Stránka 2 z 4
Napsal: čtv lis 29, 2007 06:38
od Pája
Marek píše:
Protože LGS jsou pro bateriové zapalování absolutně nevhodné. To jsou speciální svíčky pro vysokonapěťové zapalování řízené procesorem a ne na žiguláka...........
Znám několik případů, kde LGS přestaly fungovat stejně jako mě a přitom měli "vysokonapěťové zapalování řízené procesorem". A dokud byly dobrý, tak to chodilo líp než na obyč svíčky... Takže jako absolutně nevhodné bych je nenazval.
Re: karb. weber problem
Napsal: stř pro 26, 2007 09:19
od Michal Pokorný
Atex píše:no nevim jestli mi nekdo poradi.. nechtel sem to tady vubec psat, ale mozna nekdo bude vedet. 2106 weber - jede jen na prvni komoru.. jakmile otevru druhou motor se jakoby prehlti nebo co, spise nez aby to zrychlovalo tak to jakoby uplne ztrati vykon.
No, tak přesně to samé mi teď dělá 2101 s Weberem (r.v. 1972), když jsem na to mrknul tak jsem zjistil trysky 125/125 , vzdušníky 170/190. Tak jsem to předělal 135/125 a 170/190 - tak by to mělo správně být a v podstatě žádná změna.
Když jsem si od kamaráda půjčil jen tak na zkoušku jiný karburátor tak to nedělá, tak že to bude opravdu karburátorem. Jen se mi nějak nedaří přijít na to čím to je. Měl jsem ho komplet rozebraný, vyčistil jsem ho, profouknul, vyměnil membrány.
Jen si nějak nejsem jistý s nastavením plováku (vzdálenost plováku od stěny horního dílu karburátoru) v knížce od ing. Ivana Škody jsem vyčetl, že v těchto prvních Weberech by měla být 7,5 mm a na tom mém je nastaveno 6,5 mm . Tak nevím , můžu to zkusit rozebrat a nastavit těch 7,5 mm ale nejsem si jistý jestli by to mělo být zrovna tím
Napsal: stř pro 26, 2007 10:06
od Křečík Barbuška
7,5 se dává u 2101-1107010 (ten pravděpodobně máš), stejných 7,5 se dává na 2101-1107010-02. 6,5 se dává, až na 2101-1107010-03.
Napsal: stř pro 26, 2007 11:56
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:7,5 se dává u 2101-1107010 (ten pravděpodobně máš),
Jo jo ten mám, když jsem to koupil tak byl ten karbec celý rozmr...ý - když se šláplo na plyn tak to nejdřív téměř chcíplo, pak se to teprve rozeběhlo. Když jsem to měl nastartované v garáži tak i při otevřených vratech bych se otrávil jak to nehorázně smrdělo, žralo to jak sviňa, sytič fungoval nějak prapodivně v podstatě téměř vůbec - no hrůza.
Tak, že jsem ho komplet rozebral, vyčistil , vyměnil co se dá a všechny neduhy jsou pryč - pouze zůstalo to , že na druhou komoru to prostě nejede, ono ani na tu první to není nějaká sláva, ale to já teď nějak nejsem schopný posoudit, protože jsem s tím dlouho nejezdil a celou dobu jezdím s 1,7 - no budu to muset ještě omrknout.
Zkusím změnit tu vzdálenost plováku na 7,5 mm a uvidím co to udělá.
Napsal: stř pro 26, 2007 12:31
od Křečík Barbuška
Bych řekl, že teď to máš moc ochuzené kvůli tomu plováku, ale to je jen doměnka. Více by k tomu mohl říci Marek.
Edit: nečíst je to kravina.
Napsal: stř pro 26, 2007 12:56
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Bych řekl, že teď to máš moc ochuzené kvůli tomu plováku, ale to je jen doměnka. Více by k tomu mohl říci Marek.
No, ale když tu vzálenost změním ze 6,5 mm na 7,5 mm tak bych řekl, že o 1 mm snížím hladinu, ne ?
Než to úplně rozvrtám tak nejdřív zajedu do Roudnice na dílnu, ať mi změří co mi leze z výfuku a uvidím - pro mě je teď nejdůležitější aby mi to prošlo emisema, potom budu mít na šťourání se v tom času dost
Napsal: stř pro 26, 2007 13:00
od Křečík Barbuška
Jo, vyhrásl, jsem blb
.
Napsal: stř pro 26, 2007 22:21
od Saša
Výška hladiny v plovákové komoře má podstatný vliv jen na "snadnost"spouštění motoru a na přechodovou fázi z volnoběhu . Pro dosažení "maximálního" výkonu je výška hladiny + - 1mm bezvýznamná a nemá na to vliv.
Napsal: stř pro 26, 2007 22:44
od Little Red Riding Hood
takové problémy...
rači mi poradte s webrem 32 ADF... potřebuju nějakej manuál..
Napsal: úte led 08, 2008 10:41
od Kožoun
Řešil jsem teď dost podobnej problém. V nižších otáčkách se to úplně dusilo, při sešlápnutí 2. komory to vždycky škytlo, až to skoro chcíplo, sytič to dusil atd... Hledal jsem to v karbecu, ale to byla trošku chyba. Rozštelovanej samozřejmě byl, ale jádro problému bylo v rozdělovači v kladívku. Bylo dost jeté a ten odtrh byl už tak malej, že si to jiskrilo, jak chce. Posunul jsem tedy kladívko blíže vačce a motor začal bežet úplně lépe. Doseřídil jsem podle sluchu karbec a jede to, jak jiný auto. Nedusí se, tahne, sytič funguje, 2. komora taky, spotřeba poloviční.
Jo a dělal jsem to na 2106.
Napsal: úte led 08, 2008 10:53
od Michal Pokorný
Mě už se problém vyřešil sám, nevím čím to,ale nějak se to "rozjezdilo". Nejdříve to přestlo dělat při vyšších otáčkách, pouze při nižších otáčkách to při otevření druhé komory jako by ztratilo výkon. Teď už to nedělá vůbec a jede to normálně.
Jak už jsem psal karburátor jsem měl komplet rozebraný a vyměnil jsem všechny těsnění , membrány,plovák a dal správné trysky, vše jsem profouknul a vyčistil. Jediná chybička je, že jsem blbě nastavil hladinu ( o milimetr vyšší) - jak jsem psal výše, ale jezdí to tak to neřeším.
Napsal: úte zář 30, 2008 12:45
od EMI
takže hodnoty natryskování pro webery už sem našel,supr....
dokázal by mi někdo napsat aspoň hrubej popis seštelování webera v bodech. nejde mi ani tak o hladinu v komoře ale o nastavení klapek, bohatosti a volnoběhu... díky
Další věc: má cenu zapojovat podtlakovou regulaci rozdělovače kterej byl napojenej na ozon. vždy sem to nechával odpojený tak jestli ten "malý rozsah" podtlak. reg. je znát...
Napsal: úte zář 30, 2008 13:45
od Wenca084
ja jezdím také s odpojeným podltakem a jedem to bych řek stejně, spíše ten podtlak bude mít vliv na spotřebu,, ale kam ho chceš u webera připojit?? wenca
Napsal: úte zář 30, 2008 15:11
od Maysner
ja bych misto podtlakovyho rozdelovace nasadil ten bez podtlaku
Napsal: úte zář 30, 2008 19:20
od EMI
Wenca084 píše:ale kam ho chceš u webera připojit??
variant je spoustu... třeba na hadici posilovače brzd nebo na takovou malou hadičku ze sání do reduktoru od LPG (mělo by to bejt taky ovládání nějaké membrány)