Stránka 2 z 2
Napsal: úte zář 19, 2006 19:54
od Cory
Napsal: úte zář 19, 2006 22:23
od čmelák
kukam co citam nechapem
Napsal: úte zář 19, 2006 23:42
od Krwel
Co jsem slysel, ze pokud to opravdu nekdo ma vozeni tezkych veci, tak tady u nas v lade taky delaji dvojite pruziny. Ten clovek mluvil o kombiku, ze tam daji jeste jednu pruzinu ze sedana a naboduji, ale pak tam muze vozit cokoli. Ale to uz je asi opravdu extrem.
Napsal: stř zář 20, 2006 10:09
od Tommel
Tak to musí být opravdu extrem ja mam kombikové nezkracené a mužu v tom taky vozit co chci a nikdy mě to nekleslo na původní výšku
Napsal: stř zář 20, 2006 10:15
od gogo
Napsal: stř zář 20, 2006 20:58
od Tomik
taky sme zkoušely,je to děsně moc tvrdy,a uskakuje to.je to na normalní ježdění nepoužitelné
Napsal: stř zář 20, 2006 22:26
od čmelák
a navarit na pruzinu roxor?
Napsal: stř zář 20, 2006 23:24
od Pavel04
co prosim?
Napsal: čtv zář 21, 2006 07:30
od Jelen
Pavel04 píše:co prosim?
nevis, co je roxor???
Napsal: čtv zář 21, 2006 20:01
od Tomik
a co takhle vytočit ze silonu valec,a naprat ho tam místo pružiny?
Napsal: čtv zář 21, 2006 20:30
od Jelen
Tomik píše:a co takhle vytočit ze silonu valec,a naprat ho tam místo pružiny?
A co takhle vyndat tlumiče a dát místo nich lešenářský trubky?
Napsal: čtv zář 21, 2006 21:22
od Ondra 07
Jelen píše:A co takhle vyndat tlumiče a dát místo nich lešenářský trubky?
Nebo rovnou tam tu napravnici navarit primo ke kastli at je to tuhy ze... Nevim no mam pocit ze tady resite problem 100x reseny a vyreseny. Kazdopadne novym upravam fandim ale prejdete raci k praxi nez dokola teoretizovat.
Napsal: pát zář 22, 2006 17:44
od čmelák
ondro mas uplne pravdu
priamo na kasnu bude to aj tvrde aj nizke
vysku auta regulujes tym kde to zavaris a kolko medzikusom tam das
sportove auta budu tvrde a nizko budu sedet ako motokara
nakladne ziguliky budu tiez nizko tiez budu sediet a uvezu no uvezu vsetko