Stránka 2 z 5
Napsal: pon pro 03, 2007 21:23
od Vašátor
Marek píše:Vašátor píše:Mně takto "opravený" válec vydržel 10 000Km s občasnou vynechávkou, když někdo držel spojku moc dlouho u podlahy.
Připustil bys toto i u válce brzd ???
Já měl za to, že se bavíme o spojce ...
Napsal: pon pro 03, 2007 21:24
od fakír
A kvalita od vašenkova? a Dodací lhůty ? a Jak dlouho vydrží ? Přežije aspoň těch 10000 km nebo snad metrů ?
Napsal: pon pro 03, 2007 21:25
od Marek
To jistě, ale já bych to nepřipustil ani u té spojky. To totiž podle mě není funkční systém, když někdy nefunguje jak má........
Napsal: pon pro 03, 2007 21:26
od fakír
Marek píše:To jistě, ale já bych to nepřipustil ani u té spojky. To totiž podle mě není funkční systém, když někdy nefunguje jak má.........................
Tak To každopádně !
Napsal: pon pro 03, 2007 21:27
od Marek
fakír píše:A kvalita od vašenkova? a Dodací lhůty ? a Jak dlouho vydrží ? Přežije aspoň těch 10000 km nebo snad metrů ?
Vašenkov, pokud vím, prodává ruské díly. A ty jak známo ze zkušeností drtivé většiny vydrží nejvíc.
Napsal: pon pro 03, 2007 21:28
od Vašátor
Marek píše:To jistě, ale já bych to nepřipustil ani u té spojky. To totiž podle mě není funkční systém, když někdy nefunguje jak má.........................
Marku, mě touto opravou vydržel 10 000Km (pak šlo auto do šrotu). Za dobu 4 let vynechával průměrně asi 4x ročně a to především lidem, kteří jak jelita stojí na křižovatce na spojce, místo toho aby si dali neutrál. A takový lidi bych osobně nakopal. Naštěstí si s něma moje autíčko poradilo samo
U brzd je to samozřejmě naprosto něco jiného! Ale o tom tu řeč není.
Napsal: pon pro 03, 2007 21:29
od fakír
Marek píše:fakír píše:A kvalita od vašenkova? a Dodací lhůty ? a Jak dlouho vydrží ? Přežije aspoň těch 10000 km nebo snad metrů ?
Vašenkov, pokud vím, prodává ruské díly. A ty jak známo ze zkušeností drtivé většiny vydrží nejvíc.
Jenže detail je v tom, že auto třeba já potřebuju každý den a nemůžu čekat někde pomalu do jara až Vašenkov něco doveze to můžu chodit pěšky
Napsal: pon pro 03, 2007 21:34
od fakír
Chci říct, že pokud třeba ten spojkovej válec nevydrří ani těch 10000 jako opravenej tak nemám jedinej důvod někde kupovat novej byť za nějaký 3-4 stovky.
Napsal: pon pro 03, 2007 22:02
od Marek
fakír píše:Chci říct, že pokud třeba ten spojkovej válec nevydrří ani těch 10000 jako opravenej tak nemám jedinej důvod někde kupovat novej byť za nějaký 3-4 stovky.
Mně vydržel NOVÝ RUSKÝ válec spojky deset let a přes 100.000 km. Pak jsem auto prodal. Vyměnil jsem takto oba spojkové válce i hlavní brzdový.
Základní podmínkou dlouhé a bezporuchové činnosti a služby válců je
PRAVIDELNÁ VÝMĚNA BRZDOVÉ KAPALINY V SYSTÉMU.
Pánové, ruku na srdce - kdo z vás vyměňuje ve spojce kapalinu pravidelně nejpozději každé dva roky ????? Někteří z vás ji nemění ani v brzdách (což je trestuhodný zločin), takže o spojce ani nemluvím.............
Napsal: pon pro 03, 2007 22:04
od Drobek81
fakír píše:Chci říct, že pokud třeba ten spojkovej válec nevydrří ani těch 10000 jako opravenej tak nemám jedinej důvod někde kupovat novej byť za nějaký 3-4 stovky.
No já naposledy opravoval válec 3x a různé sem zkoušel, nakonec Vašenkov dojel tak sem dal novej a konečně pohoda...ty gumičky sou ze špatného materiálu. Můj první žigul měl výhodu bo dostal poctivé díly a po výměně gumiček sem neměl do prodeje problém-pak nevím...
zkus ale
www.elitecat a proklikej se přes Ladu a krabice k válci. Někde tam sou válce a raději bych je koupil tady...
Napsal: pon pro 03, 2007 22:04
od Pool
allen vielen Dank
Hurikán píše:ad zweiten: proč bys to měl dělat? Nudíš se o dlouhých zimních večerech?
Ty bys ho nezkontroloval, kdybys měnil motor?
P.S. Pokud bude prosakovat tak teda koupím nový, ale doufám že je úplně v pořádku a nic s ním dělat nebudu.
Napsal: pon pro 03, 2007 22:18
od Vašátor
Marku, máš naprostou pravdu. Základem je pravidelná výměna brzdovky. Ovšem u tak starého auta, jak je žigul, nemůžeš zaručit, že to předchozí majitel opravdu dělal.
Příčinou špatné funkce válce však nemusí být vždy pouze vyrezající válec díky zvodnatělé brzdové kapalině. Pod gumičku se může dostat nějaké malé smítko nahodile spadnuté při doplňování kapaliny ... potom stačí válec rozebrat, skontrolovat, pro jistotu přegumičkovat a jede se dál. Samozřejmostí však při této operaci musí být kontrola povrchu válce. Pokud je vevnitř válec lesklý, nevyrezlý, nepoškozený, nevidím důvod, proč by neměl dále chodit
Napsal: pon pro 03, 2007 22:25
od Drobek81
Vašátor píše:Pokud je vevnitř válec lesklý, nevyrezlý, nepoškozený, nevidím důvod, proč by neměl dále chodit
Kdo nezažil nepochopí, kdo to zažil nechápe...
Napsal: pon pro 03, 2007 22:56
od JmJ
Vašátor píše:Pokud je vevnitř válec lesklý, nevyrezlý, nepoškozený, nevidím důvod, proč by neměl dále chodit
protoze je vylesteny do sisata?
Napsal: pon pro 03, 2007 23:01
od Vašátor
JmJ píše:Vašátor píše:Pokud je vevnitř válec lesklý, nevyrezlý, nepoškozený, nevidím důvod, proč by neměl dále chodit
protoze je vylesteny do sisata?
Tak předpokládám, že vyroben byl dobře a šlape na něj někdo, kdo nemá plochý nohy