Stránka 2 z 3
Napsal: stř lis 28, 2007 02:04
od Diablo19
vdaka, Majo uz som myslel ze som strateny:)
Napsal: stř lis 28, 2007 07:40
od Luděk Musil
Vašátor píše:Majo píše:jak neslysel? co 16V hlava Metalex?
No jo, co aktivne Ladou nejezdim, informace nejak vypadavaj.
Ale Majo - dovolil bych si podotknout, že 16V hlava Metalex byla tzv. Home Made.
A za druhé: i když by jsi ji (Diablo a Tebou prezentovaná hlava) napasoval na motor, tak kromě úpravy sacího a výfukového potrubí, by jsi musel řešit délku rozvodového řetězu/řemene.
L.
Napsal: stř lis 28, 2007 08:44
od Roman
Mam taky silny dojem, ze obrazok pochadza z casopisu Automobil, kde sa pred vela, vela rokmi popisovala metalexacka hlava. A tento clanok som myslim videl oskenovany na madarskych strankach. Ale, ze by bola ta hlava k dispozicii o tom velmi, velmi, velmi pochybujem. Vyrobilo sa ich iba par kusov a pokial si dobre pamatam nebol to odliatok, ale boli frezovane z jedneho kusa matrosu.
Napsal: stř lis 28, 2007 10:35
od Ondra 07
Nekde jsem mel i zacatek tohoto clanku, ale nemuzu ho najit. Jmenuje se to "16 ventilu pro Ziguli" Souhlasim s tvrzenim ze to byla spise kusova vyroba. davali to na 1600 ze kterych mackali na hranici zivotnosti kolem 140Hp pro 6500ot.
Napsal: stř lis 28, 2007 10:51
od dusin
Napsal: stř lis 28, 2007 11:21
od dusin
Nehledě na to,že mám pocit,že tyhle motory nebyli určeny do žigulíků,ale pro "placky"
Napsal: stř lis 28, 2007 14:57
od Marosqo
Zase len spekulujete ,chalan sa pytal ,ci to pasuje bez uprav tak pasuje alebo nie ?
Jedine sa normalne ozval Ludek ,ktory mal trafnu pripomienku ,ze bude problem s rozvodovou retazou/remenom

Napsal: stř lis 28, 2007 15:22
od Yellow01
Marosqo píše:Zase len spekulujete ,chalan sa pytal ,ci to pasuje bez uprav tak pasuje alebo nie ?
Jedine sa normalne ozval Ludek ,ktory mal trafnu pripomienku ,ze bude problem s rozvodovou retazou/remenom

A jak to asi má kdo vědět, když to tady nikdo v životě neviděl a nezkoušel?
Napsal: stř lis 28, 2007 15:54
od Laďuša
Ondra 07 píše:Nekde jsem mel i zacatek tohoto clanku, ale nemuzu ho najit. Jmenuje se to "16 ventilu pro Ziguli" Souhlasim s tvrzenim ze to byla spise kusova vyroba. davali to na 1600 ze kterych mackali na hranici zivotnosti kolem 140Hp pro 6500ot.
Tady je celej článek oskenovanej
http://www.tuning.cz/ladaauto/clanky.html
Někde tu na foru jsem to už dával, ale tehdá jsem měl naopak jenom první stránku

Napsal: stř lis 28, 2007 17:17
od Diablo19
no ved nepozabijajte sa chlopci. Bola to len otazka, jasne ze obrazok som oskenoval. on mi iba napisal ze je to vfts 16ventilova hlava tak som si asi domyslel ze je to tato..no mozno je to ina. ale aj tak vdaka

Napsal: stř lis 28, 2007 18:03
od Diablo19
pripajam par aut madarskych kolegov...snivajme:)
Napsal: stř lis 28, 2007 18:08
od Diablo19
teraz to vyzera hlupo no zial viac sa ich sem neviem preco neda dat...a aj velkost maju spravnu...tak neviem podakujte administratorovi
Napsal: stř lis 28, 2007 19:49
od Marek
Ten motor nemá se seriovými motory VAZ pranic společného, jedná se o úplně jiný motor (počínaje blokem).
Nevím, co tu pořád spekulujete. Pokud někdo chce tuto MTX hlavu použít na motor, musí k ní mít i MTX blok.
Jen pro vaši informaci: Mohl jsem mít motor Lada MTX, kompletní a funkční..........................
Napsal: stř lis 28, 2007 20:00
od čmelák
a nemas
btw ja som sa mohol narodit u sultana v arabii

Napsal: stř lis 28, 2007 20:13
od Pool
Luděk Musil píše:A za druhé: i když by jsi ji (Diablo a Tebou prezentovaná hlava) napasoval na motor, tak kromě úpravy sacího a výfukového potrubí, by jsi musel řešit délku rozvodového řetězu/řemene.
L.
A ještě menší zásah do karoserie... a to zvednout kapotu tak o 10 čísel
