Stránka 2 z 8
Napsal: úte úno 12, 2008 14:55
od honzat
určítě to prodej
Napsal: úte úno 12, 2008 17:53
od rudo.
Nečíta sa to dobre. Ale ak nie si práve fanúšikom Lady a cena je veľmi dobrá, tak sa jej zbav. Podľa mńa súčiastky v čechách sú na ňu velˇmi drahé a ich kvalita- sporná. Toto by som ti neradil, keby si býval podobne ako ja blízko UA hranice.
Napsal: úte úno 12, 2008 20:15
od plavec
Erik píše:Hlavní rozdíl je v elektronice. Pokud funguje, tak OK. Ale když se Ti něco rozbije, jako že u nových Lad to zase taková vzácnost není
, tak je to horší. Ať už se jedná o elektronické řízení motoru a nebo např. el. stahování oken, centrální zamykání dveří. Já jsem zpočátku s Ladou neměl problémy a patřil jsem k jejím horlivým zastáncům a propagátorů. Když jsem četl tady na fóru, jak se to klukům i Martině sype, tak jsem si říkal, že mám snad jiné auto. A pak se začaly objevovat některé závady, o kterých jsem četl. Přijde mi, že vlastnosti této Lady jsou plně vyhovující (alespoň pro mě), ale poruchovost, kvalita dílů, jejich dostupnost stejně jako dostupnost servisů tohle auto sráží z docela dobré příčky někam dolů. A nemám pocit, že Kalina je v tomhle někde jinde. Bohužel.
S tím naprosto souhlasím, Kdyby byla druhovýroba a pořádný díly a hlavně kdyby se elketronika u tohohle auta nesrala, tak držím hubu, ale už to není ten klasickej žigul-krabice, jak se tam začala strkat elektronika tak se to všechno zkazilo.V Rusku neumí udělat kvalitní elektroniku, toť můj názor.
Co byla pro mě asi největší rána bylo, když mi odešel zapalovací blok, cena byla 10tis.Kč a čekal jsem na něj měsíc, než ho přivezou z fabriky.A to jsem musel jezdit denně do práce. Není tu prostě ta spolehlivost.
Napsal: úte úno 12, 2008 21:06
od zelvotron
Rád bych vám oponoval, co se spolehlivosti týká, ale bojim se, že jak to napíšu, tak se mi něco posere.
Napsal: úte úno 12, 2008 21:23
od Erik
zelvotron: Tak schválně, jestli to funguje
Napsal: stř úno 13, 2008 06:09
od Erik
Tavr, ještě bych to řekl takhle. Jestli jsi zrovna teď nebo v dohledné době nechtěl řešit výměnu auta za jiné a s Ladou nemáš ani neočekáváš žádné problémy, tak si ji nechej. V nejhorším případě provaříš 40 táců. Ale jestli jsi o výměně uvažoval, tak prodej.
Napsal: stř úno 13, 2008 08:56
od Jiri
plavec píše:Erik píše:Hlavní rozdíl je v elektronice. Pokud funguje, tak OK. Ale když se Ti něco rozbije, jako že u nových Lad to zase taková vzácnost není
, tak je to horší. Ať už se jedná o elektronické řízení motoru a nebo např. el. stahování oken, centrální zamykání dveří. Já jsem zpočátku s Ladou neměl problémy a patřil jsem k jejím horlivým zastáncům a propagátorů. Když jsem četl tady na fóru, jak se to klukům i Martině sype, tak jsem si říkal, že mám snad jiné auto. A pak se začaly objevovat některé závady, o kterých jsem četl. Přijde mi, že vlastnosti této Lady jsou plně vyhovující (alespoň pro mě), ale poruchovost, kvalita dílů, jejich dostupnost stejně jako dostupnost servisů tohle auto sráží z docela dobré příčky někam dolů. A nemám pocit, že Kalina je v tomhle někde jinde. Bohužel.
S tím naprosto souhlasím, Kdyby byla druhovýroba a pořádný díly a hlavně kdyby se elketronika u tohohle auta nesrala, tak držím hubu, ale už to není ten klasickej žigul-krabice, jak se tam začala strkat elektronika tak se to všechno zkazilo.V Rusku neumí udělat kvalitní elektroniku, toť můj názor.
