Stránka 2 z 3

Napsal: ned led 06, 2008 18:24
od Malda
JmJ píše:Ad stary termostat. Byl nalezen pod vrstvou papiru a cockove kase s parkem. Je cerny jako bota, zadna vyrazne cisla na nem nevidim, v jednom miste snad cislo 80, coz by bylo dobre zjisteni, ale mozna je to cislo 30, coz asi znamena polocas rozpadu.
V tom pripade by si mel unikatni dil a mohl bys ho prodat ze nehorazny penize :wink:

Napsal: ned led 06, 2008 18:46
od Honza 21061
JmJ: Nechci Ti kazit náladu, ale mám obavy, že už to číslo asi přesně nevyluštíš, zbytečné odbufetovávat tu čočku. :pukeright: :) Jedině snad by mohlo pomoci Tempo apod. Pokud je toto číslo vyražené na čele spodního dílce, je to zaručeně 80 a je to teplota počátku otevírání. 8)

Odvzdušnění je nejlepší po bezpečném ohřátí a otevření okruhu chladiče a několikrát opakovaném velkém zvýšení otáček při sundaném víčku chladiče+ možno ještě promačkat vrchní hadici. Samozřejmě i otevřeném ventilu topení. (můj způsob, existují i další)

Napsal: ned led 06, 2008 20:21
od JmJ
Po oskrabani nekolika vrstev, kdy sem mel dojem, ze ryju do historie, jsem nasel:

80 stupnu Celsia, MADE IN USSR.

Motorem sem tocil, hadice sem za behu mackal, topeni je otevrene. Zadna kapalina mi neprebyla. Z toho soudim, ze luft tam snad neni. I kdy v teto operaci jsem pomerne bezraden.

Napsal: čtv led 10, 2008 16:32
od JmJ
Takze snad je vse pozitivne uzavreno.

Poridil sem termostat nemecke vyroby MotorRad za neco mene nez 400 CZK. Foma ho s mou malou pomoci vymenil a teplota se zatim uspokojive drzi na polovine budiku, tedy tam kde ma. Perlickou na zaver je, ze ten termostat, co sem mel puvodne byl na 80 stupnu, ten, co sem si dal jako nahradni byl na 83 a ted hadejte na kolik je ten fungl novy ...
.
.
.
82 ! :-)

Jak pravil Foma, nezbyva tedy nez doufat, ze MotorRad bude mit motor rad :-)

Napsal: čtv led 10, 2008 16:35
od Drobek81
Ty si expert...co dodat, neznat Tě tak neuvěřím :wink: :lol:

Napsal: čtv led 10, 2008 17:33
od Marek
HÓSANA !!!!!

A pak že nebude chladit..................................!

Napsal: čtv led 10, 2008 18:01
od FOMA
JmJ má pořád něco trochu jinak...většinou se auta přehřívají nebo prostě netopí a jemu..... :?: ....sice topilo jakžtakž jenže teploměr stále ukazoval téměř bod mrazu :lol:
Laik se diví a expert žasne.... :lol:



PS: on takové situace prostě přitahuje :D

Napsal: čtv led 10, 2008 21:08
od rosta
ja jsem koupil termostat zn. WEGO a je bezproblémový otevírá při 80 stupních. budík vyleze na 90 a v zimě se ohřeje tak po 5 km

Napsal: pát led 11, 2008 10:44
od JmJ
Ja za to nemuzu, to mam po rodicich :-( :-)

Uz sem uvazoval, ze Werglovi koupim salu, cepici a rukavice, aby mu bylo tepleji :roll:

Napsal: pát led 11, 2008 15:32
od minosk
FOMA píše:JmJ má pořád něco trochu jinak...většinou se auta přehřívají nebo prostě netopí a jemu..... :?: ....sice topilo jakžtakž jenže teploměr stále ukazoval téměř bod mrazu :lol:
Laik se diví a expert žasne.... :lol:

PS: on takové situace prostě přitahuje :D
No mne sa chova ten bazmek presne rovnako, pride na rozhranie biela-zelena, tam zostane a nepohne sa kym nevypnem motor.
Jediny krat som ho dostal do zeleneho pola bol pred tyzdnom na parkovisku pri Juvente po troche driftovania, to som tiez prv cudoval ze co to vpredu huci a ona ta sahara vazne spina .... :twisted:

Asi kupim novy, da sa nejako zistit ake maju tie termostaty rozsahy resp. pri akej teplote opat uplne zavru. neukamenujte laika :)

Napsal: pát led 11, 2008 15:42
od Křečík Barbuška
Co máš za stroj, u mě (07) je standard 1-2 mm za přechodem bílá zelená, samozřejmě se zakrytou maskou při jízdě ucpaným městem či mimo když tomu naložím leze dál.

Napsal: pát led 11, 2008 15:48
od Drobek81
Nebuďte všeci ja Ítý... pokud to topí a chladí(sepne sahara) bez problému tak do toho nehrabejte. Jen když to najednou začne lézt moc nahoru nebo dolů tak to řešte. U plečky 07 je to opravdu těsně za rozhraním bílá/zelená ale to není vada. Někteří jedinci se sklonem k ideálnosti mají zafixováno od přírody, že co funguje to musí rozdrbat... :roll:

Napsal: pát led 11, 2008 16:41
od JmJ
Drobek81 píše:Nebuďte všeci ja Ítý... Někteří jedinci se sklonem k ideálnosti mají zafixováno od přírody, že co funguje to musí rozdrbat... :roll:
pche, to si budu pamatovat! :?


:P

Napsal: sob led 12, 2008 11:18
od minosk
Koko Loko píše:Co máš za stroj, u mě (07) je standard 1-2 mm za přechodem bílá zelená, samozřejmě se zakrytou maskou při jízdě ucpaným městem či mimo když tomu naložím leze dál.
21044i
No prave, ja som ju za tym rozhranim videl dalej iba raz a to bolo po 15 min driftovania, proste to vyzera ako by mi termostat spinal dobre iba pri prilis nizkej teplote. Chova sa to tak od kupy bez ohladu na vonkajsiu teplotu, zatial vyskusane pri vonkajsich teplotach +20°C az -20°C. Zakryty chladic som zatial nemal.
Drobek81 píše:Nebuďte všeci ja Ítý... pokud to topí a chladí(sepne sahara) bez problému tak do toho nehrabejte. Jen když to najednou začne lézt moc nahoru nebo dolů tak to řešte. U plečky 07 je to opravdu těsně za rozhraním bílá/zelená ale to není vada. Někteří jedinci se sklonem k ideálnosti mají zafixováno od přírody, že co funguje to musí rozdrbat... :roll:
To je relativne, ten motor je stavany na nejaku prevadzkovu teplotu a ked dlhodobo pracuje pri 65-70C tak mu to neprida ani na zivotnosti, ani na vykone, ani na spotrebe...
IMHO vymenou termostatu sa toho da pokazit asi tolko ako castejsimi vymenami mot. oleja.

Napsal: sob led 12, 2008 12:53
od Michal Pokorný
minosk píše:No mne sa chova ten bazmek presne rovnako, pride na rozhranie biela-zelena, tam zostane a nepohne sa kym nevypnem motor.
mám už druhou 21044 a u obou to bylo takto