Cyklovač stěračů
Moderátor: Moderátoři
Postupuj podle odkazu co Ti napsal Maysner a podle schématu co tam má Majo. Kvůli přiblblému cyklovači z Feldy nebude nutné tady popsat 5 stránek a zbytečně kolem toho planě žvanit jak je tady zvykem. Majo tam akurát zbytečně přidal relé, není ho potřeba - je v cyklovači, jeho vývod 53 M je silový přímo na motor stěračů.
Prvně zjisti čím se motor stěračů ovládá a jak je zajištěn rozběh motoru. Většina dnešních motorů má přivedeno stálé +12V a ovládá se mínusem. Tady zřejmě tomu bude naopak, podle Majova schématu je motor ukostřen, ovládá se tedy + napětím.
Postav cyklovač před sebe na stůl kontaktami k sobě tak, aby tenký kontakt byl nalevo dole. Nahoře uprostřed je kontakt 15 - připojíš ho na spínací skříňku, kde po zapnutí zapalování je +12V.Připojení je silové, teče tady proud motoru.
V střední řadě vlevo je kontakt 31 - připojíš na kostru. Kostra je silová.
Uprostřed je kontakt 53S - připojíš ho na dojezdový přepínač motoru tam,kde přepínač odpojí motor při doběhu a připojí +12V. Jinak nebude možný příští rozběh motoru.
Vpravo je kontakt T - dává +12V na motůrek ostřikovače.
Vlevo dole je tenký kontakt I - připojíš ho na přepínač stěračů, kde při zapnutí je +12V
je to ovládácí signál pro prodlevu cyklovače.
Kontakt dole uprostřed 53M - připojíš na přepínač stěračů tam, kde při zapnutí se odesílá +12V na motor stěrače.
Takže tak.
Prvně zjisti čím se motor stěračů ovládá a jak je zajištěn rozběh motoru. Většina dnešních motorů má přivedeno stálé +12V a ovládá se mínusem. Tady zřejmě tomu bude naopak, podle Majova schématu je motor ukostřen, ovládá se tedy + napětím.
Postav cyklovač před sebe na stůl kontaktami k sobě tak, aby tenký kontakt byl nalevo dole. Nahoře uprostřed je kontakt 15 - připojíš ho na spínací skříňku, kde po zapnutí zapalování je +12V.Připojení je silové, teče tady proud motoru.
V střední řadě vlevo je kontakt 31 - připojíš na kostru. Kostra je silová.
Uprostřed je kontakt 53S - připojíš ho na dojezdový přepínač motoru tam,kde přepínač odpojí motor při doběhu a připojí +12V. Jinak nebude možný příští rozběh motoru.
Vpravo je kontakt T - dává +12V na motůrek ostřikovače.
Vlevo dole je tenký kontakt I - připojíš ho na přepínač stěračů, kde při zapnutí je +12V
je to ovládácí signál pro prodlevu cyklovače.
Kontakt dole uprostřed 53M - připojíš na přepínač stěračů tam, kde při zapnutí se odesílá +12V na motor stěrače.
Takže tak.
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Dal by sa tento cyklovač použiť do Lady ? http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=106
[ Komentář přidal: Vašátor: so prosinec 15, 2007 20:59 ]
Ano, dal.
[ Komentář přidal: Vašátor: so prosinec 15, 2007 20:59 ]
Ano, dal.
Naposledy upravil(a) Marek89 dne sob pro 15, 2007 19:59, celkem upraveno 1 x.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Nejjednodušší je sehnat z Poláka, Aleš za něj chce 70Kč a je to připoj a funguj.
Mám dotaz - měnil jsem motorek, šteloval jsem mechanismus. Jelo to v pohodě, ale vlivem špatného nastavení táhel se mi to jednou kouslo, pak jsem to opravil, ale od té doby se mi občas stane, že stěrače po zapnutí jedou furt, nereagují na páčku, prostě pořád valí. Přestanou buď samy třeba po 15-ti minutách nebo zbrzděním raménka ručně.. Na co se mám kouknout?
Mám dotaz - měnil jsem motorek, šteloval jsem mechanismus. Jelo to v pohodě, ale vlivem špatného nastavení táhel se mi to jednou kouslo, pak jsem to opravil, ale od té doby se mi občas stane, že stěrače po zapnutí jedou furt, nereagují na páčku, prostě pořád valí. Přestanou buď samy třeba po 15-ti minutách nebo zbrzděním raménka ručně.. Na co se mám kouknout?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Robi to dobehovy spinac v prevodovke stieracoveho motorceka. Je velmi kratko vypnuty a ked idu stierace rychlo tak aj ked sa rozpoji, tak motor zotrvacnostou prebehne dalej a znovu ho zopne. Len si teraz nepamatam ci sa da nastavovat (s100 mala zvonku skrutku, ktorou sa dal pekne nastavovat) Asi to bude chciet rozborku a napruzit kontakty.
Roman
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Acibuk, 70kč ale poštovne stojí okolo 170kč a to je trocha drahé.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
No, řekl bych, že i za 240 by se to vyplatilo, než se patlat s něčím z felcky..Ale 125p se nevozily jen do ČR, že, takže obvolej pár vrakáčů..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
O svátcích budu doma sám takže si pod.....teda NA stůl nadělím motor sťeračů , páčky a paměťový cyklovač z Feldy (musím koupit)"AEV 2062" a po svátcích dám vědět se schématem jak to dopadlo.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Takže až po novém roce . Oběhl jsem všechny krámy v LTM a okolí a někde ani nevědí že to vůbec existuje ! Na OUKRU je mají po 10ti koruně ale tam nejsem registrován a na vrakoviště pojedu až po novém roce . Mají tam asi 20 felícijí nebouraných dovezených z anglie (vpravo řízení)všechny z roku 2000-2003 diesel i benzín. Tak jich vemu víc.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Včera jsem byl v Mělníku a "očesal" jsem všechny elektronické "krabičky" v dosahu . Cyklovače (AEV 2062) a jiné centrál , imob. atd.. Plnou náruč za 100kč
Mám k ciklovači AEV..katalogový list , takže bude záhy schéma pro Ladu 01-07 . Jen musím "extrahovat" schéma zapojení okruhu stěračů Lady (nemáte někdo?)
Mám k ciklovači AEV..katalogový list , takže bude záhy schéma pro Ladu 01-07 . Jen musím "extrahovat" schéma zapojení okruhu stěračů Lady (nemáte někdo?)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
kdyz si s tim budes hrat nevyzkousis taky zda pujde zrychlit tu druhou rychlost steracu? nevim jestli toto taky dela cyklovac nebo jinej obvod ale u lady jsou sterace strasne pomaly
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno