Napsal: stř pro 05, 2007 22:53
To jsi měl napsat hned a byli bychom hned hotoví .
LPG při svém hoření vytváří velké množství vody. Ta se dostává do oleje (kondenzací na stěnách válců a také kolem pístních kroužků). Tím ředí olej a při ohřátí oleje na teplotu kolem 100°C se začne odpařovat a unikat odvětrávačem klikové skříně do sání. Vytváří takovou hnědo-žlutou pěnu, vypadá to jako bahno a hodně se to maže.
U Lady je to celkem častý jev, protože má odvětrávání vyvedené přímo do kotouče vzduchového filtru. Zkusil bych Ti poradit asi jen dvě věci:
1) Častěji vyměňuj olej - výměnný interval bych zkrátil aspoň o 30%
2) Hladinu oleje udržuj někde v polovině mezi MIN a MAX, ne výše. Olej potom méně pění a tolik se do filtru nedostává.
LPG při svém hoření vytváří velké množství vody. Ta se dostává do oleje (kondenzací na stěnách válců a také kolem pístních kroužků). Tím ředí olej a při ohřátí oleje na teplotu kolem 100°C se začne odpařovat a unikat odvětrávačem klikové skříně do sání. Vytváří takovou hnědo-žlutou pěnu, vypadá to jako bahno a hodně se to maže.
U Lady je to celkem častý jev, protože má odvětrávání vyvedené přímo do kotouče vzduchového filtru. Zkusil bych Ti poradit asi jen dvě věci:
1) Častěji vyměňuj olej - výměnný interval bych zkrátil aspoň o 30%
2) Hladinu oleje udržuj někde v polovině mezi MIN a MAX, ne výše. Olej potom méně pění a tolik se do filtru nedostává.