Znám několik případů, kde LGS přestaly fungovat stejně jako mě a přitom měli "vysokonapěťové zapalování řízené procesorem". A dokud byly dobrý, tak to chodilo líp než na obyč svíčky... Takže jako absolutně nevhodné bych je nenazval.Marek píše: Protože LGS jsou pro bateriové zapalování absolutně nevhodné. To jsou speciální svíčky pro vysokonapěťové zapalování řízené procesorem a ne na žiguláka...........
karb. weber problem
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: karb. weber problem
No, tak přesně to samé mi teď dělá 2101 s Weberem (r.v. 1972), když jsem na to mrknul tak jsem zjistil trysky 125/125 , vzdušníky 170/190. Tak jsem to předělal 135/125 a 170/190 - tak by to mělo správně být a v podstatě žádná změna.Atex píše:no nevim jestli mi nekdo poradi.. nechtel sem to tady vubec psat, ale mozna nekdo bude vedet. 2106 weber - jede jen na prvni komoru.. jakmile otevru druhou motor se jakoby prehlti nebo co, spise nez aby to zrychlovalo tak to jakoby uplne ztrati vykon.
Když jsem si od kamaráda půjčil jen tak na zkoušku jiný karburátor tak to nedělá, tak že to bude opravdu karburátorem. Jen se mi nějak nedaří přijít na to čím to je. Měl jsem ho komplet rozebraný, vyčistil jsem ho, profouknul, vyměnil membrány.
Jen si nějak nejsem jistý s nastavením plováku (vzdálenost plováku od stěny horního dílu karburátoru) v knížce od ing. Ivana Škody jsem vyčetl, že v těchto prvních Weberech by měla být 7,5 mm a na tom mém je nastaveno 6,5 mm . Tak nevím , můžu to zkusit rozebrat a nastavit těch 7,5 mm ale nejsem si jistý jestli by to mělo být zrovna tím
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Jo jo ten mám, když jsem to koupil tak byl ten karbec celý rozmr...ý - když se šláplo na plyn tak to nejdřív téměř chcíplo, pak se to teprve rozeběhlo. Když jsem to měl nastartované v garáži tak i při otevřených vratech bych se otrávil jak to nehorázně smrdělo, žralo to jak sviňa, sytič fungoval nějak prapodivně v podstatě téměř vůbec - no hrůza.Koko Loko píše:7,5 se dává u 2101-1107010 (ten pravděpodobně máš),
Tak, že jsem ho komplet rozebral, vyčistil , vyměnil co se dá a všechny neduhy jsou pryč - pouze zůstalo to , že na druhou komoru to prostě nejede, ono ani na tu první to není nějaká sláva, ale to já teď nějak nejsem schopný posoudit, protože jsem s tím dlouho nejezdil a celou dobu jezdím s 1,7 - no budu to muset ještě omrknout.
Zkusím změnit tu vzdálenost plováku na 7,5 mm a uvidím co to udělá.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Bych řekl, že teď to máš moc ochuzené kvůli tomu plováku, ale to je jen doměnka. Více by k tomu mohl říci Marek.
Edit: nečíst je to kravina.
Edit: nečíst je to kravina.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne stř pro 26, 2007 13:03, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, ale když tu vzálenost změním ze 6,5 mm na 7,5 mm tak bych řekl, že o 1 mm snížím hladinu, ne ?Koko Loko píše:Bych řekl, že teď to máš moc ochuzené kvůli tomu plováku, ale to je jen doměnka. Více by k tomu mohl říci Marek.
Než to úplně rozvrtám tak nejdřív zajedu do Roudnice na dílnu, ať mi změří co mi leze z výfuku a uvidím - pro mě je teď nejdůležitější aby mi to prošlo emisema, potom budu mít na šťourání se v tom času dost
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Výška hladiny v plovákové komoře má podstatný vliv jen na "snadnost"spouštění motoru a na přechodovou fázi z volnoběhu . Pro dosažení "maximálního" výkonu je výška hladiny + - 1mm bezvýznamná a nemá na to vliv.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Řešil jsem teď dost podobnej problém. V nižších otáčkách se to úplně dusilo, při sešlápnutí 2. komory to vždycky škytlo, až to skoro chcíplo, sytič to dusil atd... Hledal jsem to v karbecu, ale to byla trošku chyba. Rozštelovanej samozřejmě byl, ale jádro problému bylo v rozdělovači v kladívku. Bylo dost jeté a ten odtrh byl už tak malej, že si to jiskrilo, jak chce. Posunul jsem tedy kladívko blíže vačce a motor začal bežet úplně lépe. Doseřídil jsem podle sluchu karbec a jede to, jak jiný auto. Nedusí se, tahne, sytič funguje, 2. komora taky, spotřeba poloviční. Jo a dělal jsem to na 2106.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Mě už se problém vyřešil sám, nevím čím to,ale nějak se to "rozjezdilo". Nejdříve to přestlo dělat při vyšších otáčkách, pouze při nižších otáčkách to při otevření druhé komory jako by ztratilo výkon. Teď už to nedělá vůbec a jede to normálně.
Jak už jsem psal karburátor jsem měl komplet rozebraný a vyměnil jsem všechny těsnění , membrány,plovák a dal správné trysky, vše jsem profouknul a vyčistil. Jediná chybička je, že jsem blbě nastavil hladinu ( o milimetr vyšší) - jak jsem psal výše, ale jezdí to tak to neřeším.
Jak už jsem psal karburátor jsem měl komplet rozebraný a vyměnil jsem všechny těsnění , membrány,plovák a dal správné trysky, vše jsem profouknul a vyčistil. Jediná chybička je, že jsem blbě nastavil hladinu ( o milimetr vyšší) - jak jsem psal výše, ale jezdí to tak to neřeším.
takže hodnoty natryskování pro webery už sem našel,supr....
dokázal by mi někdo napsat aspoň hrubej popis seštelování webera v bodech. nejde mi ani tak o hladinu v komoře ale o nastavení klapek, bohatosti a volnoběhu... díky
Další věc: má cenu zapojovat podtlakovou regulaci rozdělovače kterej byl napojenej na ozon. vždy sem to nechával odpojený tak jestli ten "malý rozsah" podtlak. reg. je znát...
dokázal by mi někdo napsat aspoň hrubej popis seštelování webera v bodech. nejde mi ani tak o hladinu v komoře ale o nastavení klapek, bohatosti a volnoběhu... díky
Další věc: má cenu zapojovat podtlakovou regulaci rozdělovače kterej byl napojenej na ozon. vždy sem to nechával odpojený tak jestli ten "malý rozsah" podtlak. reg. je znát...
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
variant je spoustu... třeba na hadici posilovače brzd nebo na takovou malou hadičku ze sání do reduktoru od LPG (mělo by to bejt taky ovládání nějaké membrány)Wenca084 píše:ale kam ho chceš u webera připojit??
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....