Stránka 2 z 2

Napsal: čtv úno 07, 2008 19:36
od Tom007
to ne dvojtakt klasika je namichanej s olejem,takže 1 ku 40ceti tam poleti furt a chcipneš ho sytičem uchlastaš ho udusiš ho a rano na 1 brnknuti a hlavne tam je bohaty olej film pro mazani a vylepši vytěsni kroužky na start.On ten 2takt ,když je v pořadku a jezdiš s rozumem,ale musiš ho prostě točit,tak dokonale spaluje a vyfuk maš ve vnitř čistý a za jizdy nekouři.Takova vyjjeta nesmrtelna 105,kouřila a smrdela vic a brala mi 1.5litru petlahev oleje z prace na 200 km.Ten sytič na start a rozjeti na učitou rychlos a otačky vychytneš u 105 jsem to roztahl asi na 70 za 4 atam bylo to misto bez skubani bez sytiče,to par metru za barakem.jizda bez přidavani ubirani.Si pak na křižovatce musiš přidadavat nohou ,nebo daš sytič na moment.Ja ho jednou nesundal,vyjel jsem v mrazu a po 400 metrech jsem si na ledovce malem rozbil rypak on te ten sytič pekně dokaže tlačit kupředu.Přede mnou se zle mazirovali a ja jen přidal a kličkoval mezi nima a ruce už zamotané ,pak mi to tepr došlo a plesk jsem po sytiči.On niči motor a může i vic.

Napsal: pát úno 08, 2008 03:08
od Honza 21061
Tom007: Ten Tvůj první Trabant šel chcípat sytičem, ale ten, se kterým jsem jezdil já, nešel ani při teplém motoru, otáčky se zvyšovaly- myslím, že to bylo asi lepší, když se to neuchlastávalo.
Toho jsem vypínal tak, že jsem vytáhl sytič na půl a jakmile se začaly zvyšovat otáčky, rychle jsem vypnul klíček.

Naskakoval na jediné škrtnutí startérem, nikdy mi nechytalo žádné auto lépe, jako tento Trabant. :)

Napsal: pát úno 08, 2008 09:21
od Tom007
to jsme ho rozesraly,zahřatej motor musi sytičem chcipnout.kdo trabanta při odstaveni nechcipe sytičem tomu ten motor nevydrži.Za 1 leppe chyta a pak ma dostatek oleje pro start a ten vlastne nejvic niči motor.A prej ty prvni karbecy byly nejlepši.Nemci dali sytič i na Simsona ,taky pak chytil lepe než fichtl.Taky se motorky v lete chladily jizdou s kopce bez zapal.s plnym plynem a kvaltem.Ono ,třeba nahoře na kopci už takzvaně zvonila,pak jsi to zchladil.Ta volnoběžka tam je u trab.,aby to lidi brždenim motorem nezadřeli velke otačky a minimum oleje.Kdyby,bylo mazani nezavisle,tak by zase to chcipani sytičem motor ničilo,takže neco mezi nejde ani u jednoho.Nejhorši byly dědkove co pro jistotu mazali 1ku 20,a jezdily 60.Za takovym 2taktem jet je hrůza,Trabant musi letět jako vitr,musi udělet 130.jinak je špatnej.

Napsal: pát úno 08, 2008 22:34
od Stanley__001x
Čím Trabant rychleji jede nad kilo, tím podle mích skušeností je ten motor veselejší, má větší vůle a proto se roztáhne to takových otáček. Záleží na nastavení předstihu, taky jsme nastavili trabanta že jel stále 120 Km/h, ale když přišel kopec už nejel, i motorek jsem šteloval více na tah než rychlost. Karbec 1-1 je podle mnoho lidí nejlepší, já se stím včak neztožňuju, záleží na jeho nastavení, stejně vede u mne jikov :twisted: . A před chcípnutím dát trábovi cůcnout není taky podle mne ta nejzlatější cesta, pro chcípání většinou použiju spínací skříňku a ještě se nám za pět let našeho trabantění žádný motor nerozsypal a chytá na cvrnknutí.

Napsal: pát úno 08, 2008 22:51
od Honza 21061
Ona je to opravdu dobrá věc, krátce zvýšit směs před vypnutím a to i u Wartburgů samozřejmě. :roll: V neposlední řadě bohatší směs s olejem= ještě více snížené tření při ranním startu, tj. ještě větší posunutí výhod dvoutakta oproti čtyřtaktům.

Napsal: sob úno 09, 2008 10:13
od Tom007
dokonce to máš dano i výrobcem,dneska to už málokko vi.