Stránka 2 z 4

Napsal: sob bře 08, 2008 15:13
od Martin H.
Mám podobnou zkušenost, když jsem byl na DI přihlašovat nivu na sebe a nemístně jsem se zeptal příslušného pracovníka magistrátu na dovoz nového žigula z Ruska. Následoval neskutečný údiv!! Takových krásných "imperialistických" aut všude kolem okolo a pán by chtěl auto z Ruska?? Bylo mě vysvětleno, že to není v dnešním kapitalismu zrovna chytrý nápad a abych si radši koupil něco ze západu...
Na ND ho přivézt by možná šlo, ale přestoupit troje hranice bez patřičné "bumášky" a dostatečného namazání příslušných úředníků a konexí to asi není vůbec reálné.?

Napsal: sob bře 08, 2008 15:25
od Honza 21061
Co si to vůbec dovolují?? A zejména tihle úředníci, kteří zrovna o tom jejich kapitalismu (viz. gaučing místy od 14 hod.) tak můžou mluvit... :evil:
Nicméně já myslím, že by to šlo. Samozřejmě převozová čísla jsou převozová čísla- oficiálně pouze dopravit z autosalonu na nejbližší DI, kde se dá na značky. Na žádné projíždění se, to není.
Já s podobnými věcmi nemám vůbec zkušenosti, ale myslím, že by vůbec nebylo třeba "podmazávat" nikoho, pokud by auťák přišel na podvalník a jel. V Rusku jim je jedno, kam si vezu to Euro -5, pokud z toho zaplatím clo, v zemích tranzitu by jim to mělo být jedno také, protože to tam nepřihlašuju, ale jen převážím a u nás by se mohl provést výše popsaný postup...

Napsal: sob bře 08, 2008 15:57
od Martin H.
No každopádně by to byla bomba! :) Objevit se pak na STK s úplně novým žigulem na papírech starých víc jak 20let. :D To by asi zírali... :D

Napsal: sob bře 08, 2008 16:05
od Honza 21061
Ať si pozírají na další stránky- výměna karoserie, motoru... :wink:
Jo, kdybych tak měl těch 150- 200 tis. tak by mi už stálo za to nasbírat o této věci co nejvíce informací, případně se pokusit splnit si sen o novém Žigulu. (a potom chodit kolem a dosazovat starší chromované doplňky, oblepovat dřevěným dekorem apod. :D )

Napsal: sob bře 08, 2008 20:06
od mayo456
noo na to aby clovek doniesol taketo auto ako nove za taku sumu musi byt poriadny fanatik lebo za tie prachy sa uz daju kupit auta sice starsie ale za to v inej dimenzii.Kazdopadne by to ale bolo zaujimave.POkial viem tak VAZ2105,2107,2104 sa normalne robi ale ci aj 2106 to uz neviem.mylsim ze ich uz mali prestat robit teraz niekedy.A ked uz by niekto chcel take auto,podla mna by stacilo ist aj na ukrajinu do nejakeho väcsieho mesta.

Napsal: sob bře 08, 2008 23:38
od Laďuša
Honza 21061 píše:Také jsem toužil po novém Iž-2106, pokud se ještě vůbec někde vyrábí...
Lada 2106, tou dobou dělaná v Iževsku, se přestala vyrábět 31.12.2005 :wink: :cry:

Napsal: sob bře 08, 2008 23:44
od Honza 21061
Jen se neboj... oni ji určitě ještě někde dělají. :) Nedávno jsem někde viděl nabídku... ale nevyznal jsem se v tom a třeba byla starší...

Napsal: sob bře 08, 2008 23:51
od Cory
Nova 2106 by bodla. Tusim, ze v Izevsku sa do nich montoval motor 1,45 mpi, ale co je na tom pravdy....

Napsal: pon bře 10, 2008 08:19
od radek mb
S myšlenkou dovézt si novou 2107 z Ukrajiny a pak jí přihlásit na staré papíry jsem se zaobíral také.Dospěl jsem k názoru ,že to není nereálné a že by to měla jít.Prostě klasická přestavba karoserie a číslo motoru se už nemusí psát.
O trojích hranicích to také není,jak psal Cory,dovézt auto z Ukrajiny,to jsou jedny hranice,dál už je Schengen.
Zde se jedná o finance.
1-Kurs dolaru je příznivý,takže nová 07 by vyšla tak na 120 tisíc kč.
2-chce to někoho,kdo se dovozem aut zabývá,to jsou zas peníze.

Vcelku v tom až tak obrovský problém nevidím.

Napsal: pon bře 10, 2008 15:36
od mayo456
no aj keby ste nasli dakoho kto sa tym zaobera otazka je, ci by do toho siel.predsa len je pre neho riziko a aj keby siel tka koli riziku si za to vypyta poriadnu palku.

Napsal: pon bře 10, 2008 15:53
od Cory
V ubli by to az taky velky problem nebol. Jeden predavac ND z UA dovaza ziguliky (po suciastkach) zo SR na UA. Stacilo by,keby to islo cez neho, ukrajinskym colnikom by stacilo 100 hrivien a na nasej strane mat doklad o tom, ze tovar nepresiahol hodnotu 7500 Sk.

Existuje este lepsi sposob, trosku zlozitejsi, ale za to bezpecnejsi - staci zistit, aka je farba buducej karoserie a podla toho prestriekat (hoci aj sprejom) staru kasnu a prepisat farbu v TP. Vybrat sa na UA, stare auto tam nechat (predat), sadnut do noveho a hura domov.Ani na UA strane a ani na SR strane sa cisla nekontroluju!!! :wink: Skoda ze nemam peniazky :cry:

Napsal: úte bře 11, 2008 02:46
od Honza 21061
Nová 2106... Zřejmě už nesplnitelný sen. :cry:

Jeden test: http://autolenta.ru/28.html (až na to, že tomu vůbec nerozumím...)

Napsal: úte bře 11, 2008 12:13
od Michal Pokorný
Honza 21061 píše:Nová 2106... Zřejmě už nesplnitelný sen.
No, buď rád. Mám takový dojem, že by si ještě rád vzpomínal na tu svoji letitou 21061.
Myslím si, že tyto vozy asi byly "šity horkou jehlou". Stačí mi podívat se na VAZ 2104 z druhé poloviny 80. let a na o deset let mladší 21044 - velký rozdíl. Ta 21044 je hlavně pokud jde o karosařinu a i jiné části dosti ošizené vozidlo.
Nechci ani domyslet jak by na tom asi byla nová 2106 - myslím, že pěkná by byla do prvního deště :?

Napsal: úte bře 11, 2008 13:39
od Atex
no nechat si tak na starym kopyte udelat skelet 06 z pozinku.. to by byl dorticek :-P

Napsal: stř bře 12, 2008 11:16
od Majo
neviem na co by ste chceli cele auto. Podla mna by stacilo doviezt samotnu karoseriu a tu si poriadne nalakovat a vsetko do nej nahadzat podla vkusu. Tak mate istotu ze to aj nieco vydrzi a nebude to ani tak boliet.

Teda uplne najlepsie je zohnat si tu fungl novu karoseriu este zo socialistickych zasob 20km od domu, no ale ok, uz neprovokujem :mrgreen: