Stránka 2 z 2

Napsal: pát led 04, 2008 23:07
od čmelák
preco si taky zly_? nekde treba zacat tak preco nie od konca

Napsal: sob led 05, 2008 00:37
od Miči
no jo, je to věda ty motory, ale jak jsem psal už se znova nechci "napálit", jsou to drahý experimenty

Napsal: sob led 05, 2008 11:40
od Atex
Trevor píše:otom nikto nepochybuje ale tie ti bez dalsich uprav pomozu ako stierace na ponorke
naopak si ja myslim ze ladene svody pro lepsi odvod maji zasadni vliv, treba filtr fakt nema asi moc vyznam bez vyfuku, ale tydle svody bez filtru neco ovlivni..

Napsal: sob led 05, 2008 12:25
od čmelák
naco ti je lepsi a ucinejsi vyplach motora ked ho nekrmis? :ANAL:

Napsal: sob led 05, 2008 13:26
od Pool
Maysner píše:porid si bavlnenou vlozku. nova stoji sice cca 1700,-
Za 1500,- jsem dostal motor 2103 a to mi přidá 11kW :wink:
Než se trápit s úpravama, tak raděj sežeň silnější motor. Potom pokud ještě budeš mít dost peněz, tak si nech snížit hlavu. To jsou nejúčinější úpravy. Ostatní je buď drahé a náročné (vačka, turbo...) nebo málo znatelné na výkonu (sání, výfuk...)

Napsal: sob led 05, 2008 14:06
od Little Red Riding Hood
Pool píše:nebo málo znatelné na výkonu (sání, výfuk...)
taky že jo, vejfuk je znát hlavně na krouťáku..

Napsal: sob led 05, 2008 19:12
od Ondra 07
Little Red Riding Hood píše:vejfuk je znát hlavně na krouťáku..
A o to hlavne jde, jak psal autor tematu nahore ze chce zvetsit pruznost motoru a nevi jak se tomu rika... Tak presne tomu se rika kroutici moment, udavany v ňůůůtn-metrech. A o zavislosti kroutaku na vykonu a naopak tu uz byla rec, nekteri rikaji ze je to dokonce funkce.