Co byla pro mě asi největší rána bylo, když mi odešel zapalovací blok, cena byla 10tis.Kč a čekal jsem na něj měsíc, než ho přivezou z fabriky.A to jsem musel jezdit denně do práce. Není tu prostě ta spolehlivost.
bohužel je to tak. když někde potkám desítku zavzpomínám... je to auto které má duši, a nějak člověku přirostlo k srdci. mít tak 112 coupe na občasné projíždky ...proč ne
ale na denní ježdění do práce a dovolenou ..s přibývajícími kilometry a lety mi došla trpělivost:-(
Napsal: stř úno 13, 2008 21:55
od tavri
Určitě chci auto, který bude zase tak trochu zvláštní. Chci ale zase TOP STAV, tzn., nebouraný, nepoškrábaný, neošuntělý interiér, stáří do 3 let, 1. majitel, servisí knížka, max. 30000 km a ochotný jsem investovat do 120, max. 140 litrů. S výhledem koupě opět na cca 5 let. Takže s těmito nároky, ze kterých slevit nemíním, to může být opět jenom low coast třída. Ideální ta Kalina, je tak krásně vyjímečná, a která "zatím" na trhu není a to ani v Německu za ty prachy.
Teď bych dostal 40, kilo k tomu přihodil a k mání by byl pouze Logan, Lanos, Thalie nebo něco tomu podobnýho a to nechci.
Než tu bude k mání Kalina, tak se mi něco může na Ladě podělat a vyžádá si nějaké investice. Těžké osobní dilema, auto potřebuji, nemůžu být půl roku bez auta.
Kdyby se někdo zbavoval Kalinky, té první dovezené do Čech, tak jdu do toho.
Jiný model Lady tu v nejbližším horizontu nebude, tak snad leda opustit značku. Zkušenosti s desítkou dobré, investice do oprav a údržby minimální, to souvisí ale s DODO (dodělej doma), úspornou údržbou a jak tak sleduji, tak i štěstím.
Napsal: čtv úno 14, 2008 09:19
od Skalouš
Šel bych raději do většího, ale staršího. (po prvním majiteli.) Tříleté auto je pořád ještě hodně "v ceně". 6-8leté je už poměrně levné bez ohledu na jeho stav. Navíc i ceny dílů a jejich dostupnost po vrakovištích je pak větší. Musím konstatovat, že 6 let starej Transit byl jednoznačně dobrá volba. (Citronek opomíjím, neb ten je od začátku pitomost.
Ale líbí se mi.)
Napsal: pát úno 15, 2008 10:53
od Jiri
Tavri, tak levně autak s najetejna 30 000km neseženeš a když jo tak bych to tipoval an nějakou problémovou jebku z koreje anebo dobře maskovanou totalku slepenou a svarenou a v funglovym laku.
s tvým ježděním do 8000km ročeně dáš za 5 let těch 40 000kma to je v pohodě..
co jsou na desítce už kriticky kilometry tak na rozumných autech sttřední třídy není nic co by mohlo být předzvěstí blížících se problémů.
se současnou zkušeností bych se nebál auta co má 150-200 000km jen to nesmí být auto které jako nové soupeří o titul cenový trhák (to šetření MUSÍ být někde videt) !!
napada mě jedno hezky auticko
ktery je docela malo videt (tedy pouze v te karosarske variante)
Peugeot 406 coupe - pokud ti nevadi 2 dvere..je to krasnej kus.. vykasli se na nejsilnejsi motory - sice by sis mohl pokecat se Sskalousem jak to jezdi 230 ale taky co stoji rozvody atd...
me by stacili 2litr...
Napsal: pát úno 15, 2008 11:50
od Skalouš
Rozvody 12000kč, výfuk 30000kč, koule 15000kč..... atd.
Běžný 1,8-2,0l je rozhodně z ekonomického hlediska super volba.
Napsal: pát úno 15, 2008 12:42
od Štěpán
Skalouš píše:Rozvody 12000kč, výfuk 30000kč, koule 15000kč..... atd.
Běžný 1,8-2,0l je rozhodně z ekonomického hlediska super volba.
Nějak tak podobně to taky vidím...
Napsal: pát úno 15, 2008 21:48
od plavec
Jiri píše:levně autak s najetejna 30 000km neseženeš
Na Sadský budou prodávat 112ku a je po prvním majiteli u nich servisovaná, bezva stav, barva myslím červená, ale cenu jsem už zapoměl.Ale hlavně oni tam to auto znají.
Napsal: pát úno 15, 2008 21:49
od Křečík Barbuška
plavec píše:Ale hlavně oni tam to auto znají.
Jestli ho znají "hodně" je to špatně.
Napsal: sob úno 16, 2008 08:46
od radek mb
Koko Loko píše:plavec píše:Ale hlavně oni tam to auto znají.
Jestli ho znají "hodně" je to špatně.
Nebuď takovej negativista
třeba ho tam dobře znají jen kvůli pravidelným prohlídká,po kterých servis majiteli ohlásí,že auto jest absolutně bez závad
to Tavri:jak by někdo řekl "bílá desítka",okamžitá asociace pro mě je Tavri.Nechci ti rozmlouvat prodej auta,ale uznej,že teď,kdy na srazy jezdí desítkářů víc,je škoda to auto poslat do kopru