Stránka 2 z 4

Napsal: pon říj 29, 2007 20:20
od solo
Koko Loko píše:
Michal Pokorný píše: jen přední hadice šly nové, bohužel jedna je po roce a půl již popraskaná, chjo.
Prý přední hadice nesmí být starší jak 5let,jinak při protržení této hadičky a za následnou havárku může řidič. Pokud se vám něco tavýho stane,musíte u soudu říct,že jste je měnili asi před dvěma roky.

Napsal: pon říj 29, 2007 20:28
od Křečík Barbuška
Zajímavé, oficiálně jsem to ovšem nikde neslyšel, mmj. vždycky jsem se na srazech v mušketýrově haldě dílů díval na staré hadičky k brzdám nedůvěřivě, dá-li Bůh, tak při další možnosti zainvestuji, vím o pár jedincích co mají ty hadice snad origo bez jakéhokoliv defektu, ty nové byť hezky vypadající nic nevydrží.

Napsal: pon říj 29, 2007 20:37
od Maysner
jeste ze sem z jednoho vraku ulapil stary poctivy nepouzity hadice a pujdou na moje auto. snad neco vydrzej :roll:

Napsal: pon říj 29, 2007 20:42
od Myso
jj mal som 5 rokov na aute semperitky (4 roky jazdene) a minule som zistil ze to je na sabotaz... obidve prasknute a tracala z nich latka...

tak som tam dal nejake podla gumy snad ruske, co som vyziskal od jedneho garaznika, co sa tyka gumy tak vyzerali solidne...

tyzden na to sa mi vysypala guma zo silentbloku v spodnom ramene... nema viac ako rok...

Napsal: ned lis 04, 2007 22:47
od dmatej
Taky přispěju.

1) Laďka má kostku hliníkovou, rozpraskanou, ale neteče. Asi pořídím jednu do foroty, pro sichr. Jinak je ale taky připásaná. Na technický neřekli nic.

2) Semperit mě už nasral (pardon) taky. Loni jsem dal novou palivovou hadici. Je popraskaná - zatím jen vnějšek, ale hádám, že vnitřek se konce zimy taky nedožije.

3) S WD40 ani Konkorem se fakt nenamáhejte. Rozežíraj hliník, strhnul jsem takhle závity na bubnech :( . Podobně mám i pocit, že hliníková kostka na auto nepatří. Ta původní byla z nějaký slitiny, aspoň mi přišlo (měnil jsem trubky u Žigula, kostka zůstala).

Napsal: pon lis 05, 2007 10:48
od Majo
WD40 ani Konkor hlinik nerozozieraju, rozozieraju, hrdzu(rez) a zoxidovany hlinik, preto ti posli tie zavity v bubnoch... na novych bubnoch by sa to nestalo...

Napsal: pon lis 05, 2007 11:16
od JmJ
To, ze je kostka z hlinku, neni podle materialovych specialistu az tak na zavadu. Jde o to, ze kostka musi byt z mekkeho kovu, ktery se vytvaruje podle konusu na hadickach a trubkach, aby to dobre tesnilo.

Problem je v tom, z jak kavlitniho "hliniku" ta kostka je. Jak mi ukazoval Drobek, jeho kostka byla podle vseho vyrobena z dlouheho pasu, ktery mel profil kostky. Pas byl zrejme rezan na casti o tloustce kostky a nasleden byly vyrezany otvory. Moje kostka nesla vsechny znaky odlitku.

Napsal: pon lis 05, 2007 16:29
od dmatej
Majo píše:WD40 ani Konkor hlinik nerozozieraju, rozozieraju, hrdzu(rez) a zoxidovany hlinik, preto ti posli tie zavity v bubnoch... na novych bubnoch by sa to nestalo...
Nic takovýho tam nebylo, věř mi.

Napsal: pon lis 05, 2007 16:40
od Drobek81
Koko Loko píše:Jistě, také jsem tím prošel. Nebyl jsi to ty JmJ, který se divil, proč jsem se u repase zadních brzd rozplakal? :lol: Jak vidno, na každé prase přijde řezník, ať dříve či později.
:mrgreen: očekávám řezníka každou chvíli 8)

Napsal: pon lis 05, 2007 17:39
od Hurikán
JmJ píše:...Problem je v tom, z jak kavlitniho "hliniku" ta kostka je. Jak mi ukazoval Drobek, jeho kostka byla podle vseho vyrobena z dlouheho pasu, ktery mel profil kostky. Pas byl zrejme rezan na casti o tloustce kostky a nasleden byly vyrezany otvory. Moje kostka nesla vsechny znaky odlitku.
Ano, to je naprostá pravda. V Jahůdce jsem našel jednu náhradní, sovětskou kostku přímo z doby jejího vzniku, tj. rok 1975. Na obou stranách jsou patrné stopy řezu. Pro názornost přikládám foto kvalitního dílu:

Edit: už jen hmatem je cítit značný rozdíl v kvalitě materiálu. Taky její hmotnost je 2x až 3x větší než u nových kostek. Nejspíš jiná hustota pořádného materiálu.

Napsal: pon lis 05, 2007 18:32
od Křečík Barbuška
Drobek81 píše: :mrgreen: očekávám řezníka každou chvíli 8)
Už je na Cestě 8) .

To Hurikán, tyto objevy hodnotných nd v zakoupených vozech mě vždy přivádí k stavu, kdy blednu závistí. Kdybych býval věděl, že v ten čtvrtek mám téměř na dosah kostečku, nové disky a kdoví co ještě, podnikl bych patřičné úskoky, ale již je pozdě, již si si to natahal domů a jistě se jimi u televize chlípně kocháš. Tak blízko ty věci byly a přece tak vzdálené :x :? :cry: .

Napsal: sob čer 05, 2010 21:59
od MartasBrno
Hmm, ať to tu visí sebedýl, budiž mi to varováním.

Napsal: pon čer 07, 2010 20:29
od Michal Karásek
Brzdy a opravy - zlo, jak něco rupne, tak je to na výměnu poloviny soustavy. U zadních brzd jsem začal u prasátka na levé straně - samozřejmě že je třeba vyměnit obě...při povolování prdla jedna trubička. Po výměně při odvzdušňování praskla trubka na opačné straně. Po výměně a opět při odvzdušnění začala prosakovat i hadička. Jediné co vydrželo byla právě ona zmiňovaná kostka...asi dobrej kousek.

Napsal: pon čer 07, 2010 20:41
od Maysner
mno. ta kostka. to je neco. tri novy jsem zkusil nasadit, vsechny praskly pri mirnym dotahovani, nakonec jsem tam dal z druhe napravy nejakou starou. a celou dobu mi pomalinku mizla brzdovka. kontrolka se rozsvitila jednou za tri mesice. a ted koukam, ze mam mokrou napravu. po pul roce stani. pri odstaveni byla tycinka v nadobce vylezla nahoru. a dokonce je mokro i na druhe strane pod omezovacem. takze nefunkcni omezovac ven :axe: kostku jsem nasel jeste jednu novou :roll:

Napsal: pon čer 07, 2010 23:44
od MartasBrno
Toto nechápu s tou kostkou, jestli to dělaj z blata to je snad na ČOIku nebo tak něco, jde o bezpečnost. Nepotřebuju aby libovolne díl na žigula stál do stovky. Potřebuju aby byl k něčemu dobrej. Doufám, že se k tomuto dílu nedostanu. Začnu levým předním vnitřním válečkem a uvidím co přijde pak.