dle normy" špatně a musíš předstih ještě o něco zvýšit (teda ve skutečnosti ho nezvýšíš nýbrž nastavíš správně, ale podle lampy ho zvýšíš).