Stránka 2 z 3

Napsal: sob říj 20, 2007 17:44
od miso2087
M150 píše:v devinskej. ale neviem si to cele dost dobre vysvetlit. zigulaka som tam potom tiez pomerne casto tankoval a nebol problem, do hondy tankujem radsej inde.
No, lebo ja tam tiež skoro stále tankujem. Ale keď hovoríš že to žigulovi nevadilo...

Napsal: sob říj 20, 2007 18:06
od M150
tankoval som modru 95 ale nedokazem ti s istotou povedat ci je ten benzin dobry alebo zly. mal som problem s palivovou sustavou- podozrieval som benzin, spinavy karburator alebo zle hadice. vycistil som karburator, opravil hadicu od nadrze, namontoval palivovy filter, zacal tankovat inde a problem bol vyrieseny ale doteraz neviem ktory z tych ukonov pomohol :wink:

Napsal: sob říj 20, 2007 18:16
od miso2087
M150 píše:tankoval som modru 95 ale nedokazem ti s istotou povedat ci je ten benzin dobry alebo zly. mal som problem s palivovou sustavou- podozrieval som benzin, spinavy karburator alebo zle hadice. vycistil som karburator, opravil hadicu od nadrze, namontoval palivovy filter, zacal tankovat inde a problem bol vyrieseny ale doteraz neviem ktory z tych ukonov pomohol :wink:
Aha, no ja tankujem iba zelený 95. S tým by teda nemal byť problém.

Napsal: sob říj 20, 2007 20:02
od Vašátor
olejový benzín ... pokud jste nečetli článek a nesledujete TV noviny, jedná se o nekvalitní benzín, kdy přepravce benzínu doveze na čerpací stanici benzín v nevymyté cisterně, kde předtím vezl např. řepkový olej či lehké topné oleje ... Tento olej se benzínem spláchne na čerpačku a ta v domění, že jí přivezli kvalitní benzín, nic netušíc prodává...
Případy oleje v benzínu se vyskytly v oblasti Chomutovska, Ústí, Liberecka.

Napsal: sob říj 20, 2007 20:32
od Hurikán
Ano, toto se stává. Často jsou v benzínu zbytky nafty a opačně. Osobně si myslím, že určité, malé množství nafty, oleje a pod. by našim autům a motorům nemělo vadit. Slyšel jsem, že někteří obzvláště otrlí jedinci jezdí s žigulíkem i na směs benzínu a nafty v poměru blížícím se 1:1!! A auto jede. Pokud s autem nastaly takovéto, výše popsané problémy, muselo se jednat o něco podstatně horšího.

Napsal: sob říj 20, 2007 20:42
od Vašátor
Ona nafta sama o sobě zase tolik neuškodí, protože hoří mnohem lépe než třeba nějaká olejová sračka, která pak v motoru udělá hrudky a odrovná motor. Na naftu jezdil bez problému i Trabant :D

Napsal: sob říj 20, 2007 20:50
od miso2087
Ano, ale ako bude za nejaký ten čas vypadať motor a celý palivový systém, tak to je už druhá vec. :wink:

Napsal: sob říj 20, 2007 21:55
od Saša
Vašátor píše: Na naftu jezdil bez problému i Trabant
Nemohu doporučit ale mohu potvrdit ! Jeden můj známý pilot stihač MIGU 21 v Žatci za komunismu když byl na letecké škole vlastnil Trabanta kde měl dvě nádrže . po nastartování a ohřátí na benzín za jízdy přepl na JET-A-(palivo do leteckých turbín) tzv.letecký petrolej velmi podobný naftě nebo "LTO" jen "sušší" musí se přidat olej , a trabi jel skoro normálně jen víc kouřil ,hodně se to hřálo a motor "zvonil" (detonace).Vydržel dvouleté dojíždění z Litoměřic (v pondělí tam v Pátek zpět) cca 90km !

Napsal: sob říj 20, 2007 22:45
od Dusan
No ked jeeden expert natankoval do dizla benzin a potom volal ze mu to nejde :D po chvili maturovania sa na to priislo kde je chyba :D hold to je tak ked sa prejde z benzinu na naftu :) Zdravim marka :D aby sa mu to nestalo :D Stiahli sme co sa dalo z nadrze a naliali do lady.... no islo to len troska viac dymilo a vyziadalo si to cistenie sviecok od sadze...

Napsal: ned říj 21, 2007 11:20
od Vašátor
Saša píše: vlastnil Trabanta kde měl dvě nádrže . po nastartování a ohřátí na benzín za jízdy přepl na JET-A-(palivo do leteckých turbín) tzv.letecký petrolej velmi podobný naftě
Stejně jsme to měli vyřešené i my. Akorát s tím rozdílem, že motor nezvonil a děsně kouřil bílým dýmem. :D

Napsal: ned říj 21, 2007 12:13
od utia
Moje mamka kdyz se ucila na stara kolena (opet) jezdit tak dostala z prace starou Ladu, ja jsem sedel vedle ni a rikal ji co delat, dojeli jsme k benzince a ona sla natankovat sranda byla ze si spletla stojan (jak jsou hadice jedna vedle druhe) a natankovala naftu! To jsme vubec netusili a po chvilce zaclo auto stavkovat, strasne to cukalo tak jsem tam dal sytic a dojeli jsme s tim celkem v pohode domu i kdyz za nama byl strasnej mrak koure... :D

Napsal: ned říj 21, 2007 19:41
od Pajas
Koukám že toho OT už je tady docela dost, tak jedno navíc pro zasmámí neuškodí :P
Známý přišel levně ke 400 litrům nafty, ředil to 1:1 s benzínem a lil to do Wartburgu, prej to jezdilo jako drak, jediný s čim měl problém bylo chcípání motoru, neboť údajně po vypnutí klíčkem to běželo dál, musel tedy zařadit trojku (cokoliv nižšího mělo moc velkou sílu), vší silou šlápnout na brzdu a motor přes kvalt udusit :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon říj 22, 2007 16:58
od Stanley__001x
Dvojtakty spálí snad všechno, jen bych nešel do poměru menším jak jedna ku jedný jinak to klepe a špatně startuje a chcípe. Mimoto nevíte někdo o nějakým pramenu naftičky tady u nás na západě tak za dvacku na litr ? :lol:

Napsal: stř říj 24, 2007 18:43
od hornak.active.sound
Po necelem tydnu jezdeni s benzinem od jine stanice [SHELL] se mi problem opet vratil.Minule palivo jsem cele vypustil a dal 10litru noveho. Motor se chova ode dneska jako koza,ktera skace a bubla.Kdyby to byl jev staly,tak pochopim ze muze byt motor spatne serizenale jen v pripade ze by na nem negdo posledni mesic neco delal,coz se nestalo. Co ted?? Vypozoroval jsem takovyto jev.
Dnes rano sem nastartoval,a asi po dvou minutach zacal motor skubat,az na semaforech chcipnul[sytic vytazen]. Nastartovat neslo,zamacknul sem tedy sytic,motor chytnul na prvni pokus.Mnel snahu chcipnout,tak sem znovu povytahnul sytic,jelo to jelo,za chvili cukani blum blum a najednou se krasne rozjel.Sytic sem zamacknul a pohoda,zbylych asi 5 minut jel naprosto klidme az do doby nez sem zaparkoval. Odpoledne se delo presne to same.

Napsal: čtv říj 25, 2007 07:34
od Vašátor
Nemáš někde prasklou hadici od nějakého podtlaku sání? Třeba k posilovači, rozdělovači ... falešnej vzduch je svině a když je hadice pouze prasklá, dle její polohy to může dělat psí kusy.