Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Jo, kdyz tomu nijak extra nepomaham a autostoji 2 - 3 dny tak startuju taky na 3x. Na tom nic extra neni :-). Pokud to chytne na 1 - 3 otoceni motorem, tak v tom velky problem nevidim. Nastartuju, zdechne. Chvilu pockam, jednak skrze baterku kdyz je kosa a druhak dam motoru cas, at se zvencne z toho teplotniho soku :-). Nahodim to podruhe, kdyz drzi jedu, kdyz zdechne, tak potreti (oboji uz jen na sytic, bez plynu na prvni drc) a jedu :-)

Horsi by bylo, kdyby si tocil motorem jak blby, aby to vubec chytlo, to bych videl jako podstatnejsi problem.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To jsi ještě neviděl, když nezvládnu první studený start na LPG a zahltím motor plynem, sešlápnu plný plyn, sytič zamáčknu, levá ruka na přepínači LPG/benzín, kterou vypnu dodávku čehokoliv, pravá prostrčená volantem na spínačku. Točím motorem dokud se neodvětrá a pak když na zředěný LPG chytá ihned zapínám spínač na LPG a povytahuji sytič a samozřejmě nadávám jak špaček, protože v průběhu akce naskočí rádio a já neslyším okamžik nabíhání motoru na ochuzenou směs.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

:lol: :lol: :lol: Tím se taky asi vysvětluje tvoje potřeba mít v autě 05 volant. S origo 07 bys ani nenastartoval. :mrgreen:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Marek
Příspěvky: 5271
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Koko Loko píše:To jsi ještě neviděl, když nezvládnu první studený start na LPG a zahltím motor plynem, sešlápnu plný plyn, sytič zamáčknu, levá ruka na přepínači LPG/benzín, kterou vypnu dodávku čehokoliv, pravá prostrčená volantem na spínačku. Točím motorem dokud se neodvětrá a pak když na zředěný LPG chytá ihned zapínám spínač na LPG a povytahuji sytič a samozřejmě nadávám jak špaček, protože v průběhu akce naskočí rádio a já neslyším okamžik nabíhání motoru na ochuzenou směs.


Proto se má studený motor startovat na benzin !!! :P :P :P
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
fakír
Příspěvky: 82
Registrován: úte čer 26, 2007 10:52
Bydliště: Desná v Jiz.horách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fakír »

Proto se má studený motor startovat na benzin !!! :P :P :P[/quote]



To asi jo, ale já třeba nemám problém ani v mrazu ( teď jsem startoval a bylo -9 ) nastartovat na LPG vytáhnu sitič 2x cvaknu sitičem u LPG 3x otočí motorem a už to vrčí a o nějakým seštelování se může motoru jenom zdát.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Marek píše:Proto se má studený motor startovat na benzin !!!
Já vím, ale jsem takový prosťáček, ono z 95% to vyjde, ale třeba dnes mi to těsně po startu při vyjíždění vlivem jezdecké chyby chcíplo a přihlíživší si ťukali na čelo proč ten magor to furt točí jak nějakou škodovku neb se prostě nedařilo a já rezignoval a nechal startér natáhnout benzín. :mrgreen:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Marek
Příspěvky: 5271
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Já jsem v minulosti taky neměl problém startovat na LPG i ve velkém mrazu. Neříkám a nikdy jsem neříkal, že to nejde a stejně tak jsem nikdy neříkal, že se to nesmí. Jen říkám, že se to nedoporučuje z důvodu, který tu Koko Loko už nastínil - může se z jakéhokoli důvodu stát, že LPG zamrzne (buď přímo v mixu nebo v reduktoru) a potom jsou velké potíže. Pokud zamrzne jen reduktor, lze celkem pohodlně nastartovat na benzin (reduktor po pár stovkách metrů rozmrzne a jede se dál). Horší situace nastane v případě, že LPG zamrzne v mixu (zamrznou klapky karburátoru a musí se čekat několik desítek minut, než to samo vyprchá do atmosféry).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Ad Pajasův problém: Přesně takto trpím už 2 roky já a začalo to za několik měsíců po koupi auta, předtím chytal na první škrtnutí (léto)! A to dokonce i když předtím napumpuji benzín ruční páčkou.
Otočím klíčkem, za vteřinu motor blafne, pustím tedy klíček a vzápětí zdechne. Otočím podruhé- to samé. Otočím potřetí- už se uráčí běžet a držet...
Někdy se nenechám zmást a startér držím i při blafání motoru a když dvakrát "vyštěkne" při třetím vyštěknutí pustím klíček, protože mám jistotu, že už poběží. :?
Celou dobu žiju v domění, že to bude mít souvislost s vadnými zpětnými ventilky v čerpadle a padajícím benzínem (teplý start mám také hodně problémový)... Může být? :roll: Slibuji si od koupi nové pumpy, že tyto problémy zmizí...
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Môj rituál štartovania je asi takýto:Otvorím kapotu,napumpujem,vytiahnem sytič,pomodlím sa a otočím kľúčom.Ak modlitba zabrala,motor okamžite naskočí.Ak nie,prichádza na radu roztlačenie(skúšal sa už niekto sám roztláčať?),keďže baterka zvláda len 1 štart(aj to predtým musí ísť na nabíjačku).Kým som mal dobrú baterku,motor chytal aj bez pumpovania,ale trvalo dlhšie,kým naskočil.Ale jedna vec je zaujímavá.Predtým aj po dlhšej odstávke(týždeň a viac),to bez pumpovania naskočilo.Ale teraz stačia aj dva dni a bez pumpovania to nejde(aj s dobrou baterkou).
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Přidám vám námět, jak startuju já. Když auto stojí tak 7, max. 8 dní, na ruční pumpování kašlu, našlapu plynovým pedálem metodou - čim víc dní, tím víc sešlápnutí - tj.1den-1sešlápnutí, 3 dny-asi 5 sešlápnutí, 7dní.asi 10 sešlápnutí. Pak vytáhnu sytič naplno, a chytne to většinou na brnk. Zhruba v 50ti% to zase hned chcípne, a druhý brnk je už na jistotu. Po pár vteřinách jde sytič na asi 2/3, po minutě na půlku, a po nějakých 3 minutách jízdy to jde bez cukání bez sytiče.

Jestli benzín zapadá skrz čerpadlo, tak se mě neptejte, kde se tam pak bere, když jen našlapu pedálem. Nevím. Ale funguje to. :P
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Koko loko popsal přesně a výstižně start na LPG když se nedaří nebo po 100 metrech Ti tan někdo vběhne a chcípne to - a čím rýchlejc zareagujete tím kratšídobu tam nebudete za "blbce"(úměra není přímá ale exponenciální). A u mé 043 je to "opepřeno" 11 let o nepřítomnost nádrže a jiných částí v autě potřebných k pohonu tou drahou kapalinou co jí nazývají benzín
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Modifikovaný start ala Saša:Pouze LPG, benzín v autě není.

Podržím LPG sytič cca 1 - 3 vteřiny dle teploty (chce to odhad)
Povytáhnu sytič přesně da tloušťku ukazováku.
Točím startérem a současně držím LPG sytič. Většinou 2 - 3 otočení, pokud netrefím LPG sytič, točím cca 4-5 sekund, pak sytič vypnu a lehce přidávám plyn... každé ráno do práce, no problemo.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Start na benzin. ( pro motor z lady )
Otocim klickem, motor blafne a zase chcipne. Potom zase otocim klickem a tocim starterem motor, dokud nenatlakuje olej ( nezhasne kontrolka ). Jakmile zhasne kontrolka tlaku oleje, vytahnu sutic na maximum a otocim klicek a po dvou az trech otackach to chytne. Potom akorat uberu sytic tak, aby mel motor volnobezny otacky kolem 900 az 1000 rpm.

U itala je to trochu jiny a lehce slozitejsi.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Ehh, jste to ale herci - nač ty zbytečné komedie kolem startování ?
Sednu , otočím klíčkem, nestartuju a jedu . V případě 2101 : sednu, vytáhnu sytič , otočím klíčkem, nastartuju, sytič kousíček zastrčím a jedu.
Pravda, 2101 startuje o něco lépe - chytá tak na první otočení startéru, to u 21044 se startér trochu proběhne. Ale žádné žádné rituály nejsou potřeba :P
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Štěpán Getsko píše:
U itala je to trochu jiny a lehce slozitejsi.


Mi povidej, kdyz tam este nemam ani sytic... btw ted po me nekdo hodil pri startovani vajicko
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